  • 1. Data: 2005-12-13 21:52:06
    Temat: styk tpsa <=>energis czy to jest normalne ?
    Od: "Adam" <a...@g...pl>

    debian:~# mtr 62.29.140.65
    My traceroute [v0.67]
    debian (0.0.0.0)(tos=0x0 psize=64 bitpattern=0x00)
    Tue Dec 13 23:48:56 2005
    Keys: Help Display mode Restart statistics Order of fields quit

    Packets Pings
    Host
    Snt Loss% Avg Best Wrst Snt
    1. ba189.internetdsl.tpnet.pl
    2546 0.0% 0.3 0.2 20.7 2546
    2. ols_ru1.idsl.tpnet.pl
    2546 0.0% 11.1 8.4 165.9 2546
    3. z.ols_ru1.do.ols_r1.tpnet.pl
    2545 0.1% 12.2 8.0 172.1 2545
    4. do.kat_ar4.z.kat_r2.tpnet.pl
    2545 0.0% 26.1 15.9 344.9 2545
    5. 80.51.0.114
    2545 3.3% 23.3 21.4 208.5 2545
    6. 62.29.243.9
    2545 3.3% 24.6 21.8 185.6 2545
    7. 62.29.140.65
    2545 3.4% 33.2 27.8 226.0 2545

    Mam postawiony serwer gier na energisie i zaden gracz z tpsy nie moze pograc
    co chwile dostają laga.

    Czy jest sens zgłaszac to jako wadliwą prace łącza ?

    pozdr
    Adam

  • 2. Data: 2005-12-13 21:55:28
    Temat: Re: styk tpsa <=>energis czy to jest normalne ?
    Od: "Adam" <a...@g...pl>

    Mało czytelne , moźe teraz bedzie lepiej

  • 3. Data: 2005-12-14 10:49:16
    Od: "Vik" <v...@p...onet.pl>

    > debian:~# mtr 62.29.140.65
    <ciach>
    > Mam postawiony serwer gier na energisie i zaden gracz z tpsy nie moze
    pograc
    > co chwile dostają laga.
    >
    > Czy jest sens zgłaszac to jako wadliwą prace łącza ?

    hey
    nie rozumiem w czym problem chcesz karmic neostradziazy laczem energisa? ja
    bym tam olal tepse ale jezli zalezy ci na kklientach tpsa to musil bys
    wziasc lacze z tepsy, bo problem lagow klientow tpsa to powinna rozwiazywac
    tepsa na wniosek swoich klientow z toba i tak nie beda gadac, ale jezli ty
    masz problemy bedac na laczu energisa z dostepem do sieci tpsa to wtedy
    walisz do supportu energisa proste :)

    Pzdr
    Vik