  • 1. Data: 2011-02-05 21:35:54
    Temat: 0-801xxxxxx a Play
    Od: PARADA OSZUSTÓW <p...@g...com.pl>

    Musiałem dziś zadzwonić na party line TP z reklamacją, a tu niestety mój
    playowy numer nie zechciał mnie połączyć, usłyszałem jedynie że nie mam
    wystarczających środków na realizację połączenia. Jest to nieprawda,
    ponieważ na koncie bonusowym miałem ponad 30 pln. Jak to jest z
    dzwonieniem z Play na numery zaczynające się na 801? I o co biega z tym
    "brakiem" środków na koncie?

  • 2. Data: 2011-02-05 21:50:14
    Temat: Re: 0-801xxxxxx a Play
    Od: scream <n...@p...pl>

    Dnia Sat, 05 Feb 2011 22:35:54 +0100, PARADA OSZUSTÓW napisał(a):

> [...]
    > ponieważ na koncie bonusowym miałem ponad 30 pln. Jak to jest z
    > dzwonieniem z Play na numery zaczynające się na 801? I o co biega z tym

    Nikt nie wie jak to jest, i to zarówno z Play jak i od innych operatorów.
    Pisałem o tym kiedyś na grupie. Jedne numery działają, inne nie, czasem
    trafi się jakiś głupi komunikat jak u Ciebie. Cholera ich wie. Biorą się
    operatorzy za internet 4G a nie potrafią od wielu lat załatwić takiej
    głupoty jak połączenia z 0-80x

    --
    best regards,
    scream

  • 3. Data: 2011-02-05 21:52:28
    Od: "JoteR" <j...@p...pl>

    "PARADA OSZUSTÓW" napisał:

    > Musiałem dziś zadzwonić na party line TP z reklamacją, a tu niestety mój
    > playowy numer nie zechciał mnie połączyć, usłyszałem jedynie że nie mam
    > wystarczających środków na realizację połączenia.

    A nie dostałeś zwrotnego komunikatu, że "od 15 lutego 2010 nie jest możliwe
    wykonywanie połączeń krajowych na numery poprzedzone zerem. Proszę wybrać
    numer bez zera"? Bez tego zera spokojnie dodzwoniłem się na Błękitną (801
    179 894).

    > Jest to nieprawda, ponieważ na koncie bonusowym miałem ponad 30 pln.

    A co mówi regulamin? Na co można przeznaczyć te środki z owego "konta
    bonusowego" (cokolwiek to jest)?

    JoteR

  • 4. Data: 2011-02-05 22:26:01
    Od: PARADA OSZUSTÓW <p...@g...com.pl>

    W dniu 2011-02-05 22:52, JoteR pisze:

> [...]
    > możliwe wykonywanie połączeń krajowych na numery poprzedzone zerem.
    > Proszę wybrać numer bez zera"? Bez tego zera spokojnie dodzwoniłem się

    e nie, aż taki nierozgarnięty to nie jestem

    > A co mówi regulamin? Na co można przeznaczyć te środki z owego "konta
    > bonusowego" (cokolwiek to jest)?

    myślałem, że na przykład na połączenia głosowe, ale pewnie coś było
    drobnym druczkiem:)

    --
    P arada
    O szustów

  • 5. Data: 2011-02-05 22:57:09
    Od: "JoteR" <j...@p...pl>

    "PARADA OSZUSTÓW" napisał:

    > e nie, aż taki nierozgarnięty to nie jestem

    Tego nie wiem, w temacie postawiłeś zero ;->

    > myślałem, że na przykład na połączenia głosowe, ale pewnie coś było
    > drobnym druczkiem:)

    Z billingu wynika, że jest to "Poł. głosowe specjalne" i u mnie na przykład
    płatne poza abonamentem, nie z "Pakietu złotówek" ani z "Minut do
    wszystkich". Więc wątpliwe, aby można było się połączyć na ten numer za
    środki z "konta bonusowego". Trza wyłożyć żywą gotówkę ;->

    JoteR

  • 6. Data: 2011-02-06 00:21:52
    Od: Przemysław Kowalik <p...@A...pl>

    Użytkownik JoteR napisał:

> [...]
    > do wszystkich". Więc wątpliwe, aby można było się połączyć na ten numer
    > za środki z "konta bonusowego". Trza wyłożyć żywą gotówkę ;->

    Nieco OT o komunikacie o braku środków. W Play jest pewnie tak jak
    piszesz - jak nie ma kasy na koncie głównym, to z 801 nie pogada.
    Ale w np. VoIPie Gadułera/GG komunikat o braku środków (paszczowy w GA,
    tekstowy w GG) potrafi się pojawić w przypadku próby połączenia z
    numerem nieobsługiwanym np. 00800 albo satelitarnym.

    Przemek