  • 11. Data: 2013-01-13 16:42:26
    Temat: Re: uszkodzenie skrzyni Saab 9-3
    Od: tá´Ź

    Lewis wrote:

    > Pompa wtryskowa. PSG16.

    Jest niewymienialna? ;)

    --
    ss??q s? ??u??ou??

  • 12. Data: 2013-01-13 17:01:51
    Od: Lewis <"lewisa[tnij]"@poczta.onet.pl>

    W dniu 2013-01-13 16:42, t? pisze:
    > Lewis wrote:
    >
    >> Pompa wtryskowa. PSG16.
    >
    > Jest niewymienialna? ;)

    Biorąc pod uwagę jej koszt to można tak powiedzieć :)

    Lewis

  • 13. Data: 2013-01-13 17:22:33
    Od: Lewis <"lewisa[tnij]"@poczta.onet.pl>

    W dniu 2013-01-13 16:36, misiek pisze:
    > U?ytkownik "Lewis" <"lewisa[tnij]"@poczta.onet.pl> napisa? w wiadomo?ci

    > mozna jeszcze kupic saaba z dieslem i automatem ;)

    E tam sam chcę sobie kupić 9-5 Aero z automatem do leniwego bujania
    się:) No ale to nie diesel :D

    Lewis

  • 14. Data: 2013-01-13 21:18:55
    Od: Tomasz Pyra <h...@s...spam.spam>

    Dnia Sun, 13 Jan 2013 01:45:18 +0000, go! napisał(a):

    > Wlasnie sfrajerzylem sprawe. Kupilem Saaba (fakt ze okazyjnie) i nie
    > sprawdzilem go na wszystkich biegach. Auto: Saab 9-3, 2003 rok, 2.2 TD
    > Wszystko cacy, poza tym, ze piaty bieg wyskakuje przy najmniejszej
    > probie dodania gazu. Czy to kolo zebate piatego biegu?

    Takie rzeczy lecą parą koło+przesuwka - niewykluczone że wymiana samego
    koła pomoże na jakiś czas, ale naprawdę lepiej wymienić parę.

    > Jest jakis
    > mniejszy wymiar kary przy takich objawach?

    Mała szansa.
    Jeżeli przy wyłączonym silniku i stojącym samochodzie bieg też ma problemy
    z włączaniem, to można szukać w mechanizmie wybieraka - może coś się
    zgięło.
    Ale myślę że blisko na 100% wieniec zazębiający koła zębatego (nie wiem czy
    w tej skrzyni jest to element osobny z kołem zębatym - w niektórych jest,
    ale to chyba rzadko) i zazębiająca się z nim przesuwka.

    No i nie próbuj tego biegu wrzucać, bo jeszcze zabijesz synchronizator.

  • 15. Data: 2013-01-13 21:40:24
    Od: "v...@i...pl" <v...@i...pl>

    W dniu 2013-01-13 21:18, Tomasz Pyra pisze:
    > Jeżeli przy wyłączonym silniku i stojącym samochodzie bieg też ma problemy
    > z włączaniem

    Sorry za moze glupie pytanie, ale jak w automacie przy stojacym
    samochodzie i wylaczonym silniku mozna wlaczyc 5 bieg?

    --
    venioo

  • 16. Data: 2013-01-13 21:49:31
    Od: m...@g...com

    W dniu niedziela, 13 stycznia 2013 17:01:51 UTC+1 użytkownik Lewis napisał:
    > W dniu 2013-01-13 16:42, t? pisze: > Lewis wrote: > >> Pompa wtryskowa. PSG16. > >
    Jest niewymienialna? ;) > Biorąc pod uwagę jej koszt to można tak powiedzieć :) --
    Pozdrawiam Lewis

    Moja (DENSO) w mazdzie też taka miała być. Ale na szczęście tego nie wiedziała i dała
    się naprawić za 500 zeta. (wymiana głowiczki)

  • 17. Data: 2013-01-13 21:51:59
    Od: Tomasz Pyra <h...@s...spam.spam>

    Dnia Sun, 13 Jan 2013 21:40:24 +0100, v...@i...pl napisał(a):

    > Sorry za moze glupie pytanie, ale jak w automacie przy stojacym
    > samochodzie i wylaczonym silniku mozna wlaczyc 5 bieg?

    No to może teraz moje będzie głupie, ale tam jest automat? :)

    Jakby co, to ja odpowiadałem z założeniem że tam jest skrzynia manualna.

  • 18. Data: 2013-01-13 21:52:36
    Od: Maciek <d...@p...onet.pl>

    Dnia Sun, 13 Jan 2013 21:40:24 +0100, v...@i...pl napisał(a):

    > Sorry za moze glupie pytanie, ale jak w automacie przy stojacym
    > samochodzie i wylaczonym silniku mozna wlaczyc 5 bieg?

    Ale skad pomysl, ze autor ma automat? :)

    --
    Maciek

    Karkulowsiał zwartusiał
    Ratuwsianku Maciuwsio

  • 19. Data: 2013-01-13 22:10:49
    Od: Lewis <"lewisa[tnij]"@poczta.onet.pl>

    W dniu 2013-01-13 21:49, m...@g...com pisze:
> [...]
    >
    > Moja (DENSO) w mazdzie też taka miała być. Ale na szczęście tego nie wiedziała i
    dała się naprawić za 500 zeta. (wymiana głowiczki)

    Gorzej ze sterownikiem tej pompy...

    Nie wnikam diesla nie trawię, ale EDC15M z wersji 115KM w miarę jest
    user friendly i nawet opracowałem metodę wyłączenia EGR a PSG16 nie
    ogarniam kompletnie.

    Lewis

  • 20. Data: 2013-01-13 22:38:00

    W dniu 2013-01-13 21:40, v...@i...pl pisze:

    > Sorry za moze glupie pytanie, ale jak w automacie przy stojacym
    > samochodzie i wylaczonym silniku mozna wlaczyc 5 bieg?

    Aaaa, sorry, nie wiem czemu mi sie ubzduralo, ze to automat ;)

    --
    venioo