  • 11. Data: 2009-05-13 18:32:30
    Temat: Re: telefon / gps / mp3 na rower - nokia 5800?
    Od: "Ghost" <g...@e...pl>

    Użytkownik "MichałG" <g...@w...pl> napisał w wiadomości
    news:gudtj9$s9u$1@news.onet.pl...

    > a po kiego to? przeciez widać i czuć ..... ;-))))))

    Masz na mysli pot?

  • 12. Data: 2009-05-13 22:11:46
    Od: KuFeL <k...@o...pl>

    s...@g...com pisze:
> [...]
    > Kabel w niczym nie przeszkadza choć trzeba pamiętać, że chwilami na
    > rowerze się staje lub jedzie w pozycji wyprostowanej i jakiś zapas
    > długości mieć trzeba, a w sytuacji awaryjnej kabel powinien(nie wiem -
    > nie próbowałem) się ładnie z telefonu wypiąć.
    > Dotykowa klawiatura na rowerze... szczerze to jakoś nie wróżę
    > szczególnej przyszłości takiemu związkowi.
    >
    > To takie moje luźne przemyślenia, ale wydaje mi się że jako towarzysz
    > na rowerze sprawdził by się jakiś prosty, solidny telefon z
    > oprogramowaniem TrekBuddy chociażby i odbiornikiem GPS
    rozpatruje kombinacje zeby to bylo jednak gsm + gps 'w plecaku'.
    podpowiedzcie prosze jaki jest najmniejszy telefon z ekranem dotykowym,
    nie rozkladany, nie rozsuwany itp...

    Pzdr,
    KuFeL
    --
    gg:71218 / http://kufel.bloog.pl
    http://www.zachody.pl / skype:kufel78

  • 13. Data: 2009-05-14 08:20:44
    Od: "Kuba Stasiak" <m...@o...pl>

    > rozpatruje kombinacje zeby to bylo jednak gsm + gps 'w plecaku'.
    > podpowiedzcie prosze jaki jest najmniejszy telefon z ekranem dotykowym,
    > nie rozkladany, nie rozsuwany itp...

    Mały telefon równa się mniejszy wyswietlacz. Poniżej 2,8" na rower uważam,
    że sensu nie ma. Ciężko będzie się czegokolwiek dopatrzeć. No chyba, że nie
    chcesz patrzeć na ekran tylko sluchać: "skręt w prawo, skręt w ewo". W GPS
    często przydaje mi się zgranie śladów od kolegów np z gpsies i jechanie
    danym śladem. Tak przejechałem łódzki maraton, co byłoby niemożliwe samemu
    bez GPS.

    Jeśli szukasz jakiegoś telefonu to tutaj:

    http://www.gsmarena.com/search.php3

    podajesz parametry wielkościowe ekranu i wyskakują Ci dane modele.

  • 14. Data: 2009-05-14 08:52:24
    Od: KuFeL <k...@o...pl>

    Kuba Stasiak pisze:

    > Mały telefon równa się mniejszy wyswietlacz. Poniżej 2,8" na rower
    > uważam, że sensu nie ma. Ciężko będzie się czegokolwiek dopatrzeć.
    ja chce widziec tylko podstawowe dane, takie jak w zwyklych komputerach
    rowerowych

> [...]
    > skręt w ewo". W GPS często przydaje mi się zgranie śladów od kolegów np
    > z gpsies i jechanie danym śladem. Tak przejechałem łódzki maraton, co
    GPS chce przede wszystkim do okreslania stanu predkosc dystans itp plus
    zapis trasy. Nie jestem fanem jazdy po czyiś sladach.

    > Jeśli szukasz jakiegoś telefonu to tutaj:
    >
    > http://www.gsmarena.com/search.php3
    fajna, w koncu mozna wybrac i ekran dotykowy i gps..

  • 15. Data: 2009-05-14 13:41:36
    Od: MichałG <g...@w...pl>

    Ghost pisze:

    > Użytkownik "MichałG" <g...@w...pl> napisał w wiadomości