  • 1. Data: 2009-05-25 14:17:26
    Temat: tłumik-wkładkiwygłuszajace
    Od: "krzysiek" <k...@p...onet.pl>

    Czy ktos przerabiał temat wkładek wygłuszajacych?.
    Mam puste rury i po jeździe nie słysze wlasnych mysli.
    Tłumiki jakie potrzebuje niestety w granicy 500-600 Euro.
    Gdzie toto kupic?-bo pytalem w larssonie i nie maja takich wynalzków.
    -
    krzysiek

  • 2. Data: 2009-05-25 14:25:37
    Temat: Re: tłumik-wkładkiwygłuszajace
    Od: "Tytus z Fabryki" <f...@0...pl>

    Siemka

    ***Użytkownik "krzysiek"
    Czy ktos przerabiał temat wkładek wygłuszajacych?.

    Szukaj na strokach producenta wydechu
    Hint = dB Killer

    --
    T i żółte
    (te najszypsze)

  • 3. Data: 2009-05-25 14:29:18
    Od: n...@s...com

    On Mon, 25 May 2009 16:17:26 +0200, "krzysiek"
    <k...@p...onet.pl> wrote:

    >Czy ktos przerabiał temat wkładek wygłuszajacych?.
    >Mam puste rury i po jeździe nie słysze wlasnych mysli.
    >Tłumiki jakie potrzebuje niestety w granicy 500-600 Euro.

    ludzie sobie radza myjkami stalowymi do garow.

    pozdr
    newrom
    --
    DT 125 - czy aby nie za mocny ? :-)
    JUPPI! Admini tego foróma som wielcy!

  • 4. Data: 2009-05-25 14:31:48
    Od: "Tytus z Fabryki" <f...@0...pl>

    Siemka
    ***Szukaj na strokach
    ~~~~~~
    stronkach chcialem naklikac~

    --
    T i żółte
    (te najszypsze)

  • 5. Data: 2009-05-25 14:39:09
    Od: "Kuba \(aka cita\)" <y...@w...pl>

    krzysiek wydusił z siebie te słowy:

> [...]
    > Tłumiki jakie potrzebuje niestety w granicy 500-600 Euro.
    > Gdzie toto kupic?-bo pytalem w larssonie i nie maja takich wynalzków.

    popytaj tu http://www.kalinski.pl/ czy czasem nie zajęliby sie czymś takim.

    Kuba (aka cita) gg:1461968 www.cita.pl
    Dwie ogony - Myszka (2005r) i Irma (2006r)
    HONDA VTX 1800S | Omega A R6 3,0 24V | i zwykle jakies TDI

  • 6. Data: 2009-05-25 18:10:10
    Od: "krzysiek" <k...@p...onet.pl>

    > krzysiek wydusił z siebie te słowy:

    > popytaj tu http://www.kalinski.pl/ czy czasem nie zajęliby sie czymś takim.

    dzieki:)

  • 7. Data: 2009-05-26 06:21:32
    Od: "Radarro" <r...@W...gazeta.pl>

    krzysiek <k...@p...onet.pl> napisał(a):

> [...]
    > Tłumiki jakie potrzebuje niestety w granicy 500-600 Euro.
    > Gdzie toto kupic?-bo pytalem w larssonie i nie maja takich wynalzków.

    Skont klikash?

    Jak masz jakiś moto bajzel niedługo po drodze to tam powinieneś znaleźć db
    killery.
    Przynajmniej we Wrocku na ostatnim było stoisko firmy, która takie rzeczy
    robi.
    Zmierz sobie zawczasu średnice wyfuku na wylocie, będzie prościej dobrać.
    Radek
    VFR8F

  • 8. Data: 2009-05-26 21:35:58
    Od: "ZBYSZEK" <z...@p...onet.pl>

  • 9. Data: 2009-05-26 21:52:05
    Od: "Kuba \(aka cita\)" <y...@w...pl>

    ZBYSZEK wydusił z siebie te słowy:

    dlatego podałem strone kalińskiego. Kupowałem u nich wiele tłumików do
    puszek, ale do motorów mają też i zanabylem tam wydechy do DS1100
    Byly z wyciąganymi wygłuszeniami, choć te wygłuszenia byly raczej
    symboliczne. Tak czy inaczej robią tłumiki do motorków ... i moze warto
    choćby spytac.