  • 1. Data: 2011-02-06 12:04:24
    Temat: taryfa na kartę + bonus internetowy
    Od: "zlotowinfo" <u...@g...pl>

    szukam tej taryfy bezabonamentowej i cos nie moge znaleźć
    było chyba przy 100zł kilka GB bonus

  • 2. Data: 2011-02-06 12:11:39
    Temat: Re: taryfa na kartę + bonus internetowy
    Od: "JoteR" <j...@p...pl>

    "zlotowinfo" napisał:

    > szukam tej taryfy bezabonamentowej i cos nie moge znaleźć
    > było chyba przy 100zł kilka GB bonus

    Nie, takiego bonusu nigdy w "tuBiedronka" nie było.
    Poszukaj u innego operatora. Hint: nie wirtualnego.

    JoteR

  • 3. Data: 2011-02-06 12:22:37
    Od: Liwiusz <l...@b...tego.poczta.onet.pl>

    W dniu 2011-02-06 13:11, JoteR pisze:

    > Nie, takiego bonusu nigdy w "tuBiedronka" nie było.

    A ktoś napisał, że jest tam?

    > Poszukaj u innego operatora. Hint: nie wirtualnego.

    Bądź człowiekiem :)
    Orange free na kartę

    --
    Liwiusz

  • 4. Data: 2011-02-06 12:31:38
    Od: "zlotowinfo" <u...@g...pl>

    > Bądź człowiekiem :)
    > Orange free na kartę

    nie dopisałem że orange
    mają zamotaną stronę, które też często ledwo działa

    kliknąłem na oferta orange, internet i wyszło:
    http://www.orange.pl/kid,4000377270,id,4000377276,ti
    tle,Orange-Free-na-karte,article.html

    i informacje to:
    Regulamin oferty Orange Free na kartę z dnia 19.07.2007
    Cennik produktów w ofercie Orange Free na kartę z dnia 06.03.2008

    no ale znalazłem właściwy link
    http://www.orange.pl/portal/map/map/prepaid_offer?ca
    tegory=PREPAID_ORANGE_FREE

  • 5. Data: 2011-02-06 12:33:02
    Od: "JoteR" <j...@p...pl>

    "Liwiusz" napisał:

    > A ktoś napisał, że jest tam?

    Wątkotwórca nawet nie raczył napisać, o jakiego operatora mu chodzi, więc
    przyjąłem domyślnego dla zaprezentowanego przez niego poziomu ;->

    > Bądź człowiekiem :)
    > Orange free na kartę

    Na litość boską, przecież ta informacja pojawia się w co dziesiątym poście,
    wystarczy przejrzeć kilkanaście wątków wstecz, zgodnie z Netykietą zresztą.
    Zresztą w tym akurat przypadku są to 2 (słownie: DWA) wątki wstecz.

    JoteR