  • 81. Data: 2004-06-25 12:57:01
    Temat: Re: szybsze ? tansze ? idsl
    Od: l_uka <N...@p...fm>

    Azaroth wrote:
    > U mnie pojawia sie 404 Not Found
    > a jak wpisze samp IP Modemu to wyskakuje hasło i login a mam speedstreama.

    a jakiego? bo chyba 5660 - ten model niestety nie jest taki uprzejmy i
    niczego nie pokazuje bez hasla.

    --
    Luka LG1028-RIPE
    odpisujac na maila wywal 'NOSPAM'

  • 82. Data: 2004-06-30 12:27:24
    Od: "Azaroth" <a...@W...interia.pl>

    > a jakiego? bo chyba 5660 - ten model niestety nie jest taki uprzejmy i
    > niczego nie pokazuje bez hasla.

    SpeedStream 5660 prosi o login i haslo.

  • 83. Data: 2004-07-02 20:08:31
    Temat: Re: szybsze ? tansze ? idsl - vat ...
    Od: Jarek Andrzejewski <j...@d...com.pl>

    On Thu, 24 Jun 2004 21:14:48 +0200, "Mateusz Swatek"
    <m...@s...krakow.pl> wrote:

    >a mnie bardziej zafrapowaly faktury od telekomuny za Internet DSL z ze
    >stawka VAT - zwolniony
    >(dla firm oczywiscie)

    dlaczego? Przecież 22% za dostęp jest dla przedsiębiorców prowadzących
    działalność w zakresie szerokopasmowego dostępu.
    --
    pozdrawiam,
    Jarek Andrzejewski

  • 84. Data: 2004-07-02 20:22:20
    Od: Wesoly <w...@k...pl.usun.to>

    Użytkownik Jarek Andrzejewski napisał:

    > dlaczego? Przecież 22% za dostęp jest dla przedsiębiorców prowadzących
    > działalność w zakresie szerokopasmowego dostępu.

    ale to trzeba zglosic TPsie

  • 85. Data: 2004-07-02 21:03:54
    Od: Jarek Andrzejewski <j...@d...com.pl>

    On Fri, 02 Jul 2004 22:22:20 +0200, Wesoly <w...@k...pl.usun.to>
    wrote:

    >ale to trzeba zglosic TPsie

    możliwe, ale ja mam jednoosobową DG i Neo, a faktury były "zw." bez
    mojej interwencji.
    --
    pozdrawiam,
    Jarek Andrzejewski

  • 86. Data: 2004-07-02 21:37:01
    Od: Olek <o...@p...onet.pl>

    Użytkownik Jarek Andrzejewski napisał:

    > możliwe, ale ja mam jednoosobową DG i Neo, a faktury były "zw." bez
    > mojej interwencji.

    Masz działalność prowajderską? Na neo? Na neo nikomu nie przyślą vat 22%
    bo regulamin neo nie przewiduje możliwości takiego wykorzystania tej usługi.
    --
    Olek

  • 87. Data: 2004-07-02 22:37:52
    Od: Jarek Andrzejewski <j...@d...com.pl>

    On Fri, 02 Jul 2004 23:37:01 +0200, Olek
    <o...@p...onet.pl> wrote:

    >Masz działalność prowajderską? Na neo? Na neo nikomu nie przyślą vat 22%
    >bo regulamin neo nie przewiduje możliwości takiego wykorzystania tej usługi.

    oczywiście nie mam, ale IMHO nie ma to znaczenia. Gdybym miał np. 10
    siedzib, w 9-ciu miałbym łącza klientów, a w 10-ej wystarczyłoby mi
    Neo, bo np. mam tam księgowość to i tak 22% VAT TPSA powinna naliczyć,
    bo zwolnienie jest podmiotowe.
    --
    pozdrawiam,
    Jarek Andrzejewski

  • 88. Data: 2004-07-03 01:24:53
    Od: RusH <l...@p...pl>

    Olek <o...@p...onet.pl> wrote :

    > Masz działalność prowajderską? Na neo? Na neo nikomu nie przyślą
    > vat 22% bo regulamin neo nie przewiduje możliwości takiego
    > wykorzystania tej usługi.

    ze niby czemu ? Jesli np NEO jest w moim lokalu ktory wynajmoje to moge
    sie nazwac ISP udostepniajacym lacze innym firmom

    Pozdrawiam.
    --
    RusH //
    http://pulse.pdi.net/~rush/qv30/