  • 1. Data: 2012-05-06 23:22:07
    Temat: upierdliwy błąd - "oczekiwano obiektu"
    Od: Piotrek <p...@p...onet.pl>

    Witam.

    Czy ktoś z Was mógłby mi pomóc uporać się z pewnym niegroźnym, ale
    denerwującym błędem? Problem pojawia się przy korzystaniu z javowych
    apletów. Mianowicie w chwili ich uruchamiania wyskakuje okno dialogowe
    o tytule "Microsoft JScript - błąd czasu wykonywania" z błędem
    "Oczekiwano obiektu". Błąd jest niegroźny w tym sensie, że po
    (zazwyczaj dwukrotnym) kliknięciu na przycisk OK wspomnianego okna to,
    co miało się uruchomić, rzeczywiście się uruchamia i działa bez
    dalszych problemów. Mimo wszystko pojawiający się każdorazowo
    komunikat jest na dłuższą metę irytujący. Chciałbym poznać przyczynę
    jego występowania i jakoś się go pozbyć. Mój system to Windows XP z
    SP2 (dość leciwy sprzęt), używam przeglądarki IE 8. Niedawno robiłem
    reinstalację i zainstalowałem nowiutką Javę (JDK 7 update 4) -
    oczywiście błąd jest nadal obecny. Ogólnie rzecz biorąc z problemem
    tym mam do czynienia już od dawna (nie pamiętam dokładnie od kiedy),
    kolejne reinstalacje (poza jedną - nie wiadomo czemu) go nie
    eliminują. Po każdej z nich instaluję najnowszą wersję Javy,
    przeglądarka to niezmiennie IE 8. Nie sądzę, żeby była to po prostu
    wina IE, więc rada w stylu "używaj Firefoxa", choć pewnie dobra, nie
    zadowoli mnie.