  • 1. Data: 2011-03-29 16:44:05
    Temat: uke.gov.pl
    Od: sqniC <s...@n...spam.gmail.com>

    ..padlo zdaje sie.
    Czyzby sie komus formularzy wypelniac nie chcialo ?:/

    pozdr./seba

  • 2. Data: 2011-03-30 19:41:14
    Temat: Re: uke.gov.pl
    Od: Anna Streżyńska Prezes UKE <s...@s...pl>

    On 29 Mar, 18:44, sqniC <s...@n...spam.gmail.com> wrote:
    > ..padlo zdaje sie.
    > Czyzby sie komus formularzy wypelniac nie chcialo ?:/
    >
    > pozdr./seba

    A co padło? uke padło czy formularze? Bo u mnie uke działa, a do
    formularzy nie mam logowania wiec nie sprawdze
    pozdrawiam
    Anna Strezynska

  • 3. Data: 2011-03-30 20:11:27
    Od: "brum" <b...@o...eu>

    witam,

    moze mnie tutaj ktos oswieci, poniewaz odpowiedzi uzyskiwane z uke to
    kiepski zart :(
    nie mam infrastruktury (zadnej), mam klientow i uslugi, cala infrastruktura
    nalezy do innych operatorow
    w zakresie I oraz II wezwania skladam oswiadczenie o braku infrastruktury
    a co z zakresem III ? dzisiaj dostalem z uke informacje, aby lacza
    telefoniczne okreslic jako WLR, a internetowe jako BSA
    do stanu faktycznego ma sie to nijak, wiec nie bardzo wiem, dlaczego mam sie
    narazac na kare, a jednoczesnie przekazywac idiotyczne dane, ktore nikomu
    sie nie przydadza
    mniejsza o to, pozostaje pytanie: co mam raportowac w zakresie III ?
    przekopalem wszystkie dokumenty i instrukcje i dowiedzialem sie z nich, ze:
    - mam skorzystac z weryfikatora (instrukcja ogolna)
    - mam niekorzystac z weryfikatora (instrukcja weryfikatora)
    - mam przekazac informacje (wezwanie, instrukcja ogolna)
    - mam nieprzekazywac informacji tylko oswiadczenie (instrukcja weryfikatora)
    czy ma ktos pomysl, jak do tego podejsc ?

    z uszanowaniem, michal

  • 4. Data: 2011-03-31 06:12:25
    Od: sqniC <s...@n...pl>

    W dniu 2011-03-30 21:41, Anna Streżyńska Prezes UKE pisze:

    > A co padło? uke padło czy formularze? Bo u mnie uke działa, a do
    > formularzy nie mam logowania wiec nie sprawdze
    > pozdrawiam
    > Anna Strezynska

    Witam

    Caly serwis www.uke.gov.pl byl niedostepny w okolicach godziny 18:30.
    Przerwa w dostepie do serwisu trwala to około 30 min.

    Pozdrawiam
    Sebastian Szczepański

  • 5. Data: 2011-03-31 06:14:07
    Od: sqniC <s...@n...pl>

> [...]

    > A co padło? uke padło czy formularze? Bo u mnie uke działa, a do
    > formularzy nie mam logowania wiec nie sprawdze

    Przerwa w dostepie do serwisu trwala około 30 min.

    Pozdrawiam
    Sebastian Szczepański