  • 11. Data: 2007-12-05 11:45:31
    Temat: Re: [tktelekom - przygod ciag dalszy]
    Od: Matt Rutkowski <m...@g...com>

    Rozbrajanie botow na wlasna reke jest dosc uciazliwym zadaniem i nie
    ma gwarancji, ze przyniesie oczekiwane efekty. Mozna oczekiwac, ze
    sila ataku chwilowo ustanie po czym intruz przypadkuje z wieksza
    sila.

    Jeden z botnetow ktory gnebil pare oddzialow naszej firmy byl oparty
    na starociu - mstream. Atakujacy dosc szybko sie uczyl i uzywal coraz
    to bardziej wyrafinowanych metod.

    Samo nakladanie limitow czy ACL'i u upstream ISP przypomina gaszenie
    chwilowych pozarow. Bez zastosowania odpowiednich rozwiazan - brak
    szan na zakonczenie akcji powodzeniem.

  • 12. Data: 2008-03-05 18:07:37
    Od: konrad rzentarzewski <k...@r...net>

    Art from [ r...@W...r3pc10.pl.na.newsach ] ...

    :> a ktoś tam w ogóle procesuje nowe zgłoszenia?
    :> bo jeśli sam Łukasz to chyba jest zajęty bo na swoje odp. nie dostałem :)
    :>
    : Poczekaj... Odpisuje (z pewnym opóźnieniem)

    już mi się nie chce czekać :)

    napisałem do team-cymru i po 129 minutach (to tak w ramach porównania)
    od złoszenia mam zapięte 2 sesje z nimi. blackholing to nie jest, ale
    przynajmniej bogony mam pozamiatane.

    --