  • 1. Data: 2010-07-13 10:42:22
    Temat: BMW S1000 RR - ściema dealerów??
    Od: Miecio <m...@w...pl>

    Witam,

    U jednego z dealerów BMW znalazłem (nie żebym chciał kupić) S1000RR w
    niższej cenie niż katalogowa (demonstracyjna). Po rozmowie ze sprzedawcą
    (pytałem o BMW Cup) nabrałem takich wątpliwości:

    Demonstracyjne maszyny
    - nie miały żadnych śladów używania na owiewkach. (nawet mikrorys od
    szmatek)
    - miały przebiegi rzędu 300-400km
    - opony praktycznie nowe
    - miały wydechy Akrapović (takie jakie BMW daje w zestawach BMW Cup)

    Czy to możliwe, że dealer sprzedaje motory jako demo które wcześniej
    używanie były w wyścigach BMW Cup? (dealerzy mieli swoje zespoły które
    wystawiali w rozgrywkach)

  • 2. Data: 2010-07-13 10:43:17
    Temat: Re: BMW S1000 RR - ściema dealerów??
    Od: Miecio <m...@w...pl>

    W dniu 2010-07-13 12:42, Miecio pisze:
> [...]
    >

    > Czy to możliwe, że dealer sprzedaje motory jako demo które wcześniej
    > używanie były w wyścigach BMW Cup? (dealerzy mieli swoje zespoły które

    ooo nawet na allegro znalazłem podejrzaną sztukę
    http://www.otomoto.pl/index.php?sect=show&id=M205006
    5

  • 3. Data: 2010-07-14 06:09:05
    Od: "Kuba \(aka cita\)" <y...@w...pl>

    Użytkownik "Miecio" <m...@w...pl> napisał w wiadomości

    > Czy to możliwe, że dealer sprzedaje motory jako demo które wcześniej
    > używanie były w wyścigach BMW Cup? (dealerzy mieli swoje zespoły które
    > wystawiali w rozgrywkach)

    a czemu nie?

    Mam znajomego, ktory jest ex kierowcą i to dość mocno tytuowanym, ma teraz
    autoryzowany salon/serwis jednej z marek.
    Kupił moto, pościgał sie przez sezon, tyle, ze motong był przygotowany -
    wymiana plastików, osprzętu itd na max wyczynowe.
    Po sezonie moto na serwis tam pełen przegląd, ubranie w oryginalne akcesoria
    (ktore byly nie używane) i moto do żyda.

    ps. tyle, ze on daje oprócz naprawde nizłego rabatu jeszcze informacje, ze
    ścigał sie tym motorkiem + gwarancja na moto.

    --
    Pozdrawiam Kuba (aka cita)
    Omega X25XE

  • 4. Data: 2010-07-14 10:46:00
    Od: Miecio <m...@w...pl>

    > a czemu nie?

    Widziałeś jak się dociera silniki na tor?? Nie wróżę długiej żywotności
    takiej maszynie.

    Poza tym jak się sprzedaje takie moto to ukrycie faktu używania torowego
    jest jak dla mnie oszustwem.

  • 5. Data: 2010-07-14 19:25:35
    Temat: [OT] Re: BMW S1000 RR - ściema dealerów??
    Od: "(pj)" <j...@g...com>

    [...]
    > Po sezonie moto na serwis tam pełen przegląd, ubranie w oryginalne
    > akcesoria (ktore byly nie używane) i moto do żyda.

    Do Izraela ten polak moto wysyłał?

    --
    pozdr, pj
    ostatnio gsx1300r

  • 6. Data: 2010-07-14 23:07:09
    Od: "Kuba \(aka cita\)" <y...@w...pl>

    > Widziałeś jak się dociera silniki na tor?? Nie wróżę długiej żywotności
    > takiej maszynie.
    >
    > Poza tym jak się sprzedaje takie moto to ukrycie faktu używania torowego
    > jest jak dla mnie oszustwem.

    "czemu nie" w sensie - a kto im coś zrobi, zwlaszcza jak są ASO?
    W Polandii mozna wszystko, zwlaszcza na rynku używanych pojazdów (mam na
    mysli samochody, motocykle, ciągniki, maszyny i chuj wie co jeszcze). A
    jesli ktoś liczy na uczciwość kogokolwiek (prywanych, młodych, starych,
    mężczyzn, dziadków, kobiet, dzieci, handlarzy, dealerów, czy innych
    naganiaczy) to musi sie liczyć z tym, ze prędzej (czy później) natrafi na
    zonka.

    Przy okazji - czy w V-Stromie (2005) z przebiegiem 52tys km mógł paść kosz
    sprzęgłowy tak jak w starszych modelach, a jak tak to czy bylby, ktoś
    uprzejmy opisać dokladnie objawy tegoż zjawiska?
    ps. i jesli to mozliwe, to jak bardzo pracochłonna jest wymiana kompletnego
    sprzęgła w tym silniku (nie pytam o koszt samych części)

    --
    Pozdrawiam Kuba (aka cita)
    Omega X25XE

  • 7. Data: 2010-07-15 06:36:29
    Od: "J_K_K" <J...@i...fm>

    Użytkownik "Kuba (aka cita)" <y...@w...pl> napisał w wiadomości

> [...]
    > mężczyzn, dziadków, kobiet, dzieci, handlarzy, dealerów, czy innych
    > naganiaczy) to musi sie liczyć z tym, ze prędzej (czy później) natrafi na

    Sami chrześcijanie, normalnie ...

    Pzdr

    JKK

  • 8. Data: 2010-07-15 07:22:08
    Temat: Re: [OT] Re: BMW S1000 RR - ściema dealerów??
    Od: Jacot <j...@m...pl>

    "(pj)" <j...@g...com> wrote:

    >Do Izraela ten polak moto wysyłał?

    Kompleksy jakies?
    Slowo ma rozne znaczenia w ojczystym jezyku. W naszym znaczy.

    --
    Pozdrowionka
    Jacot M10

  • 9. Data: 2010-07-15 07:32:25
    Od: "J_K_K" <J...@i...fm>

    Użytkownik "Jacot" <j...@m...pl> napisał w wiadomości
    > Slowo ma rozne znaczenia w ojczystym jezyku. W naszym znaczy.

    Jasne. Pod warunkiem, że nie będziesz się oburzał,
    jak w innym kraju / języku napiszą o "polaczkach".

    Pzdr

    JKK

  • 10. Data: 2010-07-15 07:51:07
    Od: n...@s...com

    On Thu, 15 Jul 2010 09:32:25 +0200, "J_K_K"
    <J...@i...fm> wrote:

    >Jasne. Pod warunkiem, że nie będziesz się oburzał,
    >jak w innym kraju / języku napiszą o "polaczkach".

    Silenie sie na polityczna poprawnosc.. az sie zygac chce.
    Murzyna mieszkajace w Polsce nazywasz afropolakiem ?

    pozdr
    newrom z psem ale nie Murzynem.
    --
    DT 125 - czy aby nie za mocny ? :-)