  • 1. Data: 2018-09-11 13:41:39
    Temat: telefon dla seniora
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Macie jakas propozycje na telefon dla seniora ?
    Wymagany glosny glosnik, duze literki, duze klawisze ... i w zasadzie
    nic wiecej.

    MaxCom troche tego robi, ale jakby wszystkie na jedno, no - na dwa
    kopyta.
    Proste modele za proste, a te ciut lepsze ... literki juz male, menu
    nieprzejrzyste - niezbyt mi sie podobaja.

    J.

  • 2. Data: 2018-09-11 14:55:49
    Temat: Re: telefon dla seniora
    Od: mrvtktjv <m...@m...ct8.pl>

    W dniu 11.09.2018 o 13:41, J.F. pisze:

> [...]
    > Proste modele za proste, a te ciut lepsze ... literki juz male, menu
    > nieprzejrzyste - niezbyt mi sie podobaja.

    Ja "zaantyproponuję".

    Nie kupuj M-LIFE ML0608 ze względu na:
    - kiepskie polskie tłumaczenie (przykład: ang. only ring (tylko
    dzwonek), jest - tylkopierścień, ang. ring type (typ dzwonka), jest -
    pierścieńtypu). Bo "ring" po angielsku oznacza nie tylko dzwonek ale i
    pierścień;
    - w zależności od tego jak będą ustawione przy włączeniu telefonu
    przełączniki po bokach zależy, jak traktowane jest ustawienie
    przełącznika (innymi słowy raz w górę jest włączone, raz w dół). Nie
    dotyczy przełącznika latarki, bo tam jest to zrobione "sprzętowo";
    - klawisz czerwonej słuchawki służy nie tylko do wychodzenia z menu, ale
    na głównym ekranie otwiera też ostatnie połączenia. Rozwiązanie to jest
    niezbyt ergonomiczne, szczególnie dla osoby starszej;
    - bateria wyraźnie spuchła (po 2 latach było już widać oznaki
    wybrzuszenia). Aktualnie, po 4 latach, zmieniłem ją na inną, starszą z
    Nokii 3110 classic i ta, pomimo że daleko jej do nowości, działa lepiej
    od fabrycznej. Chociaż to jeszcze jestem w stanie zrozumieć w
    przeciwieństwie do poprzednich ppkt.

  • 3. Data: 2018-09-11 15:53:07
    Od: collie <c...@v...pl>

    W dniu 11.09.2018 13:41, J.F. pisze:

    > Macie jakas propozycje na telefon dla seniora ?
    > Wymagany glosny glosnik, duze literki, duze klawisze ... i w zasadzie nic wiecej.

    Emporia z klapką.

  • 4. Data: 2018-09-11 20:09:52
    Od: 2late <d...@w...pl>

    On 11/09/2018 01:55 PM, mrvtktjv wrote:
> [...]

    Taki kupilem ostatnio:

    https://www.youtube.com/watch?v=c4ZbKzslrNQ

    Wiekszych przyciskow nie bylo.

  • 5. Data: 2018-09-11 21:18:32
    Od: "r...@k...pl" <r...@k...pl>

    Tue, 11 Sep 2018 13:41:39 +0200, w <5b97aa14$0$609$65785112@news.neostrada.pl>,
    "J.F." <j...@p...onet.pl> napisał(-a):

> [...]
    > Proste modele za proste, a te ciut lepsze ... literki juz male, menu
    > nieprzejrzyste - niezbyt mi sie podobaja.

    Alcatel -- ale nie pamiętam modelu
    Ma nawet aparat foto, choć jakoś sprzed 10 lat.

    Wielkim plusem jego jest ładowarka biurkowa.

  • 6. Data: 2018-09-11 21:21:07
    Od: "r...@k...pl" <r...@k...pl>

    Tue, 11 Sep 2018 19:09:52 +0100, w <p...@o...org>, 2late
    <d...@w...pl> napisał(-a):

    > Taki kupilem ostatnio:
    > https://www.youtube.com/watch?v=c4ZbKzslrNQ
    > Wiekszych przyciskow nie bylo.

    https://www.ceneo.pl/50274242
    https://www.ceneo.pl/26803941
    https://www.google.com/search?q=alcatel+senior&clien
    t=firefox-b&tbm=isch&source=iu&ictx=1&fir=XcBCfgYfgw
    GboM%253A%252CRwoxo8Q676xcPM%252C_&usg=AFrqEzel1ovL3
    Cs7Bx3KE95zpFx1a-GeuQ&sa=X&ved=2ahUKEwicmvK-1bPdAhXJ
    ECwKHWRHCO8Q9QEwBXoECAUQDA&biw=1451&bih=850#imgrc=Xc
    BCfgYfgwGboM:

  • 7. Data: 2018-09-12 12:01:51
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Użytkownik "2late" napisał w wiadomości grup

    >Taki kupilem ostatnio:
    >https://www.youtube.com/watch?v=c4ZbKzslrNQ
    >Wiekszych przyciskow nie bylo.

    Da sie to podlaczyc do zwyklej ladowarki mikro USB ?

    Wielkość ekranu jest wystarczająca ?

    Obsługa sensowna, czy senior sie pogubi ?

    Swoja droga to mam wrazenie, ze MaxCom "robi" cos podobnego, i
    MyPhone, i jeszcze pare innych firm
    https://mediamarkt.pl/telefony-i-smartfony/telefon-k
    omorkowy-myphone-halo-2-czarny

    A tak naprawde to wszystko z jednego zrodla ?

    J.

  • 8. Data: 2018-09-12 13:02:30
    Od: "r...@k...pl" <r...@k...pl>

    Wed, 12 Sep 2018 12:01:51 +0200, w <5b98e433$0$682$65785112@news.neostrada.pl>,
    "J.F." <j...@p...onet.pl> napisał(-a):

    > Da sie to podlaczyc do zwyklej ladowarki mikro USB ?

    Jak dla seniora to szukaj z ładowarką biurkową (podłącza się ją przez micrusb).

  • 9. Data: 2018-09-12 13:42:59
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Użytkownik radekp napisał w wiadomości grup
    com...
    "J.F." <j...@p...onet.pl> napisał(-a):

    >Jak dla seniora to szukaj z ładowarką biurkową (podłącza się ją przez
    >micrusb).

    Wiem, ale w razie wyjazdu czy szpitala, to sie inne opcje tez
    przydaja.

    J.

  • 10. Data: 2018-09-12 15:38:28

    Wed, 12 Sep 2018 13:42:59 +0200, w <5b98fbe6$0$684$65785112@news.neostrada.pl>,
    "J.F." <j...@p...onet.pl> napisał(-a):

> [...]
    > Wed, 12 Sep 2018 12:01:51 +0200, w
    > <5b98e433$0$682$65785112@news.neostrada.pl>,

    > Wiem, ale w razie wyjazdu czy szpitala, to sie inne opcje tez

    I ładowarka, i telefon mają ładowanie przez microusb.
    A biurkową i na wyjazd do szpitala też można zabrać.