  • 1. Data: 2010-01-11 13:46:06
    Temat: silikon vs w/o silikon w siedzeniu
    Od: dr_lukasz <l...@g...com>

    Panowie,
    Zamierzam zmienić siodło w moto i zastanawiam się nad dodaniem w
    siedzenie warsty silikonu. Ktoś może podzielić się "plusami" i
    "minusami" jazdy z i bez silikonu w trasie? Poczytałem sobie
    troszeczkę na ten temat i mam więcej wątpliwości czy to na pewno jest
    takie zajefajne...

  • 2. Data: 2010-01-11 14:03:34
    Temat: Re: silikon vs w/o silikon w siedzeniu
    Od: Kuczu <q...@g...com>

    dr_lukasz pisze:

    > Zamierzam zmienić siodło w moto i zastanawiam się nad dodaniem w
    > siedzenie warsty silikonu.

    Takiego z tubki czy takiego z cyckow ?

    --
    Kuczu

    LOUD BLACK PIPES SAVE LIVES !!
    Harley Davidson FXR-C 666 Edition
    www.bikepics.com/members/kuczu/87fxr/

  • 3. Data: 2010-01-11 14:33:16
    Od: dr_lukasz <l...@g...com>

    Jak nie masz co powiedziec to daj sobie siana... wiem ze nuda zżera w
    zimie, niemniej licze na bardziej merytoryczne wypowiedzi niż Twoja.

  • 4. Data: 2010-01-11 14:43:43
    Od: "(pj)" <j...@g...com>

    W dniu 2010-01-11 15:33, dr_lukasz pisze:
    > Jak nie masz co powiedziec to daj sobie siana... wiem ze nuda zżera w
    > zimie, niemniej licze na bardziej merytoryczne wypowiedzi niż Twoja.

    owszem, ale i liczymy na wiecej zadumy przy formulowaniu tytulow postów
    na tym forumie pelnym przejezdzajacych staruszki na pasach i latajacych
    czysta na gumnie zlych motocyklistów!

    p.s. "silikon w siedzeniu"? pfff...! a moze zel w dupie?

    --
    pozdr
    pj

  • 5. Data: 2010-01-11 14:59:26
    Od: "grzech" <z...@w...pl>

    >Zamierzam zmienić siodło w moto i zastanawiam się nad dodaniem
    >w siedzenie warsty silikonu. Ktoś może podzielić się "plusami"
    >i "minusami"...

    Nie wiem jak silikon, ale siedzenia żelowe twardnieją od zimna.
    Spróbować jednak można. Takie prawie gotowe można zakupić np
    w sklepach jeździeckich (pod siodło) są troszkę większe ale przyciąć
    jakoś wszyć/wkleić pewnie się da;-)

    grzech
    vl800

  • 6. Data: 2010-01-11 17:06:52
    Od: dr_lukasz <l...@g...com>

    > p.s. "silikon w siedzeniu"? pfff...! a moze zel w dupie?

    a przepraszam, tylko ten żel to w istocie masa na bazie silikonu :)
    choć w istocie bardziej popularna nazwa to żel.

> [...]
    >Spróbować jednak można. Takie prawie gotowe można zakupić np
    >w sklepach jeździeckich (pod siodło) są troszkę większe ale przyciąć

    Dzięki, słyszałem o tym, ale myślę że i tak będzie bardziej miekkie
    niż siedzenia w nowym Bandicie.
    Zastanawiam się czy te siedziska nie są wtedy za miekkie, Stąd pytanie
    do osoby która czegoś takiego używa. W polsce taka wkładka przy
    renowacji siedzenia nie jest droga około 80zł/za siedzenie.

  • 7. Data: 2010-01-11 20:45:05
    Od: Kuczu <q...@g...com>

    dr_lukasz pisze:
    > Jak nie masz co powiedziec to daj sobie siana...

    Tyle ze ja pytalem serio. No moze tak w 90% serio.

    > wiem ze nuda zżera w zimie,

    Inteligentni ludzie sie nie nudza.

    > niemniej licze na bardziej merytoryczne wypowiedzi niż Twoja.

    Jeden juz tak liczyl i na gorce lezy.

  • 8. Data: 2010-01-14 18:29:22
    Od: Igor K <i...@g...com>

    On Jan 11, 6:06 pm, dr_lukasz <l...@g...com> wrote:

> [...]
    > do osoby która czegoś takiego używa. W polsce taka wkładka przy
    > renowacji siedzenia nie jest droga około 80zł/za siedzenie.

    Mozesz podac jakies konkretne informacje gdzie takie wkladki mozna
    dostac i wszyc?
    Swego czasu sam interesowalem sie tematem i nigdzie takiego bajeru
    znalezc nie moglem - juz nawet zastanawialem sie czy implantow
    powaznie tam nie wsadzic ale to bylby chyba kiepasny pomysl. Czekam na
    info

    Pozdro
    Igor K
    B12,5

  • 9. Data: 2010-01-14 18:49:55
    Od: Norbi <n...@o...pl>

    W dniu 2010-01-14 19:29, Igor K pisze:

> [...]
    > znalezc nie moglem - juz nawet zastanawialem sie czy implantow
    > powaznie tam nie wsadzic ale to bylby chyba kiepasny pomysl. Czekam na

    Zeby nie bylo ze reklama - nie mam nic wspolnego oprocz tego ze robilem
    tam siedzenie w swoim moto - siora tez :)

    http://www.mariomoto.pl/page17.php

    Norbi
    BLACK XX'03

  • 10. Data: 2010-01-14 20:34:53
    Od: Seba <s...@g...pl>

    Dnia Thu, 14 Jan 2010 19:49:55 +0100, Norbi napisał(a):

    > http://www.mariomoto.pl/page17.php

    Na dzień dzisiejszy to 5 tygodni czekania na realizację - nie wiem jak z
    zakupami samych materiałów. Takie informacje wynikneły z rozmowy
    telefonicznej - swego czasu się zastanawiałem, czy nie warto wysłać tam
    kanapy do obróbki od mojego Fazera.

    > Norbi
    > BLACK XX'03

    Coś Ci się ta sygnaturka/podpis nie ten teges wycina. ;)

    --
    Pozdrawiam,
    Sebastian S.