  • 1. Data: 2020-06-08 07:26:39
    Temat: tv UE58RU7100
    Od: PiteR <e...@f...pl>

    telewizor Samsung UE58RU7100KXXU

    https://tinyurl.com/rxkamkb

    Są tu jeszcze jacyś naprawiacze? ;)

    Co się psuje w tych sensorach IR i telewizory przestaja
    reagować na pilota? U mnie po 2 miesiącach zdechło.

    https://www.ebay.co.uk/itm/233494840793
    https://www.ebay.co.uk/i/223362688629

    Nie wiem czy to atakować samemu czy czekać na koniec epidemii aż
    serwisanci zaczną pracować. Pain in da a$$ bez pilota.
    Trzeba odpalać smartfona co rusz żeby przyciszyć.

    Odkręcenie tyłu chyba nie zrywa plomby co? ;)

    --
    Piter

    człowiek chciał być królem planety
    więc matka natura dała mu koronę

  • 2. Data: 2020-06-08 09:17:01
    Temat: Re: tv UE58RU7100
    Od: Jacek Maciejewski <j...@g...pl>

    Dnia Mon, 08 Jun 2020 06:26:39 +0100, PiteR napisał(a):

    > telewizor Samsung UE58RU7100KXXU
    >
    > https://tinyurl.com/rxkamkb
    >
    > Są tu jeszcze jacyś naprawiacze? ;)
    >
    > Co się psuje w tych sensorach IR i telewizory przestaja
    > reagować na pilota? U mnie po 2 miesiącach zdechło.

    Pilota napraw :), baterię wymień, rozbierz i wyczyść. Albo kup następny.
    --
    Jacek
    I hate haters.

  • 3. Data: 2020-06-08 12:33:23
    Od: PiteR <e...@f...pl>

    in <news:br7vxibyfr6h.wnphc8meyryi$.dlg@40tude.net>
    user Jacek Maciejewski pisze tak:

    > Pilota napraw :), baterię wymień, rozbierz i wyczyść. Albo kup
    > następny.

    Sobie przeczyść domestosem ;)

  • 4. Data: 2020-06-08 13:17:44
    Od: Adam <a...@p...onet.pl>

    W dniu 2020-06-08 o 12:33, PiteR pisze:
    > in <news:br7vxibyfr6h.wnphc8meyryi$.dlg@40tude.net>

    > Sobie przeczyść domestosem ;)

    Ale sprawdzałeś pilota?

    Poszukaj może telefonu z IRDĄ , np. Galaxy S5. Są na androida różne
    programy typu "pilot TV" i można sprawdzić, czy to na pewno wina odbiornika.

    Nie rozumiem Twojego żartu z Domestosem. Utleniaczem można sobie tylko
    ewentualnie zdegenerować tworzywa sztuczne.

    --
    Pozdrawiam.

    Adam

  • 5. Data: 2020-06-08 14:29:32
    Od: PiteR <e...@f...pl>

    in <news:rbl6oq$lua$1$Adam@news.chmurka.net>
    user Adam pisze tak:

    > Ale sprawdzałeś pilota?

    Tak sprawdzałem mam w pokoju drugi telewizor Samsunga.
    Oba piloty go regulują.

    W smartfonie na kamerze widac błyski jak supernova.

  • 6. Data: 2020-06-08 15:22:54
    Od: Jacek Maciejewski <j...@g...pl>

    Dnia Mon, 8 Jun 2020 13:17:44 +0200, Adam napisał(a):

    > Ale sprawdzałeś pilota?

    Facet nie napisał że sprawdził pilota i wydziwia że dostał radę która
    skutkuje w 99,9% przypadków :) Ty, Piter, na drugi raz pisz co zrobiłeś
    w sprawie. Lakoniczność to była dobra w Lakonii.
    --
    Jacek
    I hate haters.

  • 7. Data: 2020-06-08 15:35:37
    Od: PiteR <e...@f...pl>

    in <news:14qebhyqq48kq$.4ei34pursge4.dlg@40tude.net>
> [...]

    > która skutkuje w 99,9% przypadków :) Ty, Piter, na drugi raz pisz
    > co zrobiłeś w sprawie. Lakoniczność to była dobra w Lakonii.

    Jestem elektronikiem z wykształcenia, nie na wszystkich lekcjach grałem
    w statki, przez 19 lat pracowałem jako elektronik i nawet w Message-ID
    mam elektronik i zapewniam, że przeszukałem wczesniej google, strone
    serwisu samsunga i strone sklepu. Kiedy piszę na grupę elektronika to
    nie oczekuję porad sprawdź baterie.

    Ze smutkiem stwierdzam, że no chyba usenet wymrze szybciej niż sie
    spodziewałem. Budowanie tylko jakoś się trzyma.

  • 8. Data: 2020-06-14 10:34:23
    Od: jingiel <x...@x...xx>

    W dniu 08.06.2020 o 15:35, PiteR pisze:

    > Ze smutkiem stwierdzam, że no chyba usenet wymrze szybciej niż sie
    > spodziewałem. Budowanie tylko jakoś się trzyma.

    Jak widać, gdy chodziłeś do tych elektronicznych szkół nie uczyli, że
    najpierw się pisze co się zrobiło zanim zada się prośbę o pomoc na
    grupach. Dziwne te pytania zadajesz jak na elektronika z takim
    doświadczeniem. Oczekujesz, że ktoś ci napisze, czy masz czekać na
    serwis, czy samemu naprawiać?

  • 9. Data: 2020-06-14 12:48:26
    Od: PiteR <e...@f...pl>

    in <news:5ee5e111$0$501$65785112@news.neostrada.pl>
    user jingiel pisze tak:

> [...]
    > na grupach. Dziwne te pytania zadajesz jak na elektronika z takim
    > doświadczeniem. Oczekujesz, że ktoś ci napisze, czy masz czekać na

    Zapytałem chyba jasno

    > Są tu jeszcze jacyś naprawiacze?

    na 99% nie ma, ale zapytać nic nie kosztuje, ot tak zagadać
    może ktoś coś, jak o pogodę, jak dziewczyne ktora godzina

    > Co się psuje w tych sensorach IR i telewizory przestaja
    > reagować na pilota?

    odpowiedzi których oczekuje np

    - psują sie odbiorniki, wymieniłem juz wiadro, jaki tv taki sensor
    - pękają ścieżki, odkleja się pionowa płytka, odkleja się struktura
    - to nie odbiornik tylko tv się zawiesił i zgubił moduł
    - nie bierz się sam bo nowy odbiornik trzeba zaprogramować pilotem za 2k $
    - rozkręcisz zrywasz plomby
    - rozkręcaj śmiało nie ma plomb
    - nie wiem

    Nie wiedzieć to nie zbrodnia.