    From: Marek <m...@g...pl>
    Newsgroups: pl.misc.telefonia
    Subject: telefon DECT
    Date: Mon, 16 Feb 2009 22:18:08 +0100

    Mój stary gigaset A140 dokonał żywota i teraz trzeba kupić nowy telefon.
    PRzeglądłąem ofertę siemensa, i choć spodobał mi się SL 780 to tyle za
    telefon niestety dac nie mogę.

    Co potrzebuję:
    - tel. głośnomówiąćy
    - łatwa w obsłudze (komórkopodoba) książka telefoniczna, nie musi być 500
    wpisów
    - możłiwość przypisania dzwonka do rozmówcy: w SL 370/680 widzę funkcję VIP
    ale z opisu nie wynika czy inny dzwonek jest dla każdego telefonu VIP, czy
    tylko dla grupy. Są telefony, w których można przypisac brak dzwonka dla
    danego numeru ? (czyli funkcja ignoruj ;)

    - ECO DECT, ECO DECT+: zważywszy, że stację bazową mam blisko łóżka -
    pożadane

    - możliwość podłąćzenia zestawu słuchawkowego :na kablu lub bluetoth.

    - pożądany kalawisz baby call: mam matkę po zawale, więć kiedyś może się
    przydać do szybkoiego kontaktu....

    Z powodu jak wyżej: Któreś telefony mają może opcję nasłuchu pomieszczenia
    po wdzwonieniu z zewnątrz i podaniu PIN ?

    NIe potrzebję: Sms-ów, automatycznej sekretarki itp zbędnych bajerów.
    Zastanawiam się nad S680 (220 zł) lub SL 370 (314 zł: czym funkcjonalnie te
    teelfony się róznią ???), ale jest to wybór trochę po omacku, wynikający z
    braku rozeznania oferty.

    Wolałbym, żeby klawisze nie były mniejsze niż w A140.