  • 1. Data: 2011-02-05 16:18:06
    Temat: Orange POP na Orange free na karte
    Od: " " <a...@N...gazeta.pl>

    Witam,
    Potrzebuję na wakacjach dostępu do netu, więc chciałbym przejść z Orange POP
    na Orange Free na kartę.

    I tu pytanka:
    Co ze środkami na koncie (doładowania + skarbonka)
    Czy można wrócić do Orange POP (wprawdzie nie wiem co mi to da, ale tak pytam
    na wszelki wypadek)

    Wyjazd jutro, dlatego piszę na grupę, bo info z BOK nadejdzie jak już będę w
    górach :)

    Pozdrawiam
    Janusz

  • 2. Data: 2011-02-05 16:54:12
    Temat: Re: Orange POP na Orange free na karte
    Od: J.F. <j...@p...onet.pl>

    On Sat, 5 Feb 2011 16:18:06 +0000 (UTC), wrote:
    >Wyjazd jutro, dlatego piszę na grupę, bo info z BOK nadejdzie jak już będę w
    >górach :)

    Zawsze mozesz do nich zadzwonic :-P

    J.

  • 3. Data: 2011-02-05 19:31:14
    Od: "Darek " <d...@g...pl>

    > I tu pytanka:
    > Co ze środkami na koncie (doładowania + skarbonka)
    > Czy można wrócić do Orange POP (wprawdzie nie wiem co mi to da, ale tak pytam
    > na wszelki wypadek)

    Nie wiem jak skarbonka, bo nie uzywam tego, ale normalny stan konta sie nie
    zmienia.

    Z powrotem do POPa da sie przejsc:
    http://www.orange.pl/portal/map/map/prepaid_offer?ca
    tegory=PREPAID_POP
    np. kod *101*20#

    Tylko trzeba byc ostroznym i sprawdzac poprawnosc dzialania ich naliczania, bo
    np. ja przechodzilem w grudniu Abonament -> POP-> OFnK
    i teraz mam rozne dziwne problemy np. ostatnio nalicza mi oplaty za net, mimo
    posiadania pakietu (ubywa z pakietu i sa naliczane oplaty).
    Probowalem sie dodzwonic do BOK-u 5 dni temu, ale rozlaczalo mnie po
    oczekiwaniu na rozmowe po ok. 2min. 3 razy probowalem, czyli skasowalo mnie na
    4,5 zl. Napisalem maila na b...@o...pl i jak na razie cisza (jedynie automat
    potwierdzil, ze mail doszedl).

  • 4. Data: 2011-02-05 19:33:16
    Od: ToMasz <twitek4@.gazeta.pl>

    a...@N...gazeta.pl pisze:
> [...]
    > na Orange Free na kartę.
    >
    > I tu pytanka:
    > Co ze środkami na koncie (doładowania + skarbonka)
    zostają, przepadają promocje i pakiety
    > Czy można wrócić do Orange POP (wprawdzie nie wiem co mi to da, ale tak pytam
    > na wszelki wypadek)
    można

    > Wyjazd jutro, dlatego piszę na grupę, bo info z BOK nadejdzie jak już będę w
    > górach :)
    no to najpierw przejdź na free, a potem doładuj za 100zł, bedziesz miał
    6GB. Po powrocie, przejdziesz na popa, kupisz za złotówki pakiety -
    wygadasz.
    ToMasz

  • 5. Data: 2011-02-05 20:55:34

    Darek <d...@g...pl> napisał(a):

    Serdeczne dzięki za pomoc, próbowałem dzwonić do BOK, ale dla POPAKów w
    weekendy to chyba nieosiągalne.

    Pozdrawiam
    Janusz