  • 11. Data: 2011-09-18 17:03:06
    Temat: Re: tuner dvb-t z hdd
    Od: ToMasz <twitek4@.gazeta.pl>

    W dniu 18.09.2011 12:42, a...@p...pl pisze:
> [...]
    >
    > czy na polskim rynku sa jakies tunery dvb-t mpeg-4 (+fonia AC-3 EAC-3)
    > z wbudowanym juz dyskiem (lub mozliwoscia wlozenia takiego dysku) w
    > cele uzytkowania jako nagrywarki programow tv.
    >
    > Wiem, ze sa tunery, gdzie dysk mozna podlaczyc po USB (na zewnatrz),
    > ale to taka proteza.
    >
    > Zalozenia:
    >
    > 1. nagrania dokonuje sie na wew. dysk (ew. przenoszenie na dysk/pen
    > zewnetrzny - aby np. przerobic na PC i nagrac plytke).
    >
    > 2. nagrywanie z palca lub z epg
    >
    > 3. jezeli juz nie bedzie dysku wew. to czy dysk zewnetrzny bedzie sie

    ja ostatnio kupiłem nagrywarkę (bez tunara)conceptronic. Znajdź sobie
    moją "kryptoreklamę" w poscie pochwalnym z paru tygodni wcześniej. z
    instrukcji wynika ze są takowe produkowane z tunerem DVB-T. Biorąc pod
    uwagę ze ja za nówkę z dyskiem 500GB zapłaciłem 250zł, to raczej wersja
    z tunerem napewno będzie tańsza niż 500..

    ToMasz

  • 12. Data: 2011-09-18 17:32:11
    Od: Bartłomiej Zieliński <B...@p...pl>

    Użytkownik a...@p...pl napisał:
    Jedyne co mnie jeszcze nurtuje: np. nagrywanie na TVN, gdy sa dostepne
    > dodatkowe sciezki dzwiekowe np. oryginalna +/- napisy. Czy takie
    > nagranie to zrzuca wszystko i w trakcie odtwarzania moglbym to sobie
    > wybrac????

    Zależy od tunera. Przykładowo IPBox zapamiętuje wszystko, nawet z opisem
    programu EPG. Być może inne tunery linuxowe też.
    W każdym razie udało mi się (zgodnie z oczekiwaniami, bezproblemowo)
    podczas odtwarzania nagrania wybrać ścieżkę DD5.1 z TVN7.