    From: "1634Racine" <1...@R...pl>
    Newsgroups: pl.misc.telefonia.gsm
    Subject: t-mobile - wstrząsające początki, czyli spotkanie z lipą
    Date: Fri, 9 Nov 2012 23:31:08 +0100

    może mnie oswiecicie, mam bliskie spotkanie z tmobile... MUSZE miec jeden
    telefon/numer w t-mobile, prosty, na karte.
    Do licha, nie sadzilem, ze t-mobile to lata swietlne w jakosci od Orange, co
    za lipa...
    kupilem karte sim, lokuje w tel. nokia e50 i mam takie kody do dyspozycji,
    do wklepania z klawiatury:

    kody nie działają
    *100*44# - zmiana na taryfe HOT
    sms na nr 80888 o tresci NIE - blokada wszelkich smieci reklam
    *129*1*(numer wybrany)# - numery za grosze
    *100*68# - zatwierdzenie waznosci konta na rok (nie trzeba ciagle
    doladowywac)

    - i co? ŻADEN kod z telefonu nie dziala,ani ten jeden sms. Dostaje zwrotki
    od wielu godzin, że albo usluga chwilowo nieczynna, albo, że... karta
    nieaktywna! Jakos dzwonic i odbierac można. Z nieaktywna karta, kpina.
    Nie bede przeciez przyspawywal sie do laptopa, zeby t-mobile obslugiwac w
    sprawie uslug.
    Ale ten raz jeden sprobowalem wykonac chociaz czesc w/w uslug przez ich
    strone, dwie uslugi udalo sie.
    I tak zawsze ma byc? Przeciez to jest jakas hucpa i zwykla chała.
    Macie/mieliście to samo?

    Co do "numerow za grosze":
    ---------------------------
    ja nie twierdze, ze tmobile musi miec to samo, co orange, ale czy ja dobrze
    wyczytalem teraz w sieci ze w tmobile jest 3gr/min, ale tylko od
    22.00-08.00, a pozostale godziny = 9gr/min, 3x drozej niz w orange? inna
    wiesc mowi, ze w taryfie HOT -> cala doba jest 3gr/min.
    Jaka wiedza jest pewna?

    A co ma ich karta sim do spisu wiadomosci w nokii e50?
    -----
    po wlozeniu karty z tmobile: nie dziala w nokii wybiorcze zaznaczanie
    wiadomosci do wywalenia...

    wazne pytanie:
    za licho nie moge znalezc w sieci adresu mailowego do BOK t-mobile. Jaki
    jest?

    thx za pomoc