  • 1. Data: 2010-07-13 12:07:55
    Temat: upał - ciuchy
    Od: Zyga <z...@w...pl>

    Powitać

    Jak się ubieracie w te upały do miasta?
    Wczoraj wróciłem z roboty w krótkim rękawku. Niby fajnie, ale psyche
    klęka, świadomość o tym co będzie przy głupim szlifie odbiera całą
    frajdę. A w ciuchach wiadomo, masakrycznie gorąco.

    pzdr
    Zyga

  • 2. Data: 2010-07-13 12:22:24
    Temat: Re: upał - ciuchy
    Od: n...@s...com

    On Tue, 13 Jul 2010 14:07:55 +0200, Zyga <z...@w...pl> wrote:

    >Jak się ubieracie w te upały do miasta?

    W stringi.

    >Wczoraj wróciłem z roboty w krótkim rękawku. Niby fajnie, ale psyche
    >klęka, świadomość o tym co będzie przy głupim szlifie odbiera całą
    >frajdę. A w ciuchach wiadomo, masakrycznie gorąco.

    Ja tam wole w krotkim rekawku, nz po preclowemu ale z udarem.

    pozdr
    newrom
    --
    DT 125 - czy aby nie za mocny ? :-)
    JUPPI! Admini tego foróma som wielcy!

  • 3. Data: 2010-07-13 12:22:48
    Od: Seba <s...@g...pl>

    Dnia Tue, 13 Jul 2010 14:07:55 +0200, Zyga napisał(a):

    > Jak się ubieracie w te upały do miasta?

    Jedyne z czego nie rezygnuję ze standardowego ekwipunku w którym
    zazwyczaj jeżdżę to buty motocyklowe i rękawice (kwestia przyzwyczajenia
    - bez tych elementów po prostu znacznie gorzej mi się jedzie). W te
    upały koszula z krótkim rękawem (motocyklem jeżdzę na co dzień do pracy)
    wyparła nawet moją siatkową kurtkę.
    Ale przynać trzeba, że i prędkości osiągane są znacznie mniejsze.

    --
    Pozdrawiam,
    Sebastian S.

  • 4. Data: 2010-07-13 12:32:10
    Od: Jacek Czerwinski <...@...z.pl>

    W dniu 2010-07-13 14:22, n...@s...com pisze:

    > W stringi.

    > Ja tam wole w krotkim rekawku, nz po preclowemu ale z udarem.

    Kurtke z ochraniaczami, letni model, nie do konca zapieta raczej uzywam.
    Buty to tylko 'cywilne' polbuty.
    Spodnie na takie normalne jazdy po miescie zmieniam na dlugie bojowki, o
    ochraniaczach nie ma mowy. W krotkich sie nie odwazylem na moto.
    Kask szczekowy w gore (na miasto), blenda zeby muchy w oczy nie wpadaly.

  • 5. Data: 2010-07-13 12:35:12
    Od: Zyga <z...@w...pl>

    > W stringi.

    I jak, chłodniej niż w bokserkach?

    pzdr
    Zyga

  • 6. Data: 2010-07-13 12:39:22
    Od: n...@s...com

    On Tue, 13 Jul 2010 14:35:12 +0200, Zyga <z...@w...pl> wrote:

    >I jak, chłodniej niż w bokserkach?

    Jasne! Tylko kierowcy ciezarowek czemus trabia jak przed nimi jade
    moim bardzo sportowym motocyklem.

    pozdr
    newrom
    Ps. przy tych temp to pharao summer tylko przed 7 rano zakladam.

  • 7. Data: 2010-07-13 12:47:46
    Od: Monster <a...@o...pl>

    > W stringi.
    Zauważone wczoraj w Łodzi,prawie jak na słynnym zdjęciu z KTM:
    Chloptaś na CBR600RR w rożowej koszulce,różowe adidaski,w plecaku pod
    siateczką różowy ręczniczek,o dziwo tylko spodenek nie miał w tym kolorku:-)
    --
    Tomek
    BMW R1100S

  • 8. Data: 2010-07-13 12:57:08
    Od: Piotr Klimek <usenet@USUN_TOklimek.net.pl>

    Dnia (Tue, 13 Jul 2010 14:07:55 +0200) ktos podajacy sie za Zyga
    wyklawiaturowal co nastepuje:

> [...]
    > klęka, świadomość o tym co będzie przy głupim szlifie odbiera całą
    > frajdę. A w ciuchach wiadomo, masakrycznie gorąco.

    Najlepiej zostac w domu. W niedziele jechalem do Poznania a dzisiaj rano
    wracalem. Przy takiej temperaturze nawet w trasie nie da sie wytrzymac.

    Piotr Klimek
    Suzuki SV1000S K3
    http://bikepics.com/members/piko/

  • 9. Data: 2010-07-13 13:26:33
    Od: Magic <m...@w...pl>

    Zyga pisze:
    > Powitać
    >
    > Jak się ubieracie w te upały do miasta?

    Normalnie, krótki rękawek, szorty, przewiewne buty, jet, rękawiczki
    offroadowe. I skuterem oczywiście, na moto nawet nie chciałoby mi się
    spojrzeć.

    --
    Pozdrawiam - Maciek, ely50/srx250/vfr800['].
    weFAQ&v=qvj

  • 10. Data: 2010-07-13 13:29:24
    Od: duddits <d...@N...pl>

    W dniu 2010-07-13 15:26, Magic pisze:
    > Normalnie, krótki rękawek, szorty, przewiewne buty, jet, rękawiczki
    > offroadowe. I skuterem oczywiście, na moto nawet nie chciałoby mi się
    > spojrzeć.

    Normalnie, termoaktywna bielizna, kurtka, spodnie, buty, rękawiczki
    onroadowe, integral.
    I motocyklem oczywiście, na skuter* nie chciałoby mi się spojrzeć.

    * - może i bym spojrzał jakbym miał :)

    --
    duddits