  • 1. Data: 2019-06-27 00:00:51
    Temat: w7 na najnowszym sprzecie a sterowniki?
    Od: Yerine Ictimai <i...@y...ru>

    Kupiony nowiutki laptop w sklepie, jasne ze OBOWIAZKOWO z w10!
    Po poprzesuwaniu, stworzeniu nowych partycji, instaluje w7 - ale guzik!
    System po zaistalowaniu jest z podstawowa grafika 600x800 i bez
    touchpada. Juz wiele dni szukam w internecie, i zadne instalowanie
    Synaptika itp. nie pomaga, jakiekolwiek sterowniki i grafiki (intela) i
    innych sa tylko dla w10.

    Skad to wziac ?

  • 2. Data: 2019-06-27 00:51:16
    Temat: Re: w7 na najnowszym sprzecie a sterowniki?
    Od: "Andrzej W." <awa_wp@na_wp_oczywiscie.pl>

    W dniu 27.06.2019 o 00:00, Yerine Ictimai pisze:
> [...]
    > touchpada. Juz wiele dni szukam w internecie, i zadne instalowanie
    > Synaptika itp. nie pomaga, jakiekolwiek sterowniki i grafiki (intela) i

    Jak już znajdziesz te sterowniki, to Ci sam Windows powie, że nie
    obsługuje tego procesora i aktualizacji instalować nie będzie...
    Ja przynajmniej tak mam na złożonym w 2018 sprzęcie.

    Więc albo szukaj sprzętu zgodnego z Win7, czyli starszego, albo się z
    Win10 polub.

    --
    AWa.

  • 3. Data: 2019-06-27 01:17:59
    Od: Yerine Ictimai <i...@y...ru>

    On 19-06-27 00:51, Andrzej W. wrote:
    > Jak już znajdziesz te sterowniki, to Ci sam Windows powie, że nie
    > obsługuje tego procesora i aktualizacji instalować nie będzie...

    A po co te aktualizaje? Chce tylko aby dzialalo :)

  • 4. Data: 2019-06-27 01:44:52
    Od: Netx <n...@g...pl>

> [...]
    > touchpada. Juz wiele dni szukam w internecie, i zadne instalowanie
    > Synaptika itp. nie pomaga, jakiekolwiek sterowniki i grafiki (intela) i

    Nie napisałeś dokładnie jaki sprzęt. Ale w odpowiedzi na Twoje pytanie -
    jedyne co wiem to dla procesorów Intela siódmej generacji (np. i7 7xxx)
    daje się zmodyfikować sterowniki grafiki Intela tak że zadziałają pod
    Windows 7:
    https://www.youtube.com/watch?v=7w9JofZQkxI
    Osobiście posiłkowałem się tym opisem aby odpalić grafikę Intela pod
    Windows 8.1 i się udało - nawet działa Optimus.

  • 5. Data: 2019-06-27 02:34:39
    Od: Yerine Ictimai <i...@y...ru>

    On 19-06-27 01:44, Netx wrote:
    > Nie napisałeś dokładnie jaki sprzęt.

    i3-813DU 2.2G

    Lenovo ideapad 33D-17IKB
    ModelName 81DM

    > jedyne co wiem to dla procesorów Intela siódmej generacji (np. i7 7xxx)
    > daje się zmodyfikować sterowniki grafiki Intela tak że zadziałają pod
> [...]

    Ale co z touchpad'em?

  • 6. Data: 2019-06-27 02:41:24
    Od: Yerine Ictimai <i...@y...ru>

    On 19-06-27 02:34, Yerine Ictimai wrote:

    > i3-813DU 2.2G

    Przepraszam: i3-8130U

    > Lenovo ideapad 33D-17IKB
    > ModelName 81DM

    A z i3-8130U zrobic tez tak mozna?

  • 7. Data: 2019-06-27 11:59:41
    Od: zhbick <...@m...pl>

    W dniu 2019-06-27 o 01:17, Yerine Ictimai pisze:

    > A po co te aktualizaje? Chce tylko aby dzialalo :)

    Coś mieszasz. Gdybyś faktycznie tylko chciał, aby działało, to
    zostawiłbyś Windows 10

  • 8. Data: 2019-06-27 17:36:55
    Od: "ggs" <ggs_@_konto.pl>

    "Yerine Ictimai" <i...@y...ru> wrote in message
> [...]
    > touchpada. Juz wiele dni szukam w internecie, i zadne instalowanie
    > Synaptika itp. nie pomaga, jakiekolwiek sterowniki i grafiki (intela) i

    Oficjalnie tego nie przeskoczysz - tak wlasnie wymieraja systemy operacyjne czyli
    brak obslugi nowszego sprzetu.

    Win7 - system bardzo przyjemny ale cóz ... juz sie konczy , bo tak chce MS.

    Nieoficjalnie - zostaje kombinowac jak tu inni pisza ale efekty moga byc rózne.

  • 9. Data: 2019-06-27 18:24:54
    Od: JaNus <bez@adresu>

    W dniu 2019-06-27 o 17:36, ggs pisze:
    > Win7 - system bardzo przyjemny ale cóz ... juz sie konczy , bo tak
    > chce MS.

    Hm, hm, I'm not expert, ale... Czy nie da się 7-ki postawić na wirtualce?

  • 10. Data: 2019-06-27 18:43:25
    Od: "ggs" <ggs_@_konto.pl>

    "JaNus" <bez@adresu> wrote in message

    > Hm, hm, I'm not expert, ale... Czy nie da się 7-ki postawić na wirtualce?

    Jasne , że się da ale to chyba nie jest do końca praktyczne rozwiązanie w tym
    przypadku.
    Hosty , guesty , supervisory itp kłopotliwe zabawy.