  • 1. Data: 2009-09-17 11:35:19
    Temat: videokonferencje - co zamiast skype?
    Od: "ZYGI" <Z...@k...pl>

    Czy istnieje jakis - najlepiej darmowy - software dzieki ktoremu mozna
    przprowadzac videokonferencje w wiekszej niz tej syfiastej skypowej
    rozdzielczosci i plynnosci? Chociazby 640x480? Wiem ze skype tez oferuje
    zdaje sie taka rozdzialke ale tylko z kamerami logitecha za 300 czy 400 zl
    co jest kompletna kpina...

  • 2. Data: 2009-09-17 14:03:25
    Temat: Re: videokonferencje - co zamiast skype?
    Od: "PK" <p...@e...pl>

    > w wiekszej niz tej syfiastej skypowej rozdzielczosci i plynnosci?
    > Chociazby 640x480?

    Przeliczyles jakiej szybkosci łącze jest Ci potrzebne?
    Chodzi oczywiscie o "up".

  • 3. Data: 2009-09-17 15:18:17
    Od: "ZYGI" <Z...@k...pl>

    Użytkownik "PK" <p...@e...pl> napisał w wiadomości

    > Przeliczyles jakiej szybkosci łącze jest Ci potrzebne?
    > Chodzi oczywiscie o "up".

    Nie, natomiast moje 2Mbity uploadu z cala pewnoscia wystarcza na cos wiecej.

  • 4. Data: 2009-09-17 22:17:23
    Od: "Mikolaj Tutak" <mtutak(a)nixz*net@send.no.spam>

    ZYGI wrote:

    > Wiem ze skype tez
    > oferuje zdaje sie taka rozdzialke ale tylko z kamerami logitecha za
    > 300 czy 400 zl co jest kompletna kpina...

    NTG. Powinienem Ci napisać "zmień zasilacz" ;-)
    Jest programik który przekonuje skype do dzialania z wiekszymi
    rozdzielczosciami ze zwyklymi kamerkami - użyj googla.

    --
    pozdrawiam
    Mikolaj

  • 5. Data: 2009-09-18 06:55:20
    Od: "Artur\(m\)" <m...@i...pl>

    Użytkownik "ZYGI" <Z...@k...pl> napisał w wiadomości

    > Użytkownik "PK" <p...@e...pl> napisał w wiadomości

    > Nie, natomiast moje 2Mbity uploadu z cala pewnoscia wystarcza na cos
    wiecej.

    Z pracy?
    Jak nie, to za ile kupiłeś i gdzie?

    Artur(m)

  • 6. Data: 2009-09-18 09:22:52
    Od: "ZYGI" <Z...@k...pl>

    > Z pracy?
    > Jak nie, to za ile kupiłeś i gdzie?

    UPC 30/2 - o ile download sie waha w ciagu dnia miedzy 15 a 25Mbit to upload
    dziala dosc sztywno i praktycznie przez wiekszosc czasu leci ponad 200KB/s

  • 7. Data: 2009-09-18 09:38:10
    Od: "Artur\(m\)" <m...@i...pl>

    > UPC 30/2 - o ile download sie waha w ciagu dnia miedzy 15 a 25Mbit to
    upload
    > dziala dosc sztywno i praktycznie przez wiekszosc czasu leci ponad 200KB/s

    Ile?

  • 8. Data: 2009-09-19 14:32:04
    Od: "Tiber" <p...@p...onet.pl>

    Silly, silly Artur(m) nabazgrału:

    http://www.upc.pl/internet/ultra/

    --
    tbr

  • 9. Data: 2009-09-20 01:46:22
    Od: astro <r.ziomberWytnij@stop_dla_spamu!astronomia.pl>

    Uzytkownik ZYGI <ZYGI@kukluxklanpl> napisal w wiadomosci
    > Czy istnieje jakis - najlepiej darmowy - software dzieki ktoremu mozna
    > przprowadzac videokonferencje w wiekszej niz tej syfiastej skypowej
    > rozdzielczosci i plynnosci?

    Przypuszczalnie Jabberowy www.pl.wikipedia.org/wiki/Jingle_(protokół%29
    Radoslaw Ziomber
    www.astrofizyka.info