  • 111. Data: 2012-02-29 14:48:14
    Temat: Re: ukrywanie daty pierwszego uruchomienia - czego szukać?
    Od: Jacek <a...@o...pl>

    Dnia Wed, 29 Feb 2012 14:26:54 +0100, Przemysław Adam Śmiejek napisał(a):

    > Nie, bo rozpoczął się od Total Commandera, czyli niszowego produktu dla
    > dinozaurów wychowanych na Nortonie Commanderze. Ba! Możliwości Nortona
    > to mają i różne Free Commandery. Więc tak naprawdę TC jest dla geeka,
    > który woli wielopanelowca z dodatkową obsługą różnych hardcorowych zabawek.

    To się popisałeś, niszowy...
    Skoro przesiadłeś się na Linuxa, to nie patrz na TC ze swojej pozycji.

  • 112. Data: 2012-02-29 15:08:09
    Od: "Artur M. Piwko" <m...@b...pl>

    In the darkest hour on Wed, 29 Feb 2012 08:34:50 +0100,
    Przemysław Adam Śmiejek <n...@s...pl> screamed:
    > Jak już muszę korzystać z Windowsa to używam darmowego FARa albo
    > darmowego Free Commandera + darmowego WinSCP (który wbudowany w
    > Salamandra już darmowy nie jest). Nie jest to szczyt wygody, ale że
    > potrzebne mi to raz na ruski rok, to ujdzie w tłoku.
    >
    > ATPO, o co ci chodzi z tym unikodem w Salamandrze?

    Nie wyświetla znaków spoza aktualnego CP wybranego dla programów bez
    obsługi unicode. Przykład: angielski windows jak u mnie + domyślne
    angielskie CP i AS nie wyświetli polskich znaków (wyświetla je
    bezogonkowo) za wyjątkiem ó. Nie jest w stanie nic z takimi plikami
    zrobić. Cyrylicę itp wyświetla jako ??????.

    --
    [ Artur M. Piwko : Pipen : AMP29-RIPE : RLU:100918 : From == Trap! : SIG:219B ]
    [ 16:06:12 user up 13093 days, 4:01, 1 user, load average: 0.99, 0.18, 0.00 ]

    int i ; memset( &i, 0, sizeof(int) );

  • 113. Data: 2012-02-29 18:15:59
    Od: Przemysław Adam Śmiejek <n...@s...pl>

    W dniu 29.02.2012 15:48, Jacek pisze:
    > Dnia Wed, 29 Feb 2012 14:26:54 +0100, Przemysław Adam Śmiejek napisał(a):
    > To się popisałeś, niszowy...

    Niszowy, niszowy. Zwykli userzy używają Explorerów, Nautilusów,
    Dolphinów i Finderów.

    Teraz jestem na chorobowym, ale jak chcesz, to mogę przeprowadzić
    ankietę wśród uczniów, to będziesz miał na starcie około 100 badanych
    licealistów. Nie jest to zapewne próba reprezentatywna, ale o ile
    WinRara (też się pojawiał w dyskusji jako Shareware) widuję na kompach u
    ludzi, o tyle TC widywałem tylko u informatyków i ludzi z okolic
    informatyki.

    > Skoro przesiadłeś się na Linuxa, to nie patrz na TC ze swojej pozycji.

    A co za różnica pod jakim systemem? Nawet pod Windows bardziej niż pod
    Linuksy, bo Linuksy są bardziej gicze, to więcej osób tu pewnie sięga po
    wielopanelowce, choć raczej mc podnosi statystyki niż gujaste commandery.

    --
    Przemysław Adam Śmiejek

  • 114. Data: 2012-02-29 19:45:19
    Od: Przemysław Adam Śmiejek <n...@s...pl>

    W dniu 29.02.2012 16:08, Artur M. Piwko pisze:
> [...]
    > bezogonkowo) za wyjątkiem ó. Nie jest w stanie nic z takimi plikami
    > zrobić. Cyrylicę itp wyświetla jako ??????.

    A, to nie próbowałem. Ja ogólnie jestem zwolennikiem plików bez znaków
    narodowych. Dość mi się ich pokaszaniło już przez lata przy różnych
    migracjach między systemami, dyskami itp. Nawet jak coś ściągam z sieci,
    a ma nieUS-ASCII, to przepuszczam przez recode utf..flat

    Dla mnie Salamander ma kilka wad, jak choćby brak wielu paneli. 2 to dla
    mnie za mało :D Aczkolwiek ostatnio coraz mniej używam kompa do pracy, a
    coraz więcej do rozrywki, więc w zasadzie na prywatnym laptopie już
    olałem takie narzędzia i zadowalam się Nautilusem. Na netbooku, którego
    używam do pracy, faktycznie mam Krusadera, ale tam właśnie kluczowe są
    dla mnie zestawy wielu paneli i to w dodatku zapamiętane do gotowego
    wywołania.

    --
    Przemysław Adam Śmiejek

  • 115. Data: 2012-03-01 11:22:18
    Od: Paweł Kierski <n...@p...net>

    > Niszowy, niszowy. Zwykli userzy używają Explorerów, Nautilusów,
    > Dolphinów i Finderów.

    [...]
    > WinRara (też się pojawiał w dyskusji jako Shareware) widuję na kompach u
    > ludzi
    [...]

    OK - w takim razie pod "popularny program narzędziowy" w moim poście
    podstawmy WinRAR'a. Jedyne 141,82zł na jedno stanowisko lub 106,40zł
    licencja EDU/STUDENT.

    --
    Paweł Kierski
    n...@p...net