  • 1. Data: 2020-06-06 13:07:50
    Temat: dolutowanie kabla 6pin PCIe
    Od: PiteR <e...@f...pl>

    dolutowanie kabla 6pin PCIe czy to bardzo zły pomysł
    Mam kilka zasilaczy bez tego kabla. Mocowo by się raczej zmieściło.

    Popatrzyłem na nowe zasilacze w sklepach to pcb jakby dziecko z
    przedszkola lutowało na ćwiczeniach. Ma kilka zasilaczy z workstation
    bardzo ładnie wykonanych przez LiteON i wypasionych w zabezpieczenia.
    Wymieniłbym tylko elektrolity na nowe.

    --
    Piter

    człowiek chciał być królem planety
    więc matka natura dała mu koronę

  • 2. Data: 2020-06-06 14:26:21
    Temat: Re: dolutowanie kabla 6pin PCIe
    Od: heby <h...@p...onet.pl>

    On 06/06/2020 13:07, PiteR wrote:
    > dolutowanie kabla 6pin PCIe czy to bardzo zły pomysł

    Tak.

    https://pl.aliexpress.com/item/32818994042.html

  • 3. Data: 2020-06-06 15:15:33
    Od: Jacek Maciejewski <j...@g...pl>

    Dnia Sat, 06 Jun 2020 12:07:50 +0100, PiteR napisał(a):

    > dolutowanie kabla 6pin PCIe czy to bardzo zły pomysł

    Nie. Ale pamiętaj, diabeł tkwi w szczegółach.
    --
    Jacek
    I hate haters.

  • 4. Data: 2020-06-06 15:56:10
    Od: PiteR <e...@f...pl>

    in <news:rbg21j$apl$1@dont-email.me>
    user heby pisze tak:

    > Tak.
    > https://pl.aliexpress.com/item/32818994042.html

    Tak to każdy potrafi. Mówimy o rozwiązaniach dla elektroników.

  • 5. Data: 2020-06-06 15:58:09
    Od: PiteR <e...@f...pl>

    in <news:zttv4iwjs3ik.8rhvefs37b7t$.dlg@40tude.net>
    user Jacek Maciejewski pisze tak:

    > Nie. Ale pamiętaj, diabeł tkwi w szczegółach.

    a czy różne raile mają znaczenie? i co na to power good signal?

    Mam w zasilaczu dwa raile. Obojętnie do którego?

  • 6. Data: 2020-06-06 16:59:11
    Od: Jacek Maciejewski <j...@g...pl>

    Dnia Sat, 06 Jun 2020 14:58:09 +0100, PiteR napisał(a):

    > a czy różne raile mają znaczenie?
    Pewnie mają ale nie znam szczegółów twoich zasilaczy.

    > i co na to power good signal?
    A co niby jedno ma do drugiego?
    --
    Jacek
    I hate haters.

  • 7. Data: 2020-06-06 17:56:07
    Od: PiteR <e...@f...pl>

    in <news:5x5uigvjbtbr.xwm0ph3i5kh5$.dlg@40tude.net>

    > A co niby jedno ma do drugiego?

    w sumie to nic

  • 8. Data: 2020-06-07 17:56:59
    Od: Irokez <n...@w...pl>

    W dniu 2020-06-06 o 13:07, PiteR pisze:
    > dolutowanie kabla 6pin PCIe czy to bardzo zły pomysł

    jeżeli się da... ostatnio te kable to stalowe są i trzeba zaciskać.

    --
    Irokez