  • 11. Data: 2023-12-01 14:43:29
    Temat: Re: uchwyt Gorillapod do smartfona
    Od: Uncle Pete <4...@g...com>

    On 30.11.2023 15:46, T...@s...in.the.world wrote:

    > A podaj jakies linki, pls. I dokladna nazwe.

    To ma różną nazwę - uchwyt statywowy na smartfona, uchwyt uniwersalny na
    smartfon do statywu itp., po angielsku np. smartphone tripod mount,
    tripod phone holder itp. Podaję linki na modele które mam, pierwsze z
    brzegu które znalazłem (kupowałem dawno temu i gdzie indziej, producenci
    też mogą być różni):

    Ten z drucianym zaciskiem na sprężynach ma tylko jedno gniazdo statywowe
    i bez kombinacji pozwala tylko na poziome zamontowanie smartfona (ale
    nigdy nie kręcę pionowych video):

    https://allegro.pl/oferta/uchwyt-statywowy-na-smartf
    ona-telefon-12500786340

    Ten ma dwa gniazda statywowe, jedno na krótkiej stronie, drugie od tyłu
    - to ostatnie w jednym z moich zastosowań okazało się bardzo wygodne.
    Ale nadal może być problem z zamocowaniem smartfona w pionie:

    https://www.fotojoker.pl/produkt/uchwyt-uniwersalny-
    na-smartfon-do-staywu

    Pierwszy z tych dwóch jest nieco wygodniejszy - łatwiej zakłada się
    smartfon. Ale oba działają, na razie żaden nie rozpadł się, telefon
    trzyma się dobrze.

    Są i inne konstrukcje, ale ich nie sprawdzałem, np. ten wygląda obiecująco:

    https://allegro.pl/oferta/uchwyt-statyw-statywowy-do
    -telefon-smartfona-na-statyw-13576237715

    To znany chiński producent, stopka ma gniazdo statywowe, smartfon można
    zamontować w pionie, na obrotowym uchwycie są sanki na akcesoria.

  • 12. Data: 2023-12-02 03:52:31
    Od: T...@s...in.the.world <n...@i...invalid>

    Uncle Pete <4...@g...com> wrote:
    > On 30.11.2023 15:46, T...@s...in.the.world wrote:
    [...]
    > To ma różną nazwę
    [...]
    Ojej. Dzieki za wyczerpujaca odpowiedz.

    --
    Titus Atomicus

  • 13. Data: 2023-12-02 12:06:38
    Od: Uncle Pete <4...@g...com>

    On 02.12.2023 03:52, T...@s...in.the.world wrote:
    > [...]
    > [...]
    > Ojej. Dzieki za wyczerpujaca odpowiedz.

    Nie ma za co. Po prostu przerabiałem temat, ponieważ z obecnymi
    komórkami nagrywającymi przyzwoite video to pożyteczna rzecz.