  • 1. Data: 2019-12-23 01:49:58
    Temat: t-Mobile - konto ważne rok i zniknęło rok
    Od: "r...@k...pl" <r...@k...pl>

    Mam jako drugą kartę T-Mobile na kartę. Jest tylko dlatego, że podobno ma być
    ważny rok.
    Tymczasem właśnie się skończyło po kilkunastu tygodniach. Podobno skorzystanie
    z bonusów coś takiego powoduje (tacy kombinatorzy...).

    Wystarczy doładować konto np. za 5zł, aby mieć z powrotem rok ważności czy
    jeszcze jakieś dodatkowe czary trzeba wykonać? Z opisu doładowań wynika, że za
    5zł to jakieś kilka dni konto będzie ważne...

    (Dodam, że apka tmobile raczej w niczym nie pomaga...)

  • 2. Data: 2019-12-23 10:01:34
    Temat: Re: t-Mobile - konto ważne rok i zniknęło rok
    Od: jaNus <p...@b...pl>

    W dniu 23.12.2019 o 01:49, r...@k...pl pisze:
    > Wystarczy doładować konto np. za 5zł, aby mieć z powrotem rok
    > ważności

    A czy nie zapomniałeś, iż w tej ofercie pobierają *co miesiąc*, pewną
    kwotę, acz groszową: 3 PLN. Jak nie będzie z czego, to...

    --
    Rzeczy warte polecenia, bo polecać rzeczy DOBRE warto!
    https://myphone-explorer.en.softonic.com/ Free!

  • 3. Data: 2019-12-23 11:22:01
    Od: "r...@k...pl" <r...@k...pl>

    Mon, 23 Dec 2019 10:01:34 +0100, w <5e00826c$0$515$65785112@news.neostrada.pl>,
    jaNus <p...@b...pl> napisał(-a):

    > A czy nie zapomniałeś, iż w tej ofercie pobierają *co miesiąc*, pewną
    > kwotę, acz groszową: 3 PLN. Jak nie będzie z czego, to...

    Widzę, że dużo nie wiem :)
    Tego nie było nawet przy gwiazdce.

  • 4. Data: 2019-12-23 13:28:48
    Od: "Eneuel Leszek Ciszewski" <p...@c...fontem.lucida.console>

    <r...@k...pl> 3...@4...com

[...]

    U mnie też rok trwał krótko -- przeniosłem numer.

    : Wystarczy doładować konto np. za 5zł, aby mieć z powrotem
    : rok ważności czy jeszcze jakieś dodatkowe czary trzeba wykonać?

    IMO łatwiej przenieść do Orange -- by dostać rok ważności,
    po którym (zanim minie rok, ale po chyba 3 miesiącach od
    przeniesienia) bezpłatnym SMSem można przedłużyć o kolejny rok...
    2 GB lub 4 GB na rok.

    Można też do Play -- chyba 200 zł + 20 GB na 2 miesiące ale też rok ważności.

    --
    _._ _,-'""`-._ .`'.-. ._. .-.
    )\._.,--....,'``.

  • 5. Data: 2019-12-23 13:54:11
    Od: Grzexs <g...@w...pl>

    > Widzę, że dużo nie wiem :)
    > Tego nie było nawet przy gwiazdce.

    Jest taka sieć ,,wRodzinie" (nie mylić z siecią ,,W Naszej Rodzinie Radia
    M"), co daje na start po przeniesieniu 2 lata ważności bez
    jakiegokolwiek doładowania.

    --
    Grzexs

  • 6. Data: 2019-12-23 14:15:32
    Od: mrvtktjv <m...@m...ct8.pl>

> [...]
    > Tymczasem właśnie się skończyło po kilkunastu tygodniach. Podobno skorzystanie
    > z bonusów coś takiego powoduje (tacy kombinatorzy...).
    T-ypowe T-mobile'owe T-riki ;)

  • 7. Data: 2019-12-23 16:20:37
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Użytkownik radekp napisał w wiadomości grup
    com...
> [...]
    >skorzystanie
    >z bonusów coś takiego powoduje (tacy kombinatorzy...).

    A regulaminy czytales ?
    Nie tylko oni tacy sprytni.
    Klient to w ogole jest s****n, chcialby uzywac i nie placic :-)

> [...]
    >wynika, że za
    >5zł to jakieś kilka dni konto będzie ważne...

    I pewnie tak sie skonczy, jak sie nie doczytasz ...

    J.

  • 8. Data: 2019-12-23 22:08:49
    Od: mirekc <m...@i...pl>

    W dniu 2019-12-23 o 10:01, jaNus pisze:

    > A czy nie zapomniałeś, iż w tej ofercie pobierają *co miesiąc*, pewną
    > kwotę, acz groszową: 3 PLN. Jak nie będzie z czego, to...

    Nie wprowadzaj w błąd. Ta kwota jest pobierana, jeśli jest aktywny
    pakiet Mini 3. Tylko że ten pakiet _nie musi_ być aktywny.