  • 71. Data: 2020-01-11 17:47:21
    Temat: Re: uzaleznienie
    Od: Cezary Grądys <c...@w...onet.pl>

    W dniu 11.01.2020 o 10:46, Marek pisze:

> [...]
    > wystąpienia  roku 1920 znaczy, że jest idiotą (chyba, że nazywa się
    > Emmet Brown i pracuje nad pewną, dość  kontrowersyjną modyfikacją
    > DeLorean"a).
    > Każdy normalny programista uzna, że rok odczytany z rtc mniejszy od 98
    > dotyczy lat 2000-2097. To daje gwarancję prawidłowego odczytywania daty
    > przez następne 100 lat. Myślę, że w 2097 dla urządzenia nie będzie
    > problemem zbliżający się  następny wiek, bo nie będzie już wtedy
    > funkcjonować (jak przystało każdemu popsuje się wkrótce po gwarancji).

    A jeśli to jest system do banku? Kredyty mogą być przecież
    długookresowe, a jeszcze ktoś moze zalegać ze spłatą...

    --
    Cezary Grądys
    c...@w...onet.pl

  • 72. Data: 2020-01-12 09:09:11
    Od: Marek <f...@f...com>

    On Sat, 11 Jan 2020 17:47:21 +0100, Cezary
    Grądys<c...@w...onet.pl> wrote:
    > A jeśli to jest system do banku? Kredyty mogą być przecież
    > długookresowe, a jeszcze ktoś moze zalegać ze spłatą...

    Gwarantuję, że "rtc" dla banku ma trochę więcej możliwości niż
    zapisywanie roku w 2 cyfrach :)

    --
    Marek

  • 73. Data: 2020-01-13 16:37:40
    Od: q...@t...no1 (Queequeg)

    Marek <f...@f...com> wrote:

    > Jeśli programista piszący program w 1998

    Nigdzie nie jest powiedziane, że program był napisany w 1998 r.

  • 74. Data: 2020-01-16 20:45:23
    Temat: Re: Groundhog
    Od: kk <k...@o...pl.invalid>

    On 2020-01-09 12:37, Queequeg wrote:

    > Idea jest taka, że czasem dyskusja zbacza na temat właściwy dla innej
    > grupy. Co złośliwsi czasem ustawiają FUT na pl.test, żeby mieć ostatnie
    > słowo :)
    >
    > Nie ma żadnego obowiązku honorowania FUT jak się uważa, że FUT jest
    > niezasadny (i wtedy się pisze, że FUT ignored), ale wg mnie czytnik
    > powinien poinformować użytkownika o FUT (i może dać wybór, czy
    > honorować FUT, czy nie), choć nie wiem co na to RFC.
    >
    > Dobrym zwyczajem przy crosspostach jest FUT na jedną z grup, tak żeby
    > zainteresowani dyskusją mogli ją zasubskrybować i przejrzeć dyskusję
> [...]

    Mają subskrybować grupę by przeczytać jeden wątek?!

  • 75. Data: 2020-01-17 09:43:41
    Od: q...@t...no1 (Queequeg)

    In pl.misc.elektronika kk <k...@o...pl.invalid> wrote:

    > Mają subskrybować grupę by przeczytać jeden wątek?!

    Ja nie mówię, co mają. Ja mówię, jakie są przyjęte standardy.

  • 76. Data: 2020-01-17 18:45:04
    Od: kk <k...@o...pl.invalid>

    On 2020-01-17 09:43, Queequeg wrote:

    > Ja nie mówię, co mają. Ja mówię, jakie są przyjęte standardy.

    Naucz się cytować.

    > Ja nie mówię, co mają. Ja mówię, jakie są przyjęte standardy.

    I teraz w pierwszym zacytowanym fragmencie jest twoje "jakie są przyjęte
    standardy".

    Moim zdaniem nie ma "takich standardów". Wskazywanie innego miejsca niż
    grupa na którą się wysyła jest z gruntu złe bo te grupy są dyskusyjne a
    nie ogłoszeniowe.

  • 77. Data: 2020-01-18 23:37:00
    Od: PiotRek <b...@g...pl>

    W dniu 2020-01-03 o 13:01, J.F. pisze:
    > https://www.money.pl/gospodarka/awaria-drukarek-fisk
    alnych-delio-novitus-powolal-sztab-kryzysowy-6463318
    981421185a.html

    > Drukarki fiskalne Delio zawieraly drobny blad ... a teraz biznesy stoja.
    >
    > A co bedzie, jak przyjdzie powodz czy wichura zerwie kable ?
    > Sklep jest, niezalany, ale sprzedawac tez nie bedzie mogl :-)
    >
    > Co prawda sklep powinien miec agregaty do zasilania lodowek.
    > Ale Castorama juz nie musi, i gdzie na szybko kupic agregat do domu czy
    > malej firmy ? :)

    Agregaty prądotwórcze można kupić np. w Castoramie:

    https://www.castorama.pl/result/?q=agregaty+pr%C4%85
    dotw%C3%B3rcze

    Przykład z Castoramą nie był najlepszy. ;-)

    --
    P.

  • 78. Data: 2020-01-18 23:51:38
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Dnia Sat, 18 Jan 2020 23:37:00 +0100, PiotRek napisał(a):

    > Agregaty prądotwórcze można kupić np. w Castoramie:
    >
    > https://www.castorama.pl/result/?q=agregaty+pr%C4%85
    dotw%C3%B3rcze

    > Przykład z Castoramą nie był najlepszy. ;-)

    W Castoramie agregaty sa, ale Castorama zamknieta z powodu braku pradu
    do drukarek fiskalnych, komputerow i oswietlenia :-)

    J.

  • 79. Data: 2020-01-19 00:54:20
    Od: PiotRek <b...@g...pl>

    W dniu 2020-01-18 o 23:51, J.F. pisze:

    dotw%C3%B3rcze

    > W Castoramie agregaty sa, ale Castorama zamknieta z powodu braku pradu
    > do drukarek fiskalnych, komputerow i oswietlenia :-)

    To akurat niewielki problem (należałoby wziąć agregat z hali, uruchomić,
    podpiąć pod niego kasę fiskalną i samemu go sobie sprzedać).
    Gorzej, że w Castoramie chyba nie sprzedają paliwa do tych agregatów (o
    tym wcześniej nie pomyślałem). :)

    Ale moment moment, przecież sprzedają coś takiego:

    https://www.castorama.pl/result/?q=benzyna+ekstrakcy
    jna

    Od biedy zadziała. No i po kłopocie. :-D

    --
    P.

  • 80. Data: 2020-01-19 01:22:20
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Dnia Sun, 19 Jan 2020 00:54:20 +0100, PiotRek napisał(a):

    > To akurat niewielki problem (należałoby wziąć agregat z hali, uruchomić,

    Ale trzeba na to wpasc ... no i moc zuzyc towar handlowy

    > podpiąć pod niego kasę fiskalną i samemu go sobie sprzedać).

    Chyba nie trzeba - na potrzeby wlasne chyba wystarczy wziac z
    magazynu. A potem ksiegowosc sobie przeksieguje.

    > Gorzej, że w Castoramie chyba nie sprzedają paliwa do tych agregatów (o
    > tym wcześniej nie pomyślałem). :)

    No widzisz. A stacja zamknieta ... z tego samego powodu :-)

    > Ale moment moment, przecież sprzedają coś takiego:
    > https://www.castorama.pl/result/?q=benzyna+ekstrakcy
    jna
    > Od biedy zadziała. No i po kłopocie. :-D

    Nie zadziala - za malo oktanow.
    Tzn zadziala, ale ryzykiem szybkiego zniszczenia generatora.
    Ale moze wystarczy, aby zasilic stacje i kupic odpowiednie paliwo :-)

    J.