  • 1. Data: 2009-05-25 11:54:02
    Temat: extrememoto
    Od: WIADRO <w...@g...com>

    był ktoś? nie widzę żadnego wątku, a przecież impreza warta
    odwiedzenia była,
    mnóstwo mięczaków co autami przybyli, widać pogody się bali :]

    występy fmx , skoki redbula - łatwość lekkość finezja przy lekkim
    wietrze,
    'monster' truck który bez zablokowanego dyferencjału pchnął
    samochodzik w barierki :),
    wyścigi supermoto - pierwszy raz widziałem kolesi w akcji- czemu
    austryjak deklasuje w Polskich mistrzostwach?,
    stund na wysokim poziomie - gdzie '13' zdeklasowała wszystkich i nie
    pozwoliła choć trochę zabłysnąć węgrowi fabrycznemu kierowcy ktm- mimo
    fajerwerków..
    i awaria kuzaja gdzie komentujący zapewniał, że to co leci to nie olej
    castrol edge tylko płyn z chłodnicy :)

    --
    wiadro(soldierAK)
    Grzegorz Żołnierzak

  • 2. Data: 2009-05-25 16:20:10
    Temat: Re: extrememoto
    Od: "Wieca" <w...@p...onet.pl>

    WIADRO napisał(a) :
> [...]
    > mnóstwo mięczaków co autami przybyli, widać pogody się bali :]
    > występy fmx , skoki redbula - łatwość lekkość finezja przy lekkim

    Ja miałem autem podjechać z dzieciakami, ale niestety zaraza położyła mi
    córę.

    --
    pozdr
    Wieca

  • 3. Data: 2009-05-25 19:00:42
    Od: Piotr Rezmer <p...@W...ens.net.pl>

    WIADRO pisze:
    > był ktoś? nie widzę żadnego wątku, a przecież impreza warta
    > odwiedzenia była,

    Słaba reklama, dopiero z Twojego wątku dowiedziałem się, że coś było w
    ten weekend. A na grupie żadnej reklamy, żadnego spamu na maila też nie
    dostałem

    --
    pozdrawiam
    Piotr

  • 4. Data: 2009-05-25 19:29:10
    Od: gildor <g...@N...gazeta.pl>

    Piotr Rezmer pisze:

    > Słaba reklama, dopiero z Twojego wątku dowiedziałem się, że coś było w
    > ten weekend. A na grupie żadnej reklamy, żadnego spamu na maila też nie
    > dostałem

    to kiedyś była impreza sikaczowa, jeśli dalej jest, to chyba logiczne,
    że nie reklamuje się tu.

    --
    - gildor
    9'99

  • 5. Data: 2009-05-25 19:55:53
    Od: Monster <"alpy2usun _to"@op.pl>

    gildor pisze:

    > to kiedyś była impreza sikaczowa, jeśli dalej jest, to chyba logiczne,
    > że nie reklamuje się tu.

    W mediach też nie było zbyt dużo,na ulicach też,dowiedziałem sie w
    piatek czy sobotę chyba z Teleexpresu,ale i tam było to jako dodatek do
    samochodziarskiej imprezy.

    --
    Tomek
    BMW R1100S

  • 6. Data: 2009-05-25 22:42:48
    Od: "DarkDaro" <d...@g...pl>

    mnóstwo mięczaków co autami przybyli, widać pogody się bali :]
    ...ale mówisz o sobocie czy niedzieli ?

    Ja przybyłem autem bo nie chciałem kasku nosić ze względu na chęć
    fotografowania.

    'monster' truck który bez zablokowanego dyferencjału pchnął
    samochodzik w barierki :),
    No chyba grzeszysz nazywając ten pojazd montertruckiem. Ledwo ruszał z
    miejsca nie mówiąc już o rozjeżdżaniu rodzimych maluchów.

    wyścigi supermoto - pierwszy raz widziałem kolesi w akcji- czemu
    austryjak deklasuje w Polskich mistrzostwach?,
    ja tez pierwszy raz i warto było popatrzeć. Jestem na tej imprezie co roku
    ale po raz pierwszy było supermoto i po raz pierwszy jechał w supermoto
    Szkopek. Fajne też były wyścigi quadów.

    i awaria kuzaja gdzie komentujący zapewniał, że to co leci to nie olej
    castrol edge tylko płyn z chłodnicy :)

    hehehe - tego to nie widziałem ale ciężko było być w kilku miejscach na raz

    Mnie osobiście drażniły komentarze i żenujące żarty prowadzących ale może to
    kwestia gustu.

    --

    DarkDaro
    ZX-6R `02 w kolorze blue

  • 7. Data: 2009-05-26 15:15:28
    Od: WIADRO <w...@g...com>

    On 26 Maj, 00:42, "DarkDaro" <d...@g...pl> wrote:
    > mnóstwo mięczaków co autami przybyli, widać pogody się bali :]
    > ...ale mówisz o sobocie czy niedzieli ?
    >
    > Ja przybyłem autem bo nie chciałem kasku nosić ze względu na chęć
    > fotografowania.

    też mam ten problem, kufer trzeba kupić.., ja wynająłem miejsce u
    kolegi w afryce

    > No chyba grzeszysz nazywając ten pojazd montertruckiem. Ledwo ruszał z
    > miejsca nie mówiąc już o rozjeżdżaniu rodzimych maluchów.

    no nie był to amerykański rasowy monster, ale z nazwy się wszystko
    zgadzało 'truck' - ciężarówka na wielkich kołach, miażdżyła ładnie

> [...]
    > ale po raz pierwszy było supermoto i po raz pierwszy jechał w supermoto

    nie wiem czy widziałeś tą akcję z wyjechaniem poza tor i
    transportowanie przez zawodnika tyczki na wahaczu oraz taśm

    mnie trochę dziwi, ustawienie toru, gdzie jedyna prosta kończyła się
    barierkami i widzami, jak dla mnie trochę proszenie się o
    nieszczęście, a fajne zakręty na końcu za siatką tam gdzie stały x-
    bow'y..

    > Mnie osobiście drażniły komentarze i żenujące żarty prowadzących ale może to
    > kwestia gustu.

    zaniose...niezaniose...zaniose :)
    myślę że kwestia gustu, mi się podobały , prócz tego jak zapowiadali
    parokrotnie węgra w trakcie występu najlepszych stunderów

    --
    wiadro(soldierAK)
    Grzegorz Żołnierzak