  • 21. Data: 2009-06-10 09:21:55
    Temat: Re: swiadome NTG - samochod - jazda bokiem
    Od: gildor <g...@N...gazeta.pl>

    Kamil Nowak 'Amil' pisze:

    > haha, niechby takie pytanie zadal ktos obcy :))))
    > preeeecle :)))))
    > dac wam wazelinke? zapachowom mam :)

    zostaw sobie, ja mam żele.

    --
    gildor
    9'99

  • 22. Data: 2009-06-10 09:22:51
    Od: Kamil Nowak 'Amil' <k...@q...spaaaaam.pl>

    gildor napisał(a):
    > zostaw sobie, ja mam żele.

    harribo?

    --
    Kamil Nowak 'Amil'
    _motory_ pijadzio i susuki

  • 23. Data: 2009-06-10 09:40:29
    Od: gildor <g...@N...gazeta.pl>

    Kamil Nowak 'Amil' pisze:

    > harribo?

    nie wiem co to jest haRRibo, ale ja wole akuku, jutrzenki.

    --
    gildor
    9'99

  • 24. Data: 2009-06-10 11:05:54
    Od: "Leszek Karlik" <l...@h...pl>

    On Wed, 10 Jun 2009 07:24:52 +0200, Tytus z Fabryki
    <f...@0...pl> wrote:

    [...]
    > Bokiem oprocz zdrowego rozsadku, przepisy dopuszczaja jazde tylko w
    > autobusach miejskich (posiadajacych miejsca do stania), bo przeciez pasy
    > wtedy nie zadzialaja...

    Na zdrowy rozsądek to chciałem napisać dokładnie to samo, ale postanowiłem
    chwilę poguglać i nie znalazłem żadnych informacji że przy kolizji z boku
    pasy nie działają - z tego, co wyguglałem pasy bezpieczeństwa akurat
    zmniejszają poziom obrażeń przy uderzeniu w bok pojazdu.

    Podejrzewam, że mniej niż przy kolizji od przodu, ale kolizje od boku są
    ogólnie niebezpieczniejsze bo nie ma strefy zgniotu między uderzającym
    pojazdem a pasażerami.

    W każdym razie ja bym nie jechał w fotelu ustawionym bokiem. ;-)

    Leslie
    --
    Leszek 'Leslie' Karlik
    NTV 650

  • 25. Data: 2009-06-10 11:46:13
    Od: Arni <a...@N...spam>

    Leszek Karlik pisze:
> [...]
    > pasy nie działają - z tego, co wyguglałem pasy bezpieczeństwa akurat
    > zmniejszają poziom obrażeń przy uderzeniu w bok pojazdu.

    pasy bezpieczenstwa blokuja sie przy przeciazeniach bocznych, nawet na
    ostrzejszych zakrętach

    --
    Arni Toruń
    '84 Honda CB 650 SC "Jaszczomb"

  • 26. Data: 2009-06-10 11:47:38
    Od: "Tytus z Fabryki" <f...@0...pl>

    Siemka

    *** "Leszek Karlik"
[...]

    Oczywiscie guglales pod kontem jazdy na wprost z fotelem obroconym o 90
    stopnii?? :) :) :)
    Bo to dwie rozne bajki...
    Ale NTG
    Spadam do domq
    BTW robilem dzis chyslera voyagera - nie da sie ruszyc z fotelem inaczej niz
    przod lub tyl...sprawdzilem :)

    --
    T i żółte
    (te najszypsze)

  • 27. Data: 2009-06-10 12:11:54
    Od: "Leszek Karlik" <l...@h...pl>

    On Wed, 10 Jun 2009 13:47:38 +0200, Tytus z Fabryki
    <f...@0...pl> wrote:

    [...]
    > Oczywiscie guglales pod kontem jazdy na wprost z fotelem obroconym o 90
    > stopnii?? :) :) :)

    Na początku, ale nic nie znalazłem na szybko.

    > Bo to dwie rozne bajki...

    No, jazda na wprost z fotelem obróconym o 90 stopni powoduje że w przypadku
    kolizji jest strefa zgniotu, która pochłania energię zderzenia. :-)

    Z drugiej strony, podejrzewam że uderzenie z boku przy takiej prędkości jak
    często bywają kolizje na wprost powoduje śmierć na miejscu wszystkich
    pasażerów
    pojazdu...

    Leslie
    --
    Leszek 'Leslie' Karlik

  • 28. Data: 2009-06-10 13:12:44
    Od: n...@s...com

    On Wed, 10 Jun 2009 11:19:15 +0200, Kamil Nowak 'Amil'
    <k...@q...spaaaaam.pl> wrote:

    >haha, niechby takie pytanie zadal ktos obcy :))))
    >preeeecle :)))))

    Przyganial kociol garnkowi, krakufiaku :P

    pozdr
    newrom
    --
    DT 125 - czy aby nie za mocny ? :-)
    JUPPI! Admini tego foróma som wielcy!

  • 29. Data: 2009-06-10 17:16:41
    Od: kasior <u...@g...pl>

    hej!

    dziekuje za pomoc :)
    przekonaliscie mnie :)
    dzieciaki pojada tylem - najbezpieczniej. i jednak najwygodniej ;)

    pozdrawiam
    Kasior

    PS: delimiter se poprawie, obiecuje. jak zasubskrybuje znowu. po
    wakacjach ale.
    PPS: Kasior moze byc ewentualnie chamka, chamem nie bedzie nigdy.
    PPPS: moglam napisac posta, ze motocyklisci z wygnania chetnie zobacza
    starych znajomych przy okazji wakacji w PL, a w post scriptum zapytac
    o te durne siedzienia :D ale mogloby nie byc tej atmosferyyyyyy.....

  • 30. Data: 2009-06-10 19:32:23
    Od: Sqeeb <s...@i...community>

    On Tue, 9 Jun 2009 15:33:31 -0700 (PDT)
    kasior wrote:

    > w samochodzie mamy 8 siedzien.
    > drugi rzad siedzen jest obrotowy. moze być przodem do kierunku jazdy,
    > tylem lub bokiem. w kazdej opcji każde miejsce ma swoje pasy.
    > i teraz - czy sa/znacie/wyobrazacie sobie jakies przeciwwskazania do
    > jezdzenia "bokiem"? jakies przepisy? bo ja wiem... unijne?
    > wzgledy bezpieczeństwa? zdroworozsadkowe?

    Jazda przodem, tyłem do kierunku jazdy - bez problemu.
    Bokiem... Raz, że u pasażerów mogą się pojawić nudności
    (chociaż nie było jej przy normalnej jeździe). Dwa... nie sądzisz,
    że takie bujanie lewo-prawo przy hamowaniu/przyspieszaniu byłoby
    mało komfortowe? Trzy... Jak miałbyś wypadek/gwałtowne hamowanie
    to wolałbyś lecieć przodem, tyłem, czy bokiem? Tylko przodem
    masz jakąkolwiek możliwość 'obrony'.

    Swoją drogą, to jak zobaczyłem tytuł myślałem, że coś o driftowaniu będzie.

    --
    Pozdrawiam,
    Sqeeb