  • 1. Data: 2010-06-15 08:55:04
    Temat: tortoisesvn , osobne projekty (początkujacy)
    Od: Pasman <p...@g...com>

    czesc.

    zainstalowałem sobie tortoisesvn (Build 19682).
    z domyślnymi ustawieniami.
    już powoli zaczynam kumać jak się tego używa.

    ale jak zrobić coś takiego:
    mam 2 osobne projekty w dwóch katalogach.
    jak uaktualniać je oddzielnie, ale
    przechowywać w jednym repozytorium ?
    jak klikam "zatwierdź zmiany" to aktualizuje mi wszystko.

    pasman

  • 2. Data: 2010-06-15 09:02:27
    Temat: Re: tortoisesvn , osobne projekty (początkujacy)
    Od: Jacek Czerwinski <...@...z.pl>

    Pasman pisze:
> [...]
    > jak uaktualniać je oddzielnie, ale
    > przechowywać w jednym repozytorium ?
    > jak klikam "zatwierdź zmiany" to aktualizuje mi wszystko.

    Nie wiem co klikasz, ja klikam prawym przyciskiem SVN Commit, i w
    kliencie da sie kliknac pod-drzewo, dziala to w zasadzie tak, jak myslisz.

  • 3. Data: 2010-06-15 09:36:43
    Od: Michał Sopniewski <m...@g...com>

    On 15 Cze, 10:55, Pasman <p...@g...com> wrote:
> [...]
    > jak uaktualniać je oddzielnie, ale
    > przechowywać w jednym repozytorium ?
    > jak klikam "zatwierdź zmiany" to aktualizuje mi wszystko.

    może trochę nachalnie odpowiem...
    Daj sobie spokuj z svnem. Polecam git'a.

  • 4. Data: 2010-06-15 16:40:26
    Od: Sebastian Biały <h...@p...onet.pl>

    On 2010-06-15 11:36, Michał Sopniewski wrote:
    > Daj sobie spokuj z svnem. Polecam git'a.

    Albowiem posiada następujące ficzery które są niezbędne do zabawy Pasmanowi:

    <tu wypełnij>

  • 5. Data: 2010-06-16 10:08:44
    Od: "Bronek (bryx) Tatukl" <b...@k...com>

    Sebastian Biały wrote:

    > Albowiem posiada następujące ficzery które są niezbędne do zabawy
    > Pasmanowi:
    >
    > <tu wypełnij>

    Mysle, ze dla poczatkujacych i nie tylko najwazniejsza jest dokumentacja po
    polsku. To jest kluczowe. Moze byc git, ale instrukcji nie ma. Moze jak
    wydadza tlumaczenie jakiejs ksiazki to sie zmieni.

    W kazdym razie ja radze tak jak zawsze. Uzywaj tego co twoi kumple.

  • 6. Data: 2010-06-16 13:25:44
    Od: Pasman <p...@g...com>

> [...]
    > wydadza tlumaczenie jakiejs ksiazki to sie zmieni.
    >
    > W kazdym razie ja radze tak jak zawsze. Uzywaj tego co twoi kumple.

    Dzięki, na razie wgryzam się w svna.
    Jak go przetrawie to spróbuje z gitem.

    >Nie wiem co klikasz, ja klikam prawym przyciskiem SVN Commit, i w
    >kliencie da sie kliknac pod-drzewo, dziala to w zasadzie tak, jak myslisz.

    to to samo tylko po wgraniu polskiego LanguagePacka.

    dziękuję za wskazówki

  • 7. Data: 2010-06-19 17:43:25
    Od: "Wiktor S." <wswiktor&poczta,fm@no.spam>

    > Mysle, ze dla poczatkujacych i nie tylko najwazniejsza jest
    > dokumentacja po polsku.

    Nie każdy początkujący w programowaniu musi być początkującym w
    angielszczyźnie.
    Często tak jest, to prawda.

    --
    Azarien