  • 21. Data: 2011-09-09 23:31:36
    Temat: Re: turystyczny dla babki
    Od: janku <j...@g...pl>

    Skoro ma być głównie asfaltowo, to hał ebałt honda Deauville ?
    Kulturalna V-ka,
    Nie trzeba się kłopotać z łańcuchem, bo go nie ma
    Szybę wysoką ma, kuferki wbudowane, zgrabne
    ABS ma :)
    Kokosów nie kosztuje...

    --
    pozdr
    janku

  • 22. Data: 2011-09-10 05:38:45
    Od: Szuwarek <p...@g...com>

    On 10 Wrz, 00:20, "Paulina D" <i...@W...gazeta.pl> wrote:

    > XF650 to jeden z niewielu motorów na któych miałam okazję się przejechać i
    > właśnie ze względu na jego nie za dużą moc czułam, ze jestem w stanie go
    > ogarnąć. Nawet poszukiwałam go przez chwilę ale to chyba model w praktyce nie
    > do kupienia.

    Tak źle to nie jest, na alledrogo jest w tej chwili kilkanaście sztuk,
    zima za pasem, więc jeśli będziesz chciała to znajdziesz zadbany
    egzemplarz. Zresztą winda to prosty motocykl, więc jeśli się go
    specjalnie nie psuje to będzie działał. Możesz też rozejrzeć się na
    http://xf650.pl/ - tam jest sporo informacji i czasem ktoś sprzedaje
    swoją fredkę.

    --
    Pozdrv!
    Andrzej

  • 23. Data: 2011-09-10 08:59:48
    Od: doktorski <d...@g...com>

    On Friday, September 9, 2011 11:40:10 PM UTC+2, Paulina D wrote:

    > Jestem z tych średnich tzn. mam 172 cm wzrostu.

    > Raczej asfaltową, choć dzisiaj przejechałam się od Piły do Słupska i za Piłą
    > takie koleiny, że ciężko pas zmienić :-(

    To poza propozycjami, ktore tu juz padly rozwaz CBF600AS czyli z owiewka i ABSem.
    Moja kolezanka malzonka przesiadla sie na CBF z Virago 535 i szybko uznala, ze to
    motocykl szyty dla kobiet. Standardowa obnizana kanapa, regulowana szyba, niezle
    wywazenie i silnik ze starej CBRy, ktory swoje 78KM generuje dopiero w okolicy
    czerwonego pola powoduje, ze jest to motocykl naprawde przyjazny mlodym stazem
    motocyklist(k)om. Ze wzgledu na popularnosc dostep do czesci i ceny serwisu na bardzo
    przyzwoitym poziomie. Nie jest to typowy turystyk jak Deauville ale dzieki temu w
    miescie porusza sie znacznie sprawniej. Typowy UJM* w wydaniu Hondy.

    pzdr, dr
    14/525

    * - Gdybys nie znala skrotu: UJM = uniwersalny japonski motocykl

  • 24. Data: 2011-09-10 09:20:36
    Od: Gr4N4c1K <granacik@wy_ciac.poczta.onet-dot-pl>

    Dnia 09-09-2011 o 23:35:41 Paulina D <i...@w...gazeta.pl>
    napisał(a):

    > Dzięki Koledzy! Wypisłam sobie Wasze propozycje i bede sie jakoś
    > przymierzać.
    > Co to jest 'trampek' i Afryczka?

    a ja jeszcze dodam Honda NTV 600/650 REVERE

    cholernie wdzięczny motorek... jedyna wada, że najmłodsze roczniki to 96'
    ale przy dobrej obsłudze sprzęt nie do zabicia i wart swoich pieniędzy...
    zresztą się kiedyś o nim wypowiadałem... na pierwsze poważne moto sto razy
    lepsze od GS500 którego imho ani pchać ani nim jeździć i który wcale tani
    w eksploatacji nie jest...

    pozdrawiam

  • 25. Data: 2011-09-10 09:48:20
    Od: Glub <g...@g...com>

    On Fri, 9 Sep 2011 06:55:29 -0700 (PDT), grzech <z...@g...com>
    wrote:

    > to jego wierną kopię a sporo tańszą - Pegaso 650:)

    Chlejącą znacznie wiecej...

    --
    Glub SW-T400

  • 26. Data: 2011-09-10 17:10:45
    Od: "Paulina D" <i...@W...gazeta.pl>

    Inead <a...@g...pl> napisał(a):

    > W 600 to jak w ulęgałkach, można wybierać
    >
    > fazer, hornet, bandit, sv650, gladius, cbf600, mt03
    >

    > A mały Vstrom, albo trampek?Może jeszcze wyhaczysz niedorżniętą Afryczkę,
    > chociaż ceny zwalają z nóg

    Fazer jakoś mi sie nie podoba - przynajmniej na zdjęciu. Dziś za to
    pojechałam obejrzeć bandita . No i jazda nieciekawa. Pewnie dlatego, że teraz
    mam lekki motorek ale bandit jakis nieporęczny, cięzki i dziwnie jakoś
    zachowywał się przy hamowaniu (nawet lekkim) w zakręcie. Ale to drugie być
    moze wynika z mojej złej techniki jazdy.

    W obsłudze tez jakis toporny. NIe wiem, może coś było zepsute bo ledwo mogłam
    wcisnać sprzęgło. Prawa klamka też cięzko chodziła. No i nie mogłam trafić z
    biegiem. Generalnie jestem na nie. Ale szukam dalej.

    Dodatkowo jak chcecie się pośmiać; wracając zaliczyłam najgłupszą glebę.
    Zatrzymałam sią na światłach i zapomniałam podeprzeć :-/. Jak się
    zorientowałam to było za późno i juz leciałam. Skutek: złamana klamka
    ręcznego. Pięknie!

    Pozdrawiam
    P.

  • 27. Data: 2011-09-10 17:14:16
    Od: "Paulina D" <i...@W...gazeta.pl>

    janku <j...@g...pl> napisał(a):

    > Skoro ma być głównie asfaltowo, to hał ebałt honda Deauville ?
    > Kulturalna V-ka,
    > Nie trzeba się kłopotać z łańcuchem, bo go nie ma
    > Szybę wysoką ma, kuferki wbudowane, zgrabne

    Kurcze, to może być to! Dopisałam do listy. Dzięki ;-)

  • 28. Data: 2011-09-11 17:26:56
    Od: "Hinek" <h...@o...pl>

    Użytkownik "PawelK vel Pablo" <e...@...stopce> napisał

    > transalp i africa twin

    Czy ty widziales Africe, jechales, wiesz na jakiej wysokosci ma
    siodlo, ile wazy?
    Paranoja

    --
    Hinek

  • 29. Data: 2011-09-11 17:32:54
    Od: "Hinek" <h...@o...pl>

    Użytkownik "WOJO" <s...@a...unknown.hehe> napisał

    > http://allegro.pl/honda-varadero-1000-abs-2006-r-tan
    io-sprawdz-
    > i1809114630.html
    > Sam się nad tym zastanawiałem...
    > WOJO
    Taaaa, wiadro po szlifie to wymarzona propozycja dla dziewczyny.
    Wogole Varadero to suuuuper swietna propozycja :]
    Pozdr

    --
    Hinek

  • 30. Data: 2011-09-11 22:56:39
    Od: PawelK vel Pablo <e...@...stopce>

    Dnia 254 roku bieżącego, Hinek zeznał(a) jak następuje:

    > Użytkownik "PawelK vel Pablo" <e...@...stopce> napisał

    > Czy ty widziales Africe, jechales, wiesz na jakiej wysokosci ma
    > siodlo, ile wazy?
    > Paranoja

    A czy ja proponowałem africe? Ja tylko napisałem co kolega miał na
    myśli pisząc trampek i afryczka.

    --
    PawelK vel Pablo
    e-mail: pablo i klubvolvo org pl