    From: Danpe <d...@p...onet.pl>
    Newsgroups: pl.rec.foto.cyfrowa
    Subject: uszkodzona blokada zapisu w karcie SD
    Date: Mon, 23 Aug 2010 17:41:41 +0200

    Mam problem :(
    Gdzies na wycieczce uszkodzila mi sie karta SD - pekla w miejscu, w
    ktorym jest dzyndzel od blokowania zapisu, dzyndzel wypadl i sie
    zgubil, w wyniku czego karty pamieci nie moge uzywac. Nie da sie na
    niej nic zapisac, gdyz sprzet widzi ja jako zablokowana.
    Karty mi szkoda, bo Sandisk Extreme III do najtanszej linii nie
    naleza, a i ja ostatnio pod kreska jestem. Stad pytanie czy ktos moze
    sie orientuje na jakiej zasadzie dziala tam zabezpieczenie przed
    zapisem? cos trzeba zewrzec czy jak? Chcialbym to naprawic.
    A moze ktos ma uszkodzona karte z takim niepotrzebnym dzyndzlem ;)

    --
    pozdrawiam, danpe
    gg:827748