  • 1. Data: 2019-12-21 14:34:09
    Temat: Kalendarz Google - jak skasować przypomnienia wykonane hurtem/wszystkie/grupowo?
    Od: "r...@k...pl" <r...@k...pl>

    Nie mam zdrowia do tego Kalendarza...

    Jak skasować wykonane przypomnienia?
    Teraz lądują mi one jako wykonane (przekreślone).
    Ale nie da się skasować wszystkich nawet z danego dnia (mimo że są w grupie) --
    trzeba pojedyczno.

    Nosz kurfica mnie bierze, bo siedzą i zaśmiecają kalendarz.

  • 2. Data: 2019-12-21 18:07:41
    Od: LordBluzg(R) <m...@p...onet.pl>

    W dniu 2019-12-21 o 14:34, r...@k...pl pisze:
> [...]
    > trzeba pojedyczno.
    >
    > Nosz kurfica mnie bierze, bo siedzą i zaśmiecają kalendarz.

    Powiedz:

    OK Google.
    Ok Google.
    Skasuj wszystkie przypomnienia.

    Trudne?

    --
    LordBluzg(R)
    <<<Pasek Grozy TVPiS>>>

  • 3. Data: 2019-12-22 00:49:58
    Od: "r...@k...pl" <r...@k...pl>

    Sat, 21 Dec 2019 18:07:41 +0100, w
    <5dfe517d$0$17355$65785112@news.neostrada.pl>, LordBluzg(R)
    <m...@p...onet.pl> napisał(-a):

    > Powiedz:
    >
    > OK Google.
    > Ok Google.
    > Skasuj wszystkie przypomnienia.

    Nie chcę wszystkich -- tylko wykonane.

    > Trudne?

    Czytanie ze zrozumieniem? Nie, daję radę :)