  • 1. Data: 2010-11-13 15:39:10
    Temat: turbodekoder N
    Od: Marek <m...@p...onet.pl>

    Zastanawiam się nad rozwodem z polsatem (familijny) na rzecz n (pakiet za
    54 zł)lub cyfry (tu jeszcze nie wiemn, oni są chyba teraz najdrożsi).

    Jeżlei n, to rezygnacja z własnego dekodera z własnym PVR i możliwością
    obróbki toeg, co nagrałem na rzecz turbodekodera N

    1. Czy materiał nagrany w turbodekoderze N da się w najprostszy choćby
    sposób montować, a sciślej przycinać, by wykroic reklamy i zbędny
    początek/koniec nagrania ?
    2. Czy da się jednocześnie podłączyć telewizor przez component/HDMi i drugi
    (CRT) np przez scart ?
    3. Byłbym wdzięczny za opinie o samym turbodekoderze, jego głośności
    (będzie w sypialni) i niezawodności/

    PS. Jeżeli zdecyduję się na cyfrę, to kupię jakiś niezależny dekoder do za
    0.5-1-1.3 kzł.
    Miała być ARIVA 200, ale wkurza mnie to USB z przodu. Jak podłączę dysk do
    PVR, to klapka będzie musiałą być cały czas otwarta. Ariva 200@ link ? A
    moze coś innego ? Pożądana (acz niekonieczna) funkcjonalność to oprócz PVR
    dostęp przez LAN (mógłbym wgrywać/pobierać pliki), może radia internetowe
    itp.

  • 2. Data: 2010-11-13 17:46:50
    Temat: Re: turbodekoder N
    Od: "Rycho" <r...@i...pl>

    Najprościej to http://n.pl/ , nastepnie " twoje forum"

  • 3. Data: 2010-11-13 18:11:31
    Od: konieczko <t...@o...pl>

    W dniu 2010-11-13 16:39, Marek pisze:
> [...]
    > dostęp przez LAN (mógłbym wgrywać/pobierać pliki), może radia internetowe

    Widze ze nastepny baran do krojenia szykuje sie n'ce.

    :):):)

    Kup frajerze Dreamboxa i uwolnij futro spod noza bo do konca zycia beda
    ci je strzygli.

  • 4. Data: 2010-11-14 01:38:33
    Od: "Maciej Bebenek (news.onet.pl)" <m...@t...waw.pl>

    W dniu 2010-11-13 16:39, Marek pisze:

    > 1. Czy materiał nagrany w turbodekoderze N da się w najprostszy choćby
    > sposób montować, a sciślej przycinać, by wykroic reklamy i zbędny
    > początek/koniec nagrania ?

    Nie - możesz tylko przewinąć

    > 2. Czy da się jednocześnie podłączyć telewizor przez component/HDMi i drugi
    > (CRT) np przez scart ?

    Tak, ale z tą samą rozdzielczością, czli jeśli SCART, to SD

  • 5. Data: 2010-11-14 10:05:03
    Od: pawell32 <p...@n...pl>

    W dniu 13.11.2010 16:39, Marek pisze:
> [...]
    > początek/koniec nagrania ?
    > 2. Czy da się jednocześnie podłączyć telewizor przez component/HDMi i drugi

    nie. albo scart (sd) albo hdmi/component (hd)

    > 3. Byłbym wdzięczny za opinie o samym turbodekoderze, jego głośności
    > (będzie w sypialni) i niezawodności/

    w ogóle go nie słychać. szumi tylko dysk, ale to z naprawdę trzeba ucho
    przyłożyć

> [...]
    > 0.5-1-1.3 kzł.
    > Miała być ARIVA 200, ale wkurza mnie to USB z przodu. Jak podłączę dysk do

    z rerdka może tylko Ariva 200@ link, jest na linux`ie.
    pozostałe to po prostu tanie dekodery.
    jak dla mnie są dalekie od doskonałości i często się przegrzewają.
    ostatnie udane hd to 8800/8900, ale one mają problem kartą c+,
    (nowy system kodowania) i niezbębny jest moduł dostępu.

    > moze coś innego ? Pożądana (acz niekonieczna) funkcjonalność to oprócz PVR
    > dostęp przez LAN (mógłbym wgrywać/pobierać pliki), może radia internetowe
    > itp.

    polecam azbox`a lub dreambox`a - linux, spore możliwości.

    --
    pozdrawiam. pawell32
    Slackware 13 - power of linux

  • 6. Data: 2010-11-14 10:05:22
    Od: pawell32 <p...@n...pl>

    W dniu 14.11.2010 02:38, Maciej Bebenek (news.onet.pl) pisze:

    > Tak, ale z tą samą rozdzielczością, czli jeśli SCART, to SD

    niestety nie

    --
    pozdrawiam. pawell32
    Slackware 13 - power of linux