  • 11. Data: 2010-09-08 17:47:20
    Temat: Re: szyby, dojazd do klienta?
    Od: "nowe-schody.prv.pl" <n...@o...pl>

    news:i67qoe$moi$1@news.onet.pl...
    > Użytkownik "nowe-schody.prv.pl" <n...@o...pl> napisał
    >
    > Mowiac szczerze to nie bardzo widze potrzebe. co za problem podjechac autem do
    > goscia :-)

    Aby podjechać do stacjonarnego punktu to trzeba znaleść czas, podjechać i zrobić
    sobie przerwę w pracy.
    Podjeżdżanie do szybiarza jest szczególnie niewygodne, gdy się nie ma szyby a
    pogoda nie sprzyja jeździe "kabrioletem".

    --
    prezydent

    Renowacja schodów www.staircase-renovation.eu/pl/
    Regionalni wykonawcy poszukiwani.

  • 12. Data: 2010-09-09 21:53:37
    Od: "nowe-schody.prv.pl" <n...@o...pl>

    A co byście powiedzili na to, gdyby można było naprawić szybę w czasie zakupów w
    markecie, bo na parkingu stałby namiot z fachowcem?

  • 13. Data: 2010-09-09 23:07:41
    Od: "Plumpi" <p...@o...pl>

    Użytkownik "nowe-schody.prv.pl" <n...@o...pl> napisał w wiadomości

    >A co byście powiedzili na to, gdyby można było naprawić szybę w czasie
    >zakupów w markecie, bo na parkingu stałby namiot z fachowcem?

    Umyć szybę ... ?
    NIEEEEEE!!!! :)

  • 14. Data: 2010-09-10 09:55:22
    Od: G Nowak <g...@g...com>

    On 2010-09-07 5:09 PM, nowe-schody.prv.pl wrote:
    > Spotkaliście się z serwisem szyb (naprawa lub wymiana), który jeździ
    > do klienta? Jeśli tak, to macie jakieś opinie? Jeśli nie, to
    > skorzystalibyście?

    W Uk korzystalem, tutaj wszyscy z tego korzystaja. Serwisant przyjezdza,
    dajesz mu kluczyki sam mozesz dalej pracowac, dlubac w nosie, etc.
    Jedyny minis - podczas wymiany nie moze padac deszcz wiec jesli pogoda
    jest slaba musi naprawiac pod dachem.

    --
    pozdr

  • 15. Data: 2010-09-10 13:17:45
    Od: "nowe-schody.prv.pl" <n...@o...pl>

    Użytkownik "G Nowak" <g...@g...com> napisał w wiadomości

> [...]
    > minis - podczas wymiany nie moze padac deszcz wiec jesli pogoda jest slaba

    Czyli namiot rozwiązuje sprawę.

  • 16. Data: 2010-09-10 14:54:34
    Od: Bydlę <b...@b...com>

    nowe-schody.prv.pl wrote:
    > A co byście powiedzili na to, gdyby można było naprawić szybę w czasie
    > zakupów w markecie, bo na parkingu stałby namiot z fachowcem?

    Jeśli na tym parkingu coś stałoby się z szybą, to kto wie, może
    rozważyłbym skorzystanie.
    Ale nie jechałbym specjalnie do dużego sklepu naprawiać szybę.

    --
    Bydlę

  • 17. Data: 2010-09-10 16:39:20
    Od: "nowe-schody.prv.pl" <n...@o...pl>

    Użytkownik "Bydlę" <b...@b...com> napisał w wiadomości
    nowe-schody.prv.pl wrote:
    > A co byście powiedzili na to, gdyby można było naprawić szybę w czasie
    > zakupów w markecie, bo na parkingu stałby namiot z fachowcem?

    > Ale nie jechałbym specjalnie do dużego sklepu naprawiać szybę.

    Znam market, na którego parkingu działa myjnia i jest mnóstwo klientów, którzy
    nie przyjeżdżają specjalnie, aby z myjni skorzystać, ale przy okazji zakupów z
    niej korzystają.
    Klientów jeżdżacych z uszkodzoną szybą jest z pewnością wielokrotnie mniej niż
    tych z brudnym autem, ale może się trafią.

  • 18. Data: 2010-09-10 17:39:10
    Od: Bydlę <b...@b...com>

    nowe-schody.prv.pl wrote:

> [...]
    >

    > Znam market, na którego parkingu działa myjnia i jest mnóstwo klientów,
    > którzy nie przyjeżdżają specjalnie, aby z myjni skorzystać, ale przy

    Wiem.
    Czasem tankuję na stacji paliw utworoznej po to, by przyciągnąć klientów
    dużego sklepu.
    Ale z szybą wybrałbym się raczej w inne miejsce, niż pod namiot.
    Pytałeś - odpowiedziałęm.
    Nie sądzę, byś mnie przekonał prostymi argumentami.
    Jestem na takie dość odporny, może dlatego, że znam branżę od wewnątrz.
    :-)

    > Klientów jeżdżacych z uszkodzoną szybą jest z pewnością wielokrotnie
    > mniej niż tych z brudnym autem, ale może się trafią.

    Jeśli jeżdżą z pękniętą szybą, to znaczy, że nie chcą tego naprawić.
    Mycie, czy tankowanie, to coś zupełnie innego.
    :-)

    --
    Bydlę

  • 19. Data: 2010-09-10 18:00:43
    Od: "nowe-schody.prv.pl" <n...@o...pl>

    nowe-schody.prv.pl wrote:

> [...]

    Nie sądzę, byś mnie przekonał prostymi argumentami.
    Jestem na takie dość odporny, może dlatego, że znam branżę od wewnątrz.

    Ja Cie próbuje przekonywać. Tylko naciągam na dyskusję, aby się czegoś
    dowiedzieć :)

> [...]

    Jeśli jeżdżą z pękniętą szybą, to znaczy, że nie chcą tego naprawić.
    Mycie, czy tankowanie, to coś zupełnie innego.

    Bez tankowania nie pojedzie. Z odpryskiem na szybie i w brudnym aucie można całe
    lata jeżdzić.
    Prawie wszystkie auta są brudne. Nie zwracałem uwagi jak dużo osób jeździ z
    odpryskami na szybie.

  • 20. Data: 2010-09-14 16:51:42
    Od: "nowe-schody.prv.pl" <n...@o...pl>

    Ta firma się już zdecydowała wejść do Polski z taką usługą i szuka na Śląsku
    pracowników, którzy będę jeździć i te szyby naprawiać/montować
    http://praca.gratka.pl/pracownik/szukaj/tresc/mechan
    ik_szyby_samochodowe-1397237.html