  • 1. Data: 2010-07-21 19:42:20
    Temat: tor wyścigowy - rdom, pionki, gdańsk
    Od: "ramiel" <r...@p...onet.pl>

    witam,
    czy jeżdziliście na torze kartingowym w radomiu ? jakie ceny i kiedy można?
    poznań odpada bo życzą sbie za wiele - do 500 zł z kilka godzin.

    ma powstać tor wyścigowy 4,5 km w pionkach koło radomia i koło gdańska -
    decyzje zostały podjęte w 2008 r. ale ekolodzy protestują i nic sie nie
    ruszyło zbudową od 2 lat - ktoś wie czy natąpi przełom w tej sprawie ?

    pozdr.

  • 2. Data: 2010-07-21 20:03:42
    Temat: Re: tor wyścigowy - rdom, pionki, gdańsk
    Od: Qlfon <r...@l...pl>

    ramiel pisze:
    > witam,
    > czy jeżdziliście na torze kartingowym w radomiu ? jakie ceny i kiedy można?
    > poznań odpada bo życzą sbie za wiele - do 500 zł z kilka godzin.

    Lublin jes dostępny min. 3 razy w tygodniu:)
> [...]
    > decyzje zostały podjęte w 2008 r. ale ekolodzy protestują i nic sie nie
    > ruszyło zbudową od 2 lat - ktoś wie czy natąpi przełom w tej sprawie ?

    Jak znam życie to przełom nastąpi gdy inwestorzy poczynią wyłom... w
    swoich kieszeniach i napełnią kieszenie "ekologom".

    --
    Qlfon, Lublin
    Triumph Sprint ST 1050

  • 3. Data: 2010-07-21 21:00:05
    Od: AZ <a...@g...com>

    On 21 Lip, 19:42, "ramiel" <r...@p...onet.pl> wrote:
    > witam,
    > czy jeżdziliście na torze kartingowym w radomiu ? jakie ceny i  kiedy można?
    > poznań odpada bo życzą sbie za wiele - do 500 zł z kilka godzin.

    Gdzieś czytałem ostatnio, że są u nich motocyklowe poniedziałki bodaj
    9:00-19:30 za 60 PLN.
    > ma powstać tor wyścigowy 4,5 km w pionkach koło radomia i koło gdańska -
    > decyzje zostały podjęte w 2008 r. ale ekolodzy protestują  i nic sie nie
    > ruszyło zbudową od 2 lat - ktoś wie czy natąpi przełom w tej sprawie ?

    Wpadaj do Nowodworu :-)

    --
    Artur
    ZZR 1200

  • 4. Data: 2010-07-21 21:28:42
    Od: Piotr Klimek <usenet@USUN_TOklimek.net.pl>

    Dnia (Wed, 21 Jul 2010 19:42:20 +0200) ktos podajacy sie za ramiel
    wyklawiaturowal co nastepuje:

    > witam,
    > czy jeżdziliście na torze kartingowym w radomiu ? jakie ceny i kiedy można?
    > poznań odpada bo życzą sbie za wiele - do 500 zł z kilka godzin.

    Ale za to przyjemnosc z jazdy po prawdziwym torze jest nieporownywalna do
    kartingowego.

    > ma powstać tor wyścigowy 4,5 km w pionkach koło radomia i koło gdańska -
    > decyzje zostały podjęte w 2008 r. ale ekolodzy protestują i nic sie nie
    > ruszyło zbudową od 2 lat - ktoś wie czy natąpi przełom w tej sprawie ?

    W Gdansku nic sie nie ruszylo, badalem ten temat w zeszlym tygodniu.

    Piotr Klimek
    Suzuki SV1000S K3
    http://bikepics.com/members/piko/

  • 5. Data: 2010-07-22 09:33:03
    Od: Norbi <n...@o...pl>

    W dniu 2010-07-21 20:03, Qlfon pisze:

    > Jak znam życie to przełom nastąpi gdy inwestorzy poczynią wyłom... w
    > swoich kieszeniach i napełnią kieszenie "ekologom".

    Z tego co drazylem temat na chwile obecna sprawa stanela na decyzjach
    srodowiskowych - dokladnie ornitologicznych - badaja czy jakies ptaszki
    nie lataja tamtedy i im nie bedzie przeszkadzal blask iskier spod podnozkow.

    Ogolnie na dziewiecdziesiatilestamprocent tor ma zostac oddany do
    czerwca 2011 r.

    W tym samym czasie Slowakiaring juz zarabia na siebie kurna....

    Norbi
    BLACK XX'03

  • 6. Data: 2010-07-22 09:56:24
    Od: Magic <m...@w...pl>

    Norbi napisał(a):

> [...]
    > podnozkow.
    >
    > Ogolnie na dziewiecdziesiatilestamprocent tor ma zostac oddany do

    Przypomina mi się pewność Pejsera że będziemy latac już w maju-czerwcu
    2009 ...

    --
    Pozdrawiam - Maciek z plaży :)
    weFAQ&v=qvj

  • 7. Data: 2010-07-22 12:33:28
    Temat: Re: tor wy?cigowy - rdom, pionki, gda?sk
    Od: Monster <a...@o...pl>

    W dniu 2010-07-21 19:42, ramiel pisze:
    > witam,
    > czy je?dzili?cie na torze kartingowym w radomiu ? jakie ceny i kiedy mo?na?
    > poznan odpada bo ?ycz? sbie za wiele - do 500 z? z kilka godzin.
    Jezdziłem jeszcze przed zakazem wynajmu,tor ok,ładna nawierzchnia
    zobaczymy w najbliższym czasie jak bedzie teraz.

    --
    Tomek
    BMW R1100S