  • 51. Data: 2011-09-13 14:42:14
    Temat: Re: turystyczny dla babki
    Od: "Hinek" <h...@o...pl>

    Użytkownik "LukeB" <l...@g...com> napisał

    > nigdy w życiu. Przy niskich prędkościach strasznie
    > glebogenne moto, strasznie się wali przy manewrowaniu, a jak zacznie
    > upadać na którąś stronę (o co nie trudno) to już nie do uratowania.
    > Jazda po szutrze to była walka o przeżycie. Jak już się ją rozbuja to
    > jest ok, stabilna w winklach i jeszcze przy 160 km/h dała się
    > prowadzić. Ale ogólnie - ciężka kolubryna, trudna w manewrowaniu,

    Nie miales tego motocykla, albo z jakiegos sobie tylko znanego
    powodu wypisujesz bzdury.
    Wszystko jest dokladnie odwrotnie.
    No istne jaja...Po co wypisujesz tu takie bzdety?

    Nic sie nie wali - moze jezdziles bez powietrza z przodu?
    Jakis nonsens..

    Nisko polozony srodek ciezkosci ulatwia utrzymanie przechylonego
    motocykla. Podeprzec sie latwo - bo siodlo jest nisko.

    Po szutrze jedzie jak kazdy szosowy motocykl na szosowych
    oponach. Jedyny minus - klekocace plastiki.

    Jak sie rozbuja TRACI stabilnosc. Juz powyzej 120-130 km/h
    zaczyna wezykowac. Przy 160...strach sie bac.

    Do tego motocykl jest poreczny, kufry standardowe nie przeszkadzaja
    w miescie, nie bez powodu byl tez popularny wsrod kurierow.

    A pisze to na podstawie 30 tys km przejechanych Deauville.
    Bardzo mile wspominam te moto.

    --
    Hinek

  • 52. Data: 2011-09-13 17:18:26
    Od: The_EaGle <e...@j...com>

    W dniu 2011-09-09 00:09, Paulina D pisze:
    > Hej,
    >
    > posiadam YBR125 na dojazdy do pracy. Jak zaczęłam jeździć to mnie wzięło.
    > Pare razy wybrałam się na dłuższe trasy ale to trochę mordęga. Chciałabym
    > sprawić sobie jakiś turystyczny bajk ale kompletnie nie wiem czego szukać.
    >
    > Poradźcie coś please! Coś co bym byłą w stanie ogarnąć. Najechałam moją YBR
    > ok 12 tys. km i nie jestem jakims asem. Zamierzam jeździć sama. MOgę
    > przeznaczyć ok 15 max 20 tys zł.
    >
    > Poradźcie czego szukać bo kompletnie nie wiem w okolicach jakich modeli
    > powinnam szukać. No i mniej więcej gdzie

    Jak masz więcej niż 170cm to proponuje kawasaki versys. Rewelacyjny
    motocykl na miasto i do niedalekiej turystyki. Nowy model z ładniejszą
    lampą znajdziesz już za 15tys PLN.
    Zalety - bardzo dobre zawieszenie o sporym skoku
    - silnik ze sporym momentem ciągnie z dołu
    - spalanie jakieś skuterowe - 3.5l na trasie 5.5 w miescie
    - jest bardzo chwalony we wszelkich testach
    - nowy model wygląda zajebiście moim zdaniem
    i obejrzyj to:

    http://www.youtube.com/watch?v=GaRU79do4ak&feature=c
    hannel_video_title

    Wg mnie to motocykl który za małe pieniądze najlepiej łaczy nie za
    daleką turystykę z jazdą po mieście.

    Pozdrawiam
    Rafał

  • 53. Data: 2011-09-13 17:30:34
    Od: The_EaGle <e...@j...com>

    W dniu 2011-09-09 23:40, Paulina D pisze:

    > Jestem z tych średnich tzn. mam 172 cm wzrostu.

    To się nawet nie zastanawiaj i przejedź się kawasaki versysem -
    zakochasz się w tym motocyklu. Powaga :)
    Koledzy proponują ci motocykle:
    - honda transalp XL700 który najlepiej czuje się na bocznych drogach i
    nie lubi dróg głownych, kosztuje relatywnie najwiecej jako używany bo to
    honda
    - devile podobnie jak wyżej ale to typowy turystyk - czy potrzebujesz
    szerokiego motocykla do dojazdów do pracy? Zastanów sie? Czy nie
    zamierzasz kiedyś zjechać z drogi głownej? Devile srednio sie do tego nadaje
    - DL 650 jest kobylaste i generalnie kobiety srednio mogą sobie z nim
    radzic choć moim zdaniem lepiej niz transalp laczy latanie po asfalcie z
    lataniem po szuterku
    - i versys - przede wszystkim asfalt ale jak masz zamiar zjechac na
    ubitą boczną droge to tez da rade - ma spory skok zawieszenia. Do tego
    jest waski i lekki a wiec plus w miescie i dla kobiety - na pewno
    polubisz ten motocykl... To motocykl dla jednej osoby lekki zwinny i
    wygodny.

    Pozdrawiam
    Rafał

  • 54. Data: 2011-09-13 18:43:16
    Od: PawelK vel Pablo <e...@...stopce>

    Dnia 256 roku bieżącego, The_EaGle zeznał(a) jak następuje:

    i brzydki.

    :-)

    --
    PawelK vel Pablo
    e-mail: pablo i klubvolvo org pl

  • 55. Data: 2011-09-13 19:34:43
    Od: The_EaGle <t...@p...onet.pl>

    W dniu 2011-09-13 20:43, PawelK vel Pablo pisze:
    > Dnia 256 roku bieżącego, The_EaGle zeznał(a) jak następuje:

    > i brzydki.
    >
    > :-)

    Kwestia gustu ale NOWY nie jest brzydki wg mnie. Stary faktycznie
    wygląda mocno dyskusyjne.

    Pozdrawiam
    Rafał

  • 56. Data: 2011-09-13 20:34:01
    Od: PawelK vel Pablo <e...@...stopce>

    > Kwestia gustu ale NOWY nie jest brzydki wg mnie. Stary faktycznie
    > wygląda mocno dyskusyjne.

    sprecyzuj od którego roku jest nowy, to sobie pooglądam :-)

  • 57. Data: 2011-09-13 20:37:03
    Od: Yorick <"USUŃ.TO_yorick"@poczta.onet.pl_ORAZ.TO>

    Dnia 13 - 09 - 2011 (wtorek) o godzinie 19:18, The_EaGle napisał(a):

    > Jak masz więcej niż 170cm to proponuje kawasaki versys. Rewelacyjny
    > motocykl na miasto i do niedalekiej turystyki.

    Też chciałem to wcześniej napisać, ale na tej grupie zwyczajnie strach
    zachwalać Kawasaki ;-) No ale skoro już się odważyłeś, to dorzucę swoje
    trzy grosze. Versys jest rzeczywiście wart polecenia, ewentualnie również
    ER-6. Miałem okazję potestować obydwa. Jestem podobnego wzrostu co Paulina
    - ER-6 leżał mi idealnie, Versys był trochę wyższy, ale spokojnie do
    ogarnięcia. Oba silniki są bardzo kulturalne - teoretycznie są trochę
    inaczej zestrojone, ale w praktyce różnice nie są mocno zauważalne. Do tego
    dobre hamulce i przyzwoite zawieszenie. No i tak jak napisałeś - za
    kilkanaście tysięcy można kupić sztukę w naprawdę dobrym stanie.

    Poza tym miałbym dla Pauliny jeszcze jedną propozycję do rozważenia - BMW
    CS, czyli "metroseksualny" młodszy brat GS-a 650. Wiem, że wygląd tego
    motocykla jest co najmniej kontrowersyjny, ale IMHO ten sprzęt może się
    spodobać. Do "hardcorowej" turystyki po bezdrożach się oczywiście nie
    nadaje, ale do wyjazdów po asfalcie jak najbardziej. Sprzęt, ze względu na
    swą specyficzną urodę nie jest zbyt popularny, więc za relatywnie
    umiarkowane pieniądze można kupić dobry egzemplarz.

    --
    Yorick
    LS 650

  • 58. Data: 2011-09-13 21:03:33
    Od: Markowski <m...@g...com>

    On 10 Wrz, 11:20, Gr4N4c1K <granacik@wy_ciac.poczta.onet-dot-pl>
    wrote:

    > a ja jeszcze dodam Honda NTV 600/650 REVERE
    >
    > cholernie wdzięczny motorek... jedyna wada, że najmłodsze roczniki to 96'
    > ale przy dobrej obsłudze sprzęt nie do zabicia i wart swoich pieniędzy...
    > zresztą się kiedyś o nim wypowiadałem... na pierwsze poważne moto sto razy
    > lepsze od GS500 którego imho ani pchać ani nim jeździć i który wcale tani
    > w eksploatacji nie jest.

    No fakt, Honda NTV to fajnisty sprzęt, czego najlepszym dowodej jest,
    że miałem dwie takie. Rocznik nie ma znaczenia, bo sprzęt jest nie do
    zabicia. ALE nie zapominajmy, ze ma być dla kobiety, która dosiada
    YBR125! (toż to nawet nie YBR250, którą mają na kursach prawa jazdy),
    a zatem:
    - sporo za ciężki
    - silnik V2 ze sporym momentem hamującym przy redukcji
    - za duży promień skrętu
    - na fabrycznej przedniej oponie 110/80 wali się w zakręt, a na 120/70
    wymaga świadomego stosowania countersteeringu.

    Sam ostatnio przerabiałem temat "co kupić dla żony na pierwsze moto" i
    koniec końców jestnak padło na GS500F, i to głównie dlatego, że
    chciała coś z owiewką. Maszyna dość lekka, prosta i popularna, więc
    nie spodziewam się większycj kosztów. W naszym budżecie mieściła się
    też Kawa ER-6f, ale...była według żony sporo za mocna.

    Markowski
    VFR800Fi Nowy Sącz

  • 59. Data: 2011-09-13 21:43:13
    Od: "Paulina D" <i...@W...gazeta.pl>

    Markowski <m...@g...com> napisał(a):

    > ALE nie zapominajmy, ze ma by=E6 dla kobiety, kt=F3ra dosiada
    > YBR125! (to=BF to nawet nie YBR250, kt=F3r=B1 maj=B1 na kursach prawa jazdy=
    > ),

    No właśnie, słuszna uwaga :-).

    Byłam dzisiaj u zaprzyjaźnionego mechanika i ma do sprzedania Hondę CB500.
    Moto mi się podoba, (kolor też :-)), przejechałam się i czułam, że jest
    poręczny, na postoju mogę postawić całe stopy na ziemi więc jest ok.

    Strasznie mnie namawiał choć cena 8 tys. zł za 2003 r. z przebiegiem 35 tys i
    kufrem centralnym to chyba trochę za drogo, patrząc na ceny allegrowe? Co wo
    ogóle sądzicie o tej Hondzie?

    Co nie zmienia faktu, że bajk mi jakby podpasował.

    > - na fabrycznej przedniej oponie 110/80 wali si=EA w zakr=EAt, a na 120/70
    > wymaga =B6wiadomego stosowania countersteeringu.

    Countersteeringu? Przerażasz mnie :-). Ale narodziła mi się taka koncepcja:
    szukam np. CB500 (tej powyżej albo innej) dokładam jakieś kuferki a za resztę
    kasy idę na kurs doszkalający. Za sezon albo dwa zmieniam motor na coś
    lepszego. Bo prawdę mówiąc sama do końca nie wiem co bym chciała. No
    powiedzmy, że chciałbym pojechać "trochę dalej" :-) Co o tym myślicie?

    Pozdrawiam
    P.

  • 60. Data: 2011-09-13 21:46:08
    Od: " " <i...@W...gazeta.pl>

    Kamil Nowak 'Amil' <t...@r...pl> napisał(a):

    > Przysiadz sie, bo to co kolega napisal wyzej to bzdura. I jeszcze poleca
    > transalpa jako niewalacego sie :))))

    Na pewno chciał dobrze :-)

    Tak czy siak przysiądę sie na pewno. Ale dzięki.

    Pozdrawiam
    P.