  • 11. Data: 2017-10-21 21:46:05
    Temat: Re: sukcesy!
    Od: denat 'POPIS/EU <N...@g...pl>

    teeeeeeeeeee... cfaniara...

    sądzisz, że ten gość wie co to jest adres IP?

    P.S.
    znasz się trochę na prawie faradaya i lenza? może podyskutjem?

  • 12. Data: 2017-10-21 22:06:55
    Od: denat 'POPIS/EU <N...@g...pl>

    Ilonka! słyszałaś, że na rynek wchodzą "eksterminatorzy!" [R]

    możesz coś ciekawego powiedzieć o przyszłości nowej wspólnej europy?

  • 13. Data: 2017-10-22 02:01:24
    Od: Ilona <i...@u...net>

    On 2017-10-21 21:46, denat 'POPIS/EU wrote:
    > teeeeeeeeeee... cfaniara...
    >
    > sądzisz, że ten gość wie co to jest adres IP?

    Nie musi.
    Poza znanymi protokolami, sa jeszcze inne.

  • 14. Data: 2017-10-22 02:02:20
    Od: Ilona <i...@u...net>

    On 2017-10-21 22:06, denat 'POPIS/EU wrote:
    > Ilonka! słyszałaś, że na rynek wchodzą "eksterminatorzy!" [R]
    >
    > możesz coś ciekawego powiedzieć o przyszłości nowej wspólnej europy?

    Mysle, ze powinienes jak najwiecej czytac, (audiobooki tez).

  • 15. Data: 2017-10-22 15:48:38
    Od: denat 'POPIS/EU <N...@g...pl>

    też tak uważam, jednakże nie do końca wiem jakie...
    nawet na pw się tej największej tajemnicy europy nie dowiedziałem...
    P.S.
    gdzie liderzy obsmarowują na przykład wrogów środowiska [R]?

  • 16. Data: 2017-10-22 15:57:07
    Od: denat 'POPIS/EU <N...@g...pl>

    > Nie musi.
    > Poza znanymi protokolami, sa jeszcze inne.

    to teraz w liceach uczą technik rzucania tyłkiem?
    to taki ciekawy temat, nie mogę nigdzie znaleźć do tego dokumentacji!

  • 17. Data: 2017-10-23 22:48:29
    Od: Ilona <i...@u...net>

    On 2017-10-22 15:48, denat 'POPIS/EU wrote:
    > też tak uważam, jednakże nie do końca wiem jakie...
    > nawet na pw się tej największej tajemnicy europy nie dowiedziałem...
    > P.S.
    > gdzie liderzy obsmarowują na przykład wrogów środowiska [R]?

    Czytaj wszystko, jak leci, o wrogach srodowiska i rzucaniu tylkiem w liceum.

  • 18. Data: 2017-10-24 20:00:06
    Od: denat 'POPIS/EU <N...@g...pl>

    > Czytaj wszystko, jak leci, o wrogach srodowiska i rzucaniu tylkiem w
    > liceum.

    jak widać mam tu niezłe praktyki - brakuje mi jednak teorii... za którą
    bardzo tęsknię... więc jak Ktoś coś widział...