  • 1. Data: 2009-09-16 10:27:18
    Temat: iTwin pozwala na przesyłanie plików przez Internet - Engadget
    Od: Jan Kusmierski <s...@p...onet.pl>

    Witam
    oto link do artykułu i filmu:
    http://pl.engadget.com/2009/09/15/pendrive-itwin-poz
    wala-na-przesylanie-plikow-przez-internet/
    Ja osobiście jestem zainteresowany. Pomysł i wykonanie pierwsza klasa.

  • 2. Data: 2009-09-16 15:19:37
    Od: "Tiber" <p...@p...onet.pl>

    Silly, silly Jan Kusmierski nabazgrału:

> [...]
    wala-na-przesylanie-plikow-przez-internet/
    > Ja osobiście jestem zainteresowany. Pomysł i wykonanie pierwsza klasa.

    Ta prezentacja to jakiś dowcip? Ile czasu może trwać przeciągnięcie
    jednego folderu na pendrive?

    --
    tbr

  • 3. Data: 2009-09-16 15:52:29
    Od: Maciek <f...@e...one.nospam.pl>

    Tiber napisał(a) w <h8qvm9$66i$1@news.onet.pl> :

> [...]
    wala-na-przesylanie-plikow-przez-internet/

    > Ta prezentacja to jakiś dowcip? Ile czasu może trwać przeciągnięcie
    Jeśli twój folder ma 100 MB i chcesz go przeciągnąć na mojego pena, a ja
    właśnie siedzę na EDGE, to będzie dłużej niż ta prezentacja.

    --
    Maciek

  • 4. Data: 2009-09-16 20:20:18
    Od: "Tiber" <p...@p...onet.pl>

    Silly, silly Maciek nabazgrału:

> [...]
    > Jeśli twój folder ma 100 MB i chcesz go przeciągnąć na mojego pena, a
    > ja właśnie siedzę na EDGE, to będzie dłużej niż ta prezentacja.

    Zakładam, że widziałeś wspomnianą prezentację?

    --
    tbr

  • 5. Data: 2009-09-16 21:26:23
    Od: Maciek <f...@e...one.nospam.pl>

    Tiber napisał(a) w <h8rha6$rv7$1@news.onet.pl> :

    > Silly, silly Maciek nabazgrału:

    http://pl.engadget.com/2009/09/15/pendrive-itwin-poz
    wala-na-przesylanie-plikow-przez-internet/

    > Zakładam, że widziałeś wspomnianą prezentację?
    Widziałem, beznadziejna. Dla laika nic z niej nie wynika (cholera znowu
    rymuję). Odniosłem się raczej do idei.

    --
    Maciek