  • 1. Data: 2016-09-19 08:51:56
    Temat: telefon wpadł do wody. co mogę zrobić sam?
    Od: ToMasz <N...@o...pl>

    witam

    w środę samsung s3, w pancernej obudowie zaliczył nurkowanie. w 10
    sekund miał wyjętą baterię, suszenie 24 godziny.
    W sobotę ten sam telefon wpadł do kałuży. Skoro nurkowanie przeżył, to
    kałuży nie przeżyje? Takie pytanie powstało w głowie mojego dziecka.
    Wiec młody wytarł go, i używał dalej. po 3 godzinach telefon wyłączył
    się niby bez powodu. Taki trafił w moje ręce. nie uruchamiał się.
    miernik, bateria ma 3.2V. powinna mieć 50%. No więc ładowarka....
    13mamper czy cośtam na 1 sekundę i permamentne zero. No to telefon do
    suszenia bateia do ładowania zewnętrznego. Po 12 godzinach, telefon jak
    nowy. wszystko działa stabilnie. przez dobę. do rozładowania (15%)
    baterii. włożenie wtyczki micro usb w celu naładowania, spowodowało
    zniknięcie wszystkiego z ekranu. telefon działa( można na niego
    zadzwonić, odebrać rozmowę suwając palcem, rozmawiać, ale ekran jest
    czarny, podświetolony. można go ładować.
    Czy coś mogę zrobić sam aby go ożywić? Jakieś domowe sposoby?

    ToMasz

  • 2. Data: 2016-09-19 08:56:35
    Temat: Re: telefon wpadł do wody. co mogę zrobić sam?
    Od: work <g...@w...pl>

    W dniu 2016-09-19 o 08:51, ToMasz pisze:
> [...]
    > czarny, podświetolony. można go ładować.
    > Czy coś mogę zrobić sam aby go ożywić? Jakieś domowe sposoby?

    wrzuć go jeszcze raz do wody ale tym razem do kibla :-)

  • 3. Data: 2016-09-19 13:45:08
    Od: masti <g...@t...hell>

    ToMasz wrote:

    > Czy coś mogę zrobić sam aby go ożywić? Jakieś domowe sposoby?

    weź miseczkę z ryżem.
    Połóż telefon
    w nocy przyjdzie mały chińczyk i, za miseczkę ryżu, naprawi :)

    --
    "-Mam lęk gruntu! -Chyba wysokości?

  • 4. Data: 2016-09-20 16:19:31
    Od: "rageofhonor" <w...@w...pl>

    > weź miseczkę z ryżem.
    > Połóż telefon
    > w nocy przyjdzie mały chińczyk i, za miseczkę ryżu, naprawi :)

    Podobnie działają te małe kuleczki co są dodawane do butów

  • 5. Data: 2016-09-20 19:54:20
    Od: Jingiel <x...@x...xx>

    W dniu 20.09.2016 o 16:19, rageofhonor pisze:

    > Podobnie działają te małe kuleczki co są dodawane do butów

    Po pierwsze żaden ryż. Zwykła woda przewodzi prąd a potem powoduje
    korozję, dlatego trzeba go rozebrać, zabezpieczyć wrażliwe elementy,
    wypłykać w wodzie zdemineralizowanej (destylowanej), przemyć w alkoholu
    izopropylowym. Wysuszyć pełną dobę. Wtedy można dopiero próbować uruchomić.

  • 6. Data: 2016-09-20 21:03:48
    Od: "yabba" <g.kwiatkowski@aster_wytnij_city.net>

    Użytkownik "rageofhonor" <w...@w...pl> napisał w wiadomości

    > Podobnie działają te małe kuleczki co są dodawane do butów

    To masz dużo szczęścia. Ja często zostawiam te woreczki z kuleczkami na noc,
    a jeszcze żaden Chińczyk nie przyszedł ponaprawiać.

    :)

    --
    Pozdrawiam,

    yabba

  • 7. Data: 2016-09-20 21:07:11
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    .pl...
> [...]
    >to kałuży nie przeżyje? Takie pytanie powstało w głowie mojego
    >dziecka. Wiec młody wytarł go, i używał dalej. po 3 godzinach telefon
    [...]
    >Czy coś mogę zrobić sam aby go ożywić? Jakieś domowe sposoby?

    Ja bym go jednak oddal do serwisu, niekoniecznie firmowego.

    Bo tak: rozebrac, wyplukac w wodzie, w wanience ultradzwiekowej,
    zobaczyc czy tam jakiejs bateryjki podtrzymujacej nie ma, wyplukac w
    izopropanolu, wysuszyc, zlozyc ... no i byc moze serwis zrobi to
    taniej ...

    J.

  • 8. Data: 2016-09-21 19:46:51
    Od: Jingiel <X...@x...xx>

    "J.F." <j...@p...onet.pl> Wrote in message:
> [...]
    > zobaczyc czy tam jakiejs bateryjki podtrzymujacej nie ma, wyplukac w
    > izopropanolu, wysuszyc, zlozyc ... no i byc moze serwis zrobi to

    Wanienka nie wskazana
    --

    ----Android NewsGroup Reader----
    http://usenet.sinaapp.com/

  • 9. Data: 2016-09-22 19:58:45
    Od: ALEX MR <k...@s...us>

    W dniu 20.09.2016 o 21:07, J.F. pisze:

> [...]
    > zobaczyc czy tam jakiejs bateryjki podtrzymujacej nie ma, wyplukac w
    > izopropanolu, wysuszyc, zlozyc ... no i byc moze serwis zrobi to taniej ...

    I pomyśleć że kiedyś dwa razy zalałem Nokię 6210 piwem. Dwa razy i dwa
    razy wstała :-) Trzeciego nie przetrzymała. A dziś rozsypuje się się po
    jednym zalaniu, ciekawe czasy

    --
    ALEX MR
    "Pod Cusimą Cesarska Marynarka Japońska zatopiła nie tylko flotę

  • 10. Data: 2016-09-22 20:05:03
    Od: atm <...@v...pl>

    > I pomyśleć że kiedyś dwa razy zalałem Nokię 6210 piwem. Dwa razy i dwa
    > razy wstała :-) Trzeciego nie przetrzymała. A dziś rozsypuje się się po
    > jednym zalaniu, ciekawe czasy

    To nie regula; pierwszy z brzegu przyklad:
    https://www.youtube.com/watch?v=U1dYSGcVgf4#t=124.58
    1