    Newsgroups: pl.misc.telefonia.gsm
    From: ToMasz <N...@o...pl>
    Subject: telefon wpadł do wody. co mogę zrobić sam?
    Date: Mon, 19 Sep 2016 08:51:56 +0200

    witam

    w środę samsung s3, w pancernej obudowie zaliczył nurkowanie. w 10
    sekund miał wyjętą baterię, suszenie 24 godziny.
    W sobotę ten sam telefon wpadł do kałuży. Skoro nurkowanie przeżył, to
    kałuży nie przeżyje? Takie pytanie powstało w głowie mojego dziecka.
    Wiec młody wytarł go, i używał dalej. po 3 godzinach telefon wyłączył
    się niby bez powodu. Taki trafił w moje ręce. nie uruchamiał się.
    miernik, bateria ma 3.2V. powinna mieć 50%. No więc ładowarka....
    13mamper czy cośtam na 1 sekundę i permamentne zero. No to telefon do
    suszenia bateia do ładowania zewnętrznego. Po 12 godzinach, telefon jak
    nowy. wszystko działa stabilnie. przez dobę. do rozładowania (15%)
    baterii. włożenie wtyczki micro usb w celu naładowania, spowodowało
    zniknięcie wszystkiego z ekranu. telefon działa( można na niego
    zadzwonić, odebrać rozmowę suwając palcem, rozmawiać, ale ekran jest
    czarny, podświetolony. można go ładować.
    Czy coś mogę zrobić sam aby go ożywić? Jakieś domowe sposoby?

    ToMasz