  • 1. Data: 2010-11-05 13:13:28
    Temat: Niby dali plena klatke...
    Od: raviz <r...@v...pl>

    ale jesli chodzi o wielkosc lcd to nieporozumienie ;]
    http://allegro.pl/canon-a-1-ewenement-stan-perfekcyj
    ny-i1305719826.html
    Swoja droga fajny bylby taki cyfrowy.

  • 2. Data: 2010-11-05 13:46:42
    Temat: Re: Niby dali plena klatke...
    Od: "ax" <k...@o...pl>

    Uzytkownik "raviz" <r...@v...pl> napisal w wiadomosci
    > ale jesli chodzi o wielkosc lcd to nieporozumienie ;]
    > http://allegro.pl/canon-a-1-ewenement-stan-perfekcyj
    ny-i1305719826.html
    > Swoja droga fajny bylby taki cyfrowy.

    brak plastikowego"gripa" - wygodniej sie trzymalo...

  • 3. Data: 2010-11-05 20:18:58
    Od: Les <s...@p...fm>

    On 5 Lis, 14:46, "ax" <k...@o...pl> wrote:
    > Uzytkownik "raviz" <r...@v...pl> napisal w
    wiadomoscinews:ib0vts$fr9$1@news.onet.pl...

    jny-i1305719826.html

    > brak plastikowego"gripa" - wygodniej sie trzymalo...

    Witam,
    chyba go sobie kupię - kurzyłby się na półce :-)))

    Pozdrawiam
    Les

  • 4. Data: 2010-11-05 21:28:06
    Od: Krzysztof Chajęcki <k...@g...com>

    Dnia Fri, 05 Nov 2010 14:46:42 +0100, ax napisał(a):

    > brak plastikowego"gripa" - wygodniej sie trzymalo...

    de gustibus non disputantum est.... dobry grip nie jest zły. Ja
    przywykłem i jak nie mam gripa to mi już aparat nie leży... nie
    wierzysz???? Idź do dowolnego sklepu i pomacaj olka E-420...

    --
    pzdr
    meping

  • 5. Data: 2010-11-06 00:52:05
    Od: Mateusz Ludwin <n...@s...org>

    Rzecze Krzysztof Chajęcki:

    > de gustibus non disputantum est.... dobry grip nie jest zły. Ja
    > przywykłem i jak nie mam gripa to mi już aparat nie leży... nie
    > wierzysz???? Idź do dowolnego sklepu i pomacaj olka E-420...

    E420 jest wygodniejszy w trzymaniu od badziewnego 400D (w nowszych to trochę
    poprawili).

  • 6. Data: 2010-11-06 14:24:13
    Od: Krzysztof Chajęcki <k...@g...com>

    Dnia Sat, 06 Nov 2010 01:52:05 +0100, Mateusz Ludwin napisał(a):

    > Rzecze Krzysztof Chajęcki:

    > E420 jest wygodniejszy w trzymaniu od badziewnego 400D (w nowszych to
    > trochę poprawili).

    ale to ciągle nie to co choćby oferuje w tym względzie E-520 czy o
    posiadanym przeze mnie fuji S200EXR nie wspomnę....

    --
    pzdr
    meping

  • 7. Data: 2010-11-06 18:25:24
    Od: Mateusz Ludwin <n...@s...org>

    Rzecze Krzysztof Chajęcki:

    > ale to ciągle nie to co choćby oferuje w tym względzie E-520 czy o
    > posiadanym przeze mnie fuji S200EXR nie wspomnę....

    Ale zły grip jest gorszy od braku gripa.

  • 8. Data: 2010-11-06 19:37:39
    Od: "Jacek23" <j...@p...pl>

    HEHE , nie myslalem ze tu trafie:)
    Na innej aukcji jest gripek do przykrecenia ( ale szczerze to nawet z nim
    dziwnie trzyma sie to body).
    Ale jest tez na innej aukcji Moror Drive , i jak juz ten sie przykreci to
    juz robi sie praawie 5D:)
    Pozdro

    --

    j...@p...pl gg : 207344
    http://picasaweb.google.pl/Jacek23333

  • 9. Data: 2010-11-06 20:49:00
    Od: Krzysztof Chajęcki <k...@g...com>

    Dnia Sat, 06 Nov 2010 19:25:24 +0100, Mateusz Ludwin napisał(a):

    > Ale zły grip jest gorszy od braku gripa.

    tak, ale mimo wszystko przez ostatnie 15 lat przywykłem do nieco lepszego
    chwytu aparatu niż w przypadku poczciwego Zenita... ;-)

    --
    pzdr
    meping