  • 1. Data: 2016-07-31 12:50:27
    Temat: Telebimy na ŚDM
    Od: Adam <a...@p...onet.pl>

    Witajcie.

    Na Światowych Dniach Młodzieży w Brzegach wczoraj (i dziś)
    zainteresowały mnie telebimy.

    Jeden duży był za chórem - mógł mieć ok. 40 metrów szerokości, może
    więcej. Były też telebimy w kształcie litery L i obramujący namiot
    chóru, w kształcie odwróconej litery U.
    Był też "zwykły" w kształcie, przy ołtarzu.
    Nie było widać diód, jak w tradycyjnych telebimach. Wyglądało, jakby
    były małe "komórki" z tylną projekcją. Wielkość takiego "piksela"
    wyglądała na ok. 2 cm lub mniej. Nie widać było połączeń poszczególnych
    paneli.
    Natomiast paleta barw była chyba bardzo szeroka.

    Jak się steruje takimi wyświetlaczami? Zwłaszcza "łamanymi" - w
    kształcie litery L. Pewnie jakaś magistrala z adresowaniem - ale przy
    tak wielkich rozdzielczościach bardzo szybka.

    Nie bardzo patrzyłem na telebimy - bardziej mnie interesowała
    uroczystość, nie miałem też możliwości nagrać materiału, aby na
    spokojnie przeanalizować/policzyć telebimy.

    --
    Pozdrawiam.

    Adam