  • 1. Data: 2015-07-11 15:00:25
    Temat: sukces zjednoczenia 20150711-2
    Od: platformowe głupki <N...@g...pl>

    co to za dziwny układ:
    http://zsyp.eu/smieci/przetwornica_2.PNG

    P.S.
    przepraszam za jakość ale nie dostałem grantu z europy i musiałem ciąć
    na środkach przekazu...

  • 2. Data: 2015-07-11 16:13:43
    Temat: Re: sukces zjednoczenia 20150711-2
    Od: bartekltg <b...@g...com>

    On 11.07.2015 15:00, platformowe głupki wrote:
    > co to za dziwny układ:
    > http://zsyp.eu/smieci/przetwornica_2.PNG

    Układ. Ten Układ.
    Zwany też szarą siecią.

    pzdr
    bartekltg

  • 3. Data: 2015-07-11 19:24:08
    Od: platformowe głupki <N...@g...pl>

    no no, to Ci się dżołk udał,
    żaden PiSowiec nie pojmie choćby wnioskował za trzech powców...

  • 4. Data: 2015-07-11 19:25:01
    Od: platformowe głupki <N...@g...pl>

    jak tam Bartek, dalej jesteś na nie i nie da rady od Ciebie wyciągnąć
    wzorków na działanie cewki w przetwornicy?

  • 5. Data: 2015-07-11 19:35:53
    Od: bartekltg <b...@g...com>

    On 11.07.2015 19:25, platformowe głupki wrote:
    > jak tam Bartek, dalej jesteś na nie i nie da rady od Ciebie wyciągnąć
    > wzorków na działanie cewki w przetwornicy?

    Przecież podawałem.

    Po paru dniach napisałeś, żebym podał raz jeszcze, bo zgubiłeś,
    a poszukać posta Ci się nie che... To z całym szacunkiem,
    wypchaj się. Ja mam Ci szkolne wzorki któryś raz z rzędu
    (i nawet nie piszesz, o jakie wzorki chodzi), a Tobie nie
    chce się własnego wątku przejrzeć? Coś chyba Ci się poprzestawiało!

    Nie masz wyjścia, będziesz musiał nauczyć się obsługi www
    i zerknąć na wikipedię.

    bartekltg

  • 6. Data: 2015-07-11 19:39:18
    Od: platformowe głupki <N...@g...pl>

    no bo wyjechałeś od razu z równaniami Maxwella...

  • 7. Data: 2015-07-11 19:52:18
    Od: bartekltg <b...@g...com>

    On 11.07.2015 19:39, platformowe głupki wrote:
    > no bo wyjechałeś od razu z równaniami Maxwella...

    A co byś chciał? Nie ma prostszych równań elektrodynamiki!
    Można je sobie nazywać prawem gaussa (dla elektrostatyki i
    magnetyzmu), prawem Faradaya i prawem Ampera, ale to
    te same prawa.

    W zastosowaniu też są proste, wystarczy brać wersję całkową.

    pzdr
    bartekltg

  • 8. Data: 2015-07-11 20:12:23
    Od: platformowe głupki <N...@g...pl>

    kiedyś Ktoś mi wyjaśnić... trzeba mieć nadzieję.

    a co w sprawie mojego układu?

    czy to jest ta przetwornica rezonansowa o której pisałem kiedyś (bez
    odzewu jak zwykle)? jak to działa?

  • 9. Data: 2015-07-11 20:55:31
    Od: bartekltg <b...@g...com>

    On 11.07.2015 20:12, platformowe głupki wrote:
    > kiedyś Ktoś mi wyjaśnić... trzeba mieć nadzieję.

    Jeśli nie maiłęś tego an studiach, nikt tego Ci nie wyjaśni,
    bo zajęłoby to kilka godzin. Bierz książkę i do roboty.

    > a co w sprawie mojego układu?
    > czy to jest ta przetwornica rezonansowa o której pisałem kiedyś

    A skąd mam wiedzieć, o co kiedyś pytałeś. NO nie rób sobie jaj.
    Hmm, dopiero co pytałeś o wzroki, zupełnie nie mówiąc, do czego...
    Przeczytaj to i weź sobie do serca:
    http://rtfm.killfile.pl/
    i pamiętaj, że nikt nie prowadzi notatek z tego, o co kto pyta.

    Wyglada na to, żę interenty nazywają to
    Half-Bridge (series) Resonant Inverter/converter

    http://www.irf.com/electronics/topology-fundamentals
    http://www.powerguru.org/igbt-definition-for-single-
    ended-induction-heating-cookers/
    http://www.st.com/web/en/resource/technical/document
    /application_note/CD00174208.pdf

    > (bez
    > odzewu jak zwykle)? jak to działa?

    Przejrzyj swoje posty, potem przejrzyj posty
    innych osób zadających pytanie. Znajdź różnice.
    Robisz śmietnik na grupie, to odpowiedzi nie będzie.
    Nie wiem, co w tym dziwnego.

    pzdr
    bartekltg

  • 10. Data: 2015-07-11 21:17:40
    Od: platformowe głupki <N...@g...pl>

    to raczej powinno brzmieć:
    przejrzyj swoje posty i posty platformy obywatelskiej, a zobaczysz za
    jakie wnioski jedynie słusznie bo zasłużyli dostaje się granty z unii
    europejskiej...

    ponawiam: co to za układ i jak działa?

    P.S.
    ciekawe czy te książki o przetwornicach impulsowych na ebayu są coś
    warte, pościągałem pdfy z emula, to zbyt zachęcająco nie wyglądają,
    jakieś pryszczowate przykłady, otoczone wnioskami po/eu ku
    zjednoczeniu... moim zdaniem bez wartości, natomiast kilku książek nie
    znalazłem...