  • 1. Data: 2016-06-15 15:32:08
    Temat: uszkodzenie przedniej szyby
    Od: twistedme <t...@o...pl>

    Żona właśnie przyjechała z czymś takim na szybie. Długość ok 5mm

    http://pokazywarka.pl/akju8v/

    Auto w leasingu, ubezpieczenie w PZU. Nie chce mi się szukać tych
    papierów teraz. Może ktoś się orientuje. Wymienią mi całą szybę z AC,
    czy jak to wygląda?

  • 2. Data: 2016-06-15 15:55:46
    Temat: Re: uszkodzenie przedniej szyby
    Od: Chris <a...@g...pl>

    W dniu 2016-06-15 o 15:32, twistedme pisze:
> [...]
    >

    > Auto w leasingu, ubezpieczenie w PZU. Nie chce mi się szukać tych
    > papierów teraz. Może ktoś się orientuje. Wymienią mi całą szybę z AC,

    Z AC wymienią ale pamiętaj o utracie zniżek.
    Jak nie podgrzewana a na taką nie wygląda to lepiej kupić nową i
    wymienić w punkcie/warsztacie.
    Do twego możesz sobie wymienić na szybę o lepszych parametrach niż
    fabryczna.

    www.vin-decoder.net www.dekoder-vin.pl

  • 3. Data: 2016-06-15 16:09:50
    Od: Tomasz Pyra <h...@s...spam.spam>

    Dnia Wed, 15 Jun 2016 15:32:08 +0200, twistedme napisał(a):

> [...]
    >

    > Auto w leasingu, ubezpieczenie w PZU. Nie chce mi się szukać tych
    > papierów teraz. Może ktoś się orientuje. Wymienią mi całą szybę z AC,

    Takie małe to jeszcze mogą próbować kleić.
    Jeszcze zależy czy to przed twarzą kierowcy czy gdzieś po rogach.

    W każdym razie zostawione samo sobie pewnie będzie pękało dalej.

  • 4. Data: 2016-06-15 16:57:32
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

    Użytkownik Chris a...@g...pl ...

    > Do twego możesz sobie wymienić na szybę o lepszych parametrach niż
    > fabryczna.

    W jakim sensie?
    Jakie parametry maja szyby?

  • 5. Data: 2016-06-15 17:20:06
    Od: "P.B." <p...@w...pl>

    Dnia Wed, 15 Jun 2016 14:57:32 +0000 (UTC), Budzik napisał(a):

    > Użytkownik Chris a...@g...pl ...

    > W jakim sensie?
    > Jakie parametry maja szyby?

    Grzanie, kolorowy pasek u góry, filtr odbijający podczerwień i jeszcze
    pewnie parę innych bajerów.

    --
    Pozdrawiam,
    Przemek

  • 6. Data: 2016-06-15 19:41:47
    Od: LEPEK <g...@w...pl>

    W dniu 15.06.2016 o 15:32, twistedme pisze:
> [...]
    >

    > Auto w leasingu, ubezpieczenie w PZU. Nie chce mi się szukać tych
    > papierów teraz. Może ktoś się orientuje. Wymienią mi całą szybę z AC,

    Wygląda dokładnie tak, jak masz w "tych papierach".
    Skąd mamy dokładnie wiedzieć, jaką umowę podpisałeś? Masz osobne
    ubezpieczenie szyb? Czy "tylko" AC? Zgłosisz szkodę? Opłaca ci się
    tracić zniżki? Co to za ptak tam na zdjęciu? Ta szyba ogrzewana? Z
    czujnikiem deszczu?

    Pozdr,
    --
    L E P E K Pruszcz Gdański
    no_spam/maupa/poczta/kropka/fm

  • 7. Data: 2016-06-15 20:00:18
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

    Użytkownik P.B. p...@w...pl ...

    > Grzanie, kolorowy pasek u góry, filtr odbijający podczerwień i jeszcze
    > pewnie parę innych bajerów.

    Filtr odbijajacy podczerwien - o tym nie wiedziałem.
    Dzieki za info.

  • 8. Data: 2016-06-15 20:29:59
    Od: "P.B." <p...@w...pl>

    Dnia Wed, 15 Jun 2016 18:00:18 +0000 (UTC), Budzik napisał(a):

    > Filtr odbijajacy podczerwien - o tym nie wiedziałem.
    > Dzieki za info.

    Łatwo poznać: taka szyba ma lustrzany, fioletowy połysk. Bardzo popularne w
    samochodach francuskich, ale i w Focusie Ghia się trafi.

    --
    Pozdrawiam,
    Przemek

  • 9. Data: 2016-06-15 23:23:08
    Od: "Wiwo" <nic_tu_nie_ma@po_czta.pl>

    Użytkownik "twistedme" <t...@o...pl> napisał w wiadomości
> [...]
    > teraz. Może ktoś się orientuje. Wymienią mi całą szybę z AC, czy jak to

    Jak zgłosisz to wymienią.

    Wiwo

  • 10. Data: 2016-06-15 23:32:44
    Od: "Big Jack" <a...@b...zz>

    W wiadomości
    ws.atman.pl
    *Chris* napisał(-a):

    > Z AC wymienią ale pamiętaj o utracie zniżek.

    Może tak być, ale nie musi w przypadku kiedy ubezpieczenie szyb idzie
    oddzielnie od AC

    --
    Big Jack
    ////// GG: 660675