    From: b...@b...ath.cx
    Newsgroups: pl.internet.polip
    Subject: umowa ze spoldzielnia
    Date: 15 Jun 2004 18:31:12 GMT
    Sender: b...@p...onet.pl@yw20.internetdsl.tpnet.pl

    Witam grupowiczów,
    Prowadze ASK ( Amatorska Siec Komputerow? ) od 3 lat, któr? mam w dwóch blokach.
    Po ostatniej wizycie w Spó?dzielni dowiedzia?em si?, ?e nie mog? ju? podpinaae
    nowych osób, bo komercyjna sieae podpisa?a ze Spó?dzielnia umow? na wy??czno?ae
    dostarczania Internetu do m.in. moich budynków.
    Moje pytania brzmi?:
    1. czy spó?dzielnia mog?a podpisaae tak? umow? ? ( nie jest to naruszenie jaki?
    przepisów dot. monopolu ).
    2. co z sieciami radiowymi ? ( "moje" bloki sa 10 pietrowe wi?c w sumie
    indywidualnie kto? mog?by sobie tak wzi??ae )

    Pozdrawiam
    Maciej Browarski