  • 81. Data: 2012-07-14 12:35:25
    Temat: Re: św. Krzysztof
    Od: "Plumpi" <a...@a...pl>

    Użytkownik "Bydlę" <p...@g...com> napisał w wiadomości
    news:jql3jh$dcr$1@cougar.axelspringer.pl...

    > Zmniejsza, jeśli się zna treść właściwej modlitwy.
    > Wróć! Jeśli się zna I ROZUMIE jej treść...

    Ciekawe jaką modlitwę odmawia mój pięćdziesięciokilku letni znajomy, który
    zawsze wsiadając do samochodu robi znak krzyża i coś tam mamrocze, ale jakoś
    nigdy go nie zapytałem co. Po czym rusza jak typowy dresik. W terenie
    zabudowanym bardzo rzadko jedzie wolniej niż 80-90km/h. Wyprzedzanie z
    prawej, wyprzedzanie pasami do skretu (przez wysepki tzw. azyle) u niego to
    norma. Trąbienie na innych, wymuszanie pierwszeństwa, ściganie się na drodze
    z innymi i blokowanie wyprzedzających to standard. Nieustępowanie
    pierwszeństwa pieszym na przejściu.
    Miał już kilka stłuczek. Większość według niego nie z jego winy.

  • 82. Data: 2012-07-14 14:38:38
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Dnia Sat, 14 Jul 2012 12:35:25 +0200, Plumpi napisał(a):
> [...]
    > nigdy go nie zapytałem co. Po czym rusza jak typowy dresik. W terenie

    Powierzyl swoj los Bogu, to co sie bedzie ograniczal :-)
    Zreszta Bog zeslal 10 przykazan i nigdzie tam nie ma "bedziesz przestrzegal
    kodeksu drogowego".

> [...]
    > pierwszeństwa pieszym na przejściu.
    > Miał już kilka stłuczek. Większość według niego nie z jego winy.

    Ja tez rzadko w zabudowanym jade wolniej, a stluczki od dawna nie mialem,
    wiec to na pewno nie z mojej winy :-)

    Mozesz go podpytac ile placi za ubezpieczenie, wtedy pewnie wyjdzie ile ma
    znizki i sie okaze czy to tylko w/g niego :-)

    J.

  • 83. Data: 2012-07-14 18:45:23
    Od: Bydlę <p...@g...com>

    On 2012-07-14 10:35:25 +0000, "Plumpi" <a...@a...pl> said:

    > Użytkownik "Bydlę" <p...@g...com> napisał w wiadomości

    > Ciekawe jaką modlitwę odmawia mój pięćdziesięciokilku letni znajomy, który
    > zawsze wsiadając do samochodu robi znak krzyża i coś tam mamrocze

    Zadaj mu takie pytanie.
    My nie będziemy znali odpowiedzi. :-)

    (ciach opis)
    Może (ale to zgadywanie) modlitwa brzmi:

    "panie, daj mi zabić niewiernych w innych samochodach, na twą chwałę
    oczywiście".

    ?

    --
    Bydlę

  • 84. Data: 2012-07-14 23:38:07
    Od: "v...@i...pl" <v...@i...pl>

    W dniu 2012-06-03 20:07, to pisze:
    > Zauważyłem, że wielu kierowców ma we wnętrzu zamontowaną podobiznę św.
    > Krzysztofa. Googlując dowiedziałem się, że ów jegomość jest patronem
    > kierowców. Tu pojawia się pytanie -- o ile jego podobizna zmniejsza
    > ryzyko wypadków? Czy ktoś z Was ma dostęp do takich badań?
    >
    > PS. A może warto od razu zamontować dwóch lub trzech?

    Przeciez ostatnio to tutaj ktos napisal - jak dziur w tapicerce narobisz
    wkretami, to przed sprzedaza w to miejsce naklejkasz sw. Krzysztofy... :)

    --
    venioo -> GG:198909
    "What a wonderful wooooorld!" :)

  • 85. Data: 2012-07-14 23:41:13
    Od: "v...@i...pl" <v...@i...pl>

    > Zamontowanie 10 powoduje, że Twój ubezpieczyciel dopłaca Ci do OC. Serio!

    A moim zdaniem algorytm wyglada mniej wiecej tak:

    if ($stChris==true) !crash;

    tak wiec ilosc>1 nie ma wplywu na skutecznosc

    ;)

    --
    venioo -> GG:198909
    "What a wonderful wooooorld!" :)

  • 86. Data: 2012-07-16 08:37:49
    Od: "4CX250" <t...@p...ornet.pl>

    > Powierzyl swoj los Bogu, to co sie bedzie ograniczal :-)
    > Zreszta Bog zeslal 10 przykazan i nigdzie tam nie ma "bedziesz
    > przestrzegal
    > kodeksu drogowego".

    Ale jest przykazanie Nie zabijaj. W/g KK dotyczy zarówno dbania o cudze ale
    i własne życie jak i zdrowie. Grzechem ciężkim jest więc wszystko co robisz
    a co przyczynia się do narażania twojego zycia. Palenie, picie, łamanie
    przepisów drogowych także.

    Marek

  • 87. Data: 2012-07-16 08:40:14
    Od: "4CX250" <t...@p...ornet.pl>

    Użytkownik "Plumpi" <a...@a...pl> napisał w wiadomości
    > Ciekawe jaką modlitwę odmawia mój pięćdziesięciokilku letni znajomy.

    Zapewne wypowiada znane wśród polskich katolickich kierowców (dla większości
    stosowane nieświadomie) XXI przykazanie: Nie będziesz miał żadnego kierowcy
    przed sobą.

    Marek

  • 88. Data: 2012-07-16 09:31:54
    Od: z <z...@g...pl>

    W dniu 2012-07-16 08:37, 4CX250 pisze:

> [...]
    > ale i własne życie jak i zdrowie. Grzechem ciężkim jest więc wszystko co
    > robisz a co przyczynia się do narażania twojego zycia. Palenie, picie,

    Daj spokój.
    Taki co się wyśmiewa ze św. Krzysztofa nie będzie miał o tym pojęcia.
    Nie zrozumie.

  • 89. Data: 2012-07-17 15:33:54
    Od: g...@n...invalid (Adam Wysocki)

    Plumpi <a...@a...pl> wrote:

> [...]
    > norma. Trąbienie na innych, wymuszanie pierwszeństwa, ściganie się na drodze
    > z innymi i blokowanie wyprzedzających to standard. Nieustępowanie

    Jakiej marki samochod? :)

    --
    Fiat Siena 1.6 HL 1998 r. & Suzuki GSX 750F 2001 r.
    PMS PJ- S+ p++ M- W P++: X++ L+ B M+ Z+++ T w+ CB+++