  • 1. Data: 2023-09-16 00:23:48
    Temat: szajs na Allegro
    Od: PiteR <e...@f...pl>

    Szukam autoalarmu z trwałymi pilotami.
    W Polsce mam jeden kupiony nie śmigany ale potrzebuje jeszcze dwa.

    Oczywiście takiego już nie ma. Pilotów też do nich już nie ma.
    Nic kurwa nie ma. Plastikowy wydziwniony szajs obrażający moją
    inteligencję. Pilot z stałym kodem nosz k. :)

    Kiedyś nie było pieniędzy był towar, samochody.

    Teraz pieniędzy jest od ch. i ciut ciut i nie ma co kupić.
    Samochody chcę kupić dwa też nie ma. Wyjebane do gołej blachy koryto.
    Tylko nagabywacze krążą płacimy gotówką, kazdy stan.

    Idziesz w 8 milionowym mieście do supermarketu i nie ma Domestosa :)
    Jakiś kretyn zlikwidował autobus do parku handlowego. Park jęczy że
    obrotów nie ma.

    coś złego dzieje się z tym światem.

    --
    Piter

    Bóg Honor Xiaomi

  • 2. Data: 2023-09-16 00:39:07
    Temat: Re: szajs na Allegro
    Od: a a <m...@g...com>

    On Saturday, 16 September 2023 at 00:24:17 UTC+2, PiteR wrote:
> [...]
    >
    > Idziesz w 8 milionowym mieście do supermarketu i nie ma Domestosa :)
    > Jakiś kretyn zlikwidował autobus do parku handlowego. Park jęczy że

    Wszystkie parki handlowe zlikwidowały autobusy, bo jeździły puste.

    Samochodów, 20-letnich typu Passat kombi sa tony i za psie pieniądze, ale mają wadę -
    typ B5
    że woda stoi na podszybiu, tam gdzie aku i nazywają to Mimce : skrzynką na wodę i
    gniją blachy,
    gnije ściana grodziowa

    A jak duży deszcz to obok jest filtr pyłkowy i wlot powietrza w dół do kabiny z
    dmuchawą i znajomemu się wlały do kabiny 2 wiadra wody i samochód kaputt, wszystko
    zgniło, śmierdzi i nic się nie otwiera z pilota, ani drzwi, ani szyby

  • 3. Data: 2023-09-16 00:50:56
    Od: PiteR <e...@f...pl>

    in <news:90efd92a-fe28-42cb-bfed-91c6876e2a5an@googlegr
    oups.com>
    user a a pisze tak:

    > Samochodów, 20-letnich typu Passat kombi sa tony i za psie
    > pieniądze

    ta na olx 41 na Polskę i taki Passat już do miasta nie wjedzie bo chyba
    ma Euro 4

    > ale mają wadę - typ B5 że woda stoi na podszybiu

    jakieś bzdury urban legend, nic nie stoi jak się czyści.

    a jak się nie czyści to w każdym wzbierze fala.
    trzeba wozić wężyk od podlewania 0.5m i przepychać raz na kwartał.

    > tam gdzie aku i nazywają to Mimce : skrzynką na wodę i gniją blachy,
    > gnije ściana grodziowa

    Nic nie gnije w B5 w tych okolicach. Pierwsza gnije klapa w kombi.

    Chiny spowolniły i w Europie problem.

    --
    Piter

    Bóg Honor Xiaomi

  • 4. Data: 2023-09-16 15:57:44
    Od: a a <m...@g...com>

    On Saturday, 16 September 2023 at 00:51:26 UTC+2, PiteR wrote:
> [...]
    > trzeba wozić wężyk od podlewania 0.5m i przepychać raz na kwartał.
    > Nic nie gnije w B5 w tych okolicach. Pierwsza gnije klapa w kombi.

    Nie znasz się i bredzisz.

    10.000 Mimcow się skarży na wodę na podszybiu.

    Tysiącom woda zalala wnętrze samochodu - kilka wiader wody i gruchot to od razu
    Totalshaden,
    bo uszkodzeniu ulega moduł Komfort i przestaja się otwierac drzwi, szyby na pilota

    Mimce uznali wadę fabryczną Volkswagena
    i każdy możę się zglosić do serwisu fabrycznego w celu bezplatnej naprawy i usunięcia
    wady

    Na Youtubie jest ponad 1000 filmików pokazujących jak woda się wlewa do wnętrza
    Passata
    przez filtr pyłkowy, bo tam jest duży otwór w ścianie grodziowej.

    W skrzyni na wodę stoi akumulator i tam wszystko gnije, ale nie ma otworów do wnętrza
    samochodu.

    A filtr pyłkowy nie jest specjalnie uszczelniony i jest pokrywa, ale to wszystko jest
    nieszczelne
    i każdy może sam sprawdzić,
    nabrać wody do wiadra i lunąc wodą jak podczas ulewy, na podszybie, od strony
    pasażera, bo tam wlot do filtra i wlot wody do kabiny.

    Ten, kto zaprojektował wadliwego Wieśwagena powinnien zostac schwytany i trafić do
    więzienia na dozywocie, za sabotaż,
    bo celowo zaprojektował aby skrzynia na wodę się zatykała , napelniala wodą i gniła,
    a w niej kwasowy akumulator

    Większego goowna świat motoryzacyjny nie widział od 100 lat.

    Ale Wieśwagen się turla od porażki do porazki
    i 100.000 nowych gruchotów zutylizowano w Hameryce, bo oszukiwały na emisji spalin
    Dieslowych

    https://www.youtube.com/watch?v=o3ndlqJYNjU

    https://www.meinpassat.de/threads/wasserkasten-saeub
    ern.19206/

    https://www.motor-talk.de/

    https://www.bing.com/search?form=&q=Passat+b5+Wasser
    kasten&form=QBLH&sp=-1&ghc=1&lq=0&pq=passat+b5+wasse
    rkasten&sc=6-22&qs=n&sk=

    http://www.passatplus.de/umbauten/wasserkasten/wasse
    rkasten-4.jpg

    http://www.passatplus.de/umbauten/wasserkasten/index
    .htm

    http://www.passatplus.de/arbeitshilfen/wasserkasten/
    ablauf.htm

  • 5. Data: 2023-09-18 22:13:58
    Od: sirapacz <n...@s...pl>

    W dniu 2023-09-16 o 00:23, PiteR pisze:
    > Szukam autoalarmu z trwałymi pilotami.

    weź se cokolwiek i zepnij to z pilotami/centralkami elmes
    zrobiłem na tym bramę i światła - wszystkie inne piloty zdychały
    momentalnie a te nie.
    są brzydkie, niezbyt ergonomiczne ale działają wzorowo i nie ma
    przypadkowych naciśnięć.

    na keeloq są ale dostatecznie tanie piloty by się tym nie wkurzać