  • 1. Data: 2016-06-15 19:24:46
    Temat: zgubne skutki alkoholu
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    http://www.msn.com/pl-pl/wiadomosci/polska/kierowca-
    nie-m%C3%B3g%C5%82-znale%C5%BA%C4%87-tira-przy-a4-po
    pe%C5%82ni%C5%82-samob%C3%B3jstwo/ar-AAh1LeL

    Gdyby nie tragiczne - byloby smieszne.

    Tunel pod autostrada to standard na MOP, czy unikat ?

    J.

  • 2. Data: 2016-06-15 20:24:19
    Od: Zenek Kapelinder <4...@g...com>

    Tragiczne to by bylo jak by znalazl, pojechal i przypierdolil w autokar wiozacy
    dzieci na wycieczke. Jednego naloga mniej. Zrobilo sie o 0,00001% bezpieczniej.

  • 3. Data: 2016-06-15 20:27:44
    Temat: Re: zgubne skutki alkoholu
    Od: "re" <r...@r...invalid>

    Użytkownik "J.F."

    http://www.msn.com/pl-pl/wiadomosci/polska/kierowca-
    nie-m%C3%B3g%C5%82-znale%C5%BA%C4%87-tira-przy-a4-po
    pe%C5%82ni%C5%82-samob%C3%B3jstwo/ar-AAh1LeL

    Gdyby nie tragiczne - byloby smieszne.
    ---
    Ja wiem .. i tak jest śmieszne :-)

    Tunel pod autostrada to standard na MOP, czy unikat ?
    ---
    Ostatnio jak przyszłoby mi czekać na wjeździe do Krakowa w Mac'u to mi mały
    geniusz powiedział, że po drugiej stronie też jest. Że można kładką przejść
    już sam zajarzyłem :-)

  • 4. Data: 2016-06-15 20:33:22
    Od: Bolko <s...@g...com>

    > Tunel pod autostrada to standard na MOP, czy unikat ?
    unikat

  • 5. Data: 2016-06-15 20:36:21
    Od: Shrek <...@w...pl>

    On 15.06.2016 19:24, J.F. wrote:

    > http://www.msn.com/pl-pl/wiadomosci/polska/kierowca-
    nie-m%C3%B3g%C5%82-znale%C5%BA%C4%87-tira-przy-a4-po
    pe%C5%82ni%C5%82-samob%C3%B3jstwo/ar-AAh1LeL

    > Gdyby nie tragiczne - byloby smieszne.

    Gdyby było wiarygodne, to bym też się może i uśmiał. Ale obstawiam, że
    kierowca nie przewoził tylko blachy i coś jeszcze z tego tira zginęło.

    Shrek

  • 6. Data: 2016-06-15 21:22:44
    Od: PiteR <e...@f...pl>

    na ** p.m.s ** J.F. pisze tak:

    > Gdyby nie tragiczne - byloby smieszne.

    Boże jedyny, w ustach nie ma śliny
    czemu się zgodziłem na bagasz nielegalny

    tylko ja jeden wiem, jak czasem się boję
    a najbardziej się dwóch rzeczy w tym wszystkim obawiam
    że zatrzyma mnie policja i że zgubię bagaż.

    --
    Ausfahrt. The biggest city in Germany.

  • 7. Data: 2016-06-15 22:08:09
    Od: Uncle Pete <4...@g...com>

    > Gdyby było wiarygodne, to bym też się może i uśmiał. Ale obstawiam, że
    > kierowca nie przewoził tylko blachy i coś jeszcze z tego tira zginęło.

    Myślę, że w takim razie nie zwracałby się do policji w ogóle.
    "Znaleźliśmy Pana ciężarówkę. Proszę w naszej obecności otworzyć i
    sprawdzić, czy nic nie zginęło."

    Piotr

  • 8. Data: 2016-06-16 11:34:31
    Od: Liwiusz <l...@b...tego.poczta.onet.pl>

    > Tragiczne to by bylo jak by znalazl, pojechal i przypierdolil w autokar wiozacy
    dzieci na wycieczke. Jednego naloga mniej. Zrobilo sie o 0,00001% bezpieczniej.

    Czemu zakładasz, że chciał prowadzić po alkoholu? Stał na parkingu, może
    szedł spać do kabiny?

    --
    Liwiusz

  • 9. Data: 2016-06-16 12:21:44
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    On 15.06.2016 19:24, J.F. wrote:
> [...]

    >Gdyby było wiarygodne, to bym też się może i uśmiał. Ale obstawiam,
    >że kierowca nie przewoził tylko blachy i coś jeszcze z tego tira

    A upil sie ze szczescia, ze go na granicy nie zatrzymali ?
    Byc moze ...

    J.

  • 10. Data: 2016-06-16 16:09:56
    Od: Zenek Kapelinder <4...@g...com>

    Nie zakladam. Doswiadczenie zyciowew jakie mam po przezyciu prawie szescdziesieciu
    lat podpowiada ze zachowanie tego bylego kierowcy jest charakterystyczne dla nalogow.