  • 1. Data: 2004-05-21 15:49:06
    Temat: jaki standard w UK?
    Od: "Jan Kowalski" <r...@N...gazeta.pl>

    mam ludziska do was nietypowe pytanie... wybieram sie do UK [wracam] i biore
    tam ze soba kompa, zeby miec dostep do netu... no wlasnie i tu sie zaczyna
    maly problem. W UK maja wszystko inne niz gdzie indziej, czy ktos z was wie,
    czy normalny modem zewnetrzny - standardowy taki, jaki mozna dostac na kazdej
    gieldzie i sklepie w pl bedzie zgodny z laczami i standardami operatorow
    telekomunikacyjnych w Londynie?
    Swoja droga moze ktos sie orientuje, jaka forme polaczenia do netu tem wybrac,
    zeby bylo najtaniej - nie zalezy mi na szerokim pasmie, tylko na
    nielimitoeanym modemowym polaczeniu z Internetem.
    za sugestie z gory dzieki
    pozdrawiam
    robercikus

  • 2. Data: 2004-05-21 16:34:07
    Temat: Re: jaki standard w UK?
    Od: Andrzej Bursztynski <_...@n...pl>

    Jan Kowalski wrote:
    > czy normalny modem zewnetrzny - standardowy taki, jaki mozna dostac na kazdej
    > gieldzie i sklepie w pl bedzie zgodny z laczami i standardami operatorow
    > telekomunikacyjnych w Londynie?

    Modem może tak. Ale wtyczka telefoniczna jest inna.

    --
    Andrzej Bursztynski, My personal opinions are just mine
    -dodaj imię kropeczka nazwisko małpa i masz adres pocztowy-

  • 3. Data: 2004-05-21 19:41:10
    Od: User <t...@w...niezly.as>

    Jan Kowalski wrote:

> [...]
    > wybrac, zeby bylo najtaniej - nie zalezy mi na szerokim pasmie, tylko na
    > nielimitoeanym modemowym polaczeniu z Internetem.

    Dokladnie rok temu mialem internet od NTL. Zakonczenie bylo albo rj-45 albo
    USB - do wyboru. Cena to 20funtow/miesiecznie. Transfery wyciagalem
    kilkadziesiat KB/s. W BT cena byla chyba 24f/miesiac, a wszystko to w
    Oxfordzie (60mil od Londynu - ceny porownywalne).
    Zakonczenia lini telefonicznych sa inne niz u nas.

    Poszukaj w google.

    p.

  • 4. Data: 2004-05-21 21:46:53
    Od: "Woyteck" <m...@p...onetNO-SPAM.pl>

    Użytkownik "Jan Kowalski" <r...@N...gazeta.pl> napisał w wiadomości
> [...]
    kazdej
    > gieldzie i sklepie w pl bedzie zgodny z laczami i standardami operatorow

    Proponuje zabrac ze sobią zaciskarke, troche kabla i wtyczki rj-11 i rj-45
    :-D
    --
    Woyteck

    I eat SPAM for breakfast!
    "Jakie promieniowanie? Ja JEM uran!"

  • 5. Data: 2004-05-22 10:42:15
    Od: "Michal Gawrylczyk" <m...@g...pl>

    Woyteck wrote:
    > Użytkownik "Jan Kowalski" <r...@N...gazeta.pl> napisał w
    > wiadomości news:c8l8dh$deg$1@inews.gazeta.pl...
    >

    > Proponuje zabrac ze sobią zaciskarke, troche kabla i wtyczki rj-11 i rj-45

    Dokladnie. Ja ostatnio nie mialem problemu z podlaczeniem laptopa
    w Londynie, przez zwykly kabelek telefoniczny, ale roznie moze byc.

    A jezeli wezmiesz zaciskarke spodziewaj sie, ze beda o nia pytac przy
    kontroli na lotnisku ;-)

    Michal

  • 6. Data: 2004-05-22 19:11:13
    Od: "Woyteck" <m...@p...onetNO-SPAM.pl>

    Użytkownik "Michal Gawrylczyk" <m...@g...pl> napisał w
    wiadomości news:c8naq7$2ukn$1@news2.ipartners.pl...

    > A jezeli wezmiesz zaciskarke spodziewaj sie, ze beda o nia pytac przy
    > kontroli na lotnisku ;-)

    hehe, a to do pedicure :)