  • 1. Data: 2019-05-04 14:10:59
    Temat: tacy debile jak Shrek.
    Od: "JaLa" <d...@t...pl>

    Pieszy musi mieć wdrukowane w głowie :
    ZEBRA MOŻE ZABIĆ.

    Obecnie pieszy ma wdrukowane w głowie :
    Zebra to jest pierwszeństwo - i włażą jak debile.

    Do tego przyczyniają się tacy debile jak Shrek.

    https://gs24.pl/piesza-z-nosem-w-smartfonie-kierowca
    -nie-ustepuje-pierwszenstwa-dramatyczne-nagranie-z-p
    otracenia-na-pasach-wideo-4052019-r/ar/c4-14050139

  • 2. Data: 2019-05-04 14:55:52
    Temat: Re: tacy debile jak Shrek.
    Od: Shrek <...@w...pl>

    W dniu 04.05.2019 o 14:10, JaLa pisze:

    > Do tego przyczyniają się tacy debile jak Shrek.
    >
    > https://gs24.pl/piesza-z-nosem-w-smartfonie-kierowca
    -nie-ustepuje-pierwszenstwa-dramatyczne-nagranie-z-p
    otracenia-na-pasach-wideo-4052019-r/ar/c4-14050139

    Przeczytaj artykuł... Może zrozumiesz, dlaczego gdybyś to był ty i darł
    ryja jak tu to byłbyś w czarnej dupie.

    Shrek

  • 3. Data: 2019-05-04 15:46:31
    Od: Zenek Kapelinder <4...@g...com>

    Co tam jest do rozumienia. Sprawca jest kierowca ciezarowki. Jemu nie wolno bylo sie
    zatrzymywac w tym miejscu. Wiekszosc tutaj pokazywanych filmow pieszy na przejsciu
    kontra samochod opowiada krotka historyjke jak baran sie zatrzymal przed przejsciem
    na ktorym nie bylo pieszych. Weszli na przejscie piesi i zostali rozjechani przez
    samochod z naprzeciwka barana albo przez innego barana omijajacego tego pierwszego.
    Takie sytuacje beda sie powtarzaly dokad nieroby z policji w sposob uciazliwy
    finansowo nie naucza pieszych prawidlowego przechodzenia przez jezdnie.

  • 4. Data: 2019-05-04 16:13:52
    Od: Jacek Maciejewski <j...@g...pl>

    Dnia Sat, 4 May 2019 06:46:31 -0700 (PDT), Zenek Kapelinder napisał(a):

    > Co tam jest do rozumienia.

    Kapelinder błysnął rozumem, podziwiajcie, narody! :)
    --
    Jacek
    Błędy lekarzy leżą na cmentarzu, błędy nauczycieli siedzą w Sejmie.

  • 5. Data: 2019-05-04 16:50:56
    Od: Mateusz Viste <m...@n...pamietam>

    On Sat, 04 May 2019 16:13:52 +0200, Jacek Maciejewski wrote:

    > Kapelinder błysnął rozumem, podziwiajcie, narody! :)

    Błysnął, zaiste - ale rozumem ciężko to nazwać.

    Mateusz

  • 6. Data: 2019-05-04 16:56:35
    Temat: Re: tacy debile. 11. przykazanie.
    Od: "JaLa" <d...@t...pl>

    Użytkownik "Zenek Kapelinder" <4...@g...com> napisał w wiadomości
    ps.com...

    > Takie
    > sytuacje beda sie powtarzaly dopóki nieroby z policji w sposob uciazliwy
    > finansowo nie naucza pieszych prawidlowego przechodzenia przez jezdnie.

    Właściciele boga powinni dopisać jedenaste przykazanie :
    11. Nie będziesz właził na przejście dla pieszych jak debil.

  • 7. Data: 2019-05-04 17:32:36
    Od: Zenek Kapelinder <4...@g...com>

    Niekoniecznie im sie to bedzie oplacalo. Raptem traca kase za slub jak kawaler albo
    panienka zgina. Za chrzest i pogrzeb lykneli i sa zarobieni. Jak na rodzine
    ortodoksow trafia to w kazda rocznice tez im cos skapnie. Gorzej z budzetem. Traci na
    wypadkach kilkadziesiat miliardow zlotych. Dla tych co wolniej ogarniaja miliard ma
    dziewiec zer. Gdybym byl krolem to zrobilbym wszystko zeby tyle nie wydawac.

  • 8. Data: 2019-05-04 18:04:58
    Od: Shrek <...@w...pl>

    > Błysnął, zaiste - ale rozumem ciężko to nazwać.

    Ja pasuje... Tak jak pisałem z takimi debilami jak oni nie warto
    rozmawiać. Mam nadzieję że w ciągu kilku lat poustawiają kamery z
    analityką obrazu i skończy się eksploazja debilizmu. Kretyni
    spokornieją, bo za omijanie na pasach jest 10 punktów, więc w prakltyce
    będzie zółta i czerwona kartka (bo kilka punktów to kretyni zapewne mają
    na start).

    Shrek.

  • 9. Data: 2019-05-05 00:04:12
    Od: szod <b...@a...pl>

    W dniu 04-05-2019 o 18:04, Shrek pisze:

> [...]
    > spokornieją, bo za omijanie na pasach jest 10 punktów, więc w prakltyce
    > będzie zółta i czerwona kartka (bo kilka punktów to kretyni zapewne mają

    Ty odróżniasz omijanie od wymijania czy nie bardzo? Gdzie masz omijanie
    na tym filmie? Wymijanie na przejściach póki co nie jest zabronione.
    Więc błysnąłeś jak widać. Jasnym światłem. W tym przypadku jeden
    samochód się zatrzymał, co nie znaczy że drugi musiał. Nie ma na razie
    takiego przepisu że musi stanąć jak pieszy nie wszedł na przejście. A
    jak pieszy chodzi jak zombi i włazi bezpośrednio pod pojazd to sam się
    prosi o kłopoty. Uda się raz, dwa, dziesięć, ale w końcu się skończy
    szczęście, bo np. w samochodzie może być kolejny zombi piszący sms-a.
    Pieszy sam powinien zadbać o siebie. Powinno być jak na Litwie - mandat
    za chodzenie po pasach z nosem w srajfonie.

  • 10. Data: 2019-05-05 09:01:21
    Od: cef <c...@i...pl>

    W dniu 2019-05-05 o 00:04, szod pisze:

> [...]
    > Pieszy sam powinien zadbać o siebie. Powinno być jak na Litwie - mandat
    > za chodzenie po pasach z nosem w srajfonie.

    Dokładnie tak samo działa to w drugą stronę.
    Jak kierowca nie zwolni i nie rozejrzy się przed przejściem
    wyłapując zombi z telefonami, to sam prosi się o kłopoty.
    Uda się raz czy dwa, dziesięć, ale w końcu się skończy
    szczęście. Prawo niebezpodstawnie wymaga więcej
    zrozumienia od kierowcy niż pieszego.